Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ismalgeleerd bij NMO

Pagina's : [1] 2

RaZer
06-12-2002, 12:08

Hebben jullie NMO gekeken. Daarin komt een wel eens een Islamgeleerde aan het woord. Hij spreekt in het engels. Ik vind hem echt goed. Wat vinden jullie van hem. En met goed bedoel ik dat hij goed verwoord wat er in de koran staan en het simpel goed uitleg met voorbeelden. Weet iemand misschien wie hij is waar hij vandaan komt en of hij ook in nederland lezingen geeft. Zou er graag een willen bijwonen.

Itsjustme
06-12-2002, 12:09
je bedoeld die donkere gozer zeker?? hij is zeker goed

RaZer
06-12-2002, 12:10
Origineel gepost door Itsjustme je bedoeld die donkere gozer zeker?? hij is zeker goed Ja een beetje donker en kaal... Ik vind echt goed hoe hij verteld. Ik zou meer info willen weten en kijken of hij hier in nl ook lezingen geeft!!

Tnawie
06-12-2002, 12:12
Origineel gepost door RaZer Hebben jullie NMO gekeken. Daarin komt een wel eens een Islamgeleerde aan het woord. Hij spreekt in het engels. Ik vind hem echt goed. Wat vinden jullie van hem. En met goed bedoel ik dat hij goed verwoord wat er in de koran staan en het simpel goed uitleg met voorbeelden. Weet iemand misschien wie hij is waar hij vandaan komt en of hij ook in nederland lezingen geeft. Zou er graag een willen bijwonen. hij maakte wel veel fouten in zn klassiek arabische

RaZer
06-12-2002, 12:18

Origineel gepost door Tnawie hij maakte wel veel fouten in zn klassiek arabische Ok maar hij probeert het. Zeg je wat goeds gaan mensen zeggen zijn arabish is niet goed. Vind ik niet echtt goed, Ps bij een vorige toesprak vertelde hij verhaal over hoe hij had leren lezen. En dat hij dat pas op zijn 12 leerde. Misschien ligt het daar aan. Hij zei dat hij de arabische alfabet gewoon uit zijn hoofd leerde en dat hij de letters oplas. Totdat hij bij een leraar kwam die zei en nou doorelkaar oplezen... Maar moet je zelf hebben gezien. Kunnen mensen nou moeilijk zeggen. Wat hij doet is goed. Het lijkt wel of complimenten geven moeilijker is dan commentaar. Zie ook bijna nooit ieman zeggen :goedzo:.. misschien lees je en vind je het goed. Doe dan moeite om te zeggen :goedzo: je hoeft er niets bij te schrijven maar dat is al genoeg.

Tnawie
06-12-2002, 12:26
Origineel gepost door RaZer Ok maar hij probeert het. Zeg je wat goeds gaan mensen zeggen zijn arabish is niet goed. Vind ik niet echtt goed, Ps bij een vorige toesprak vertelde hij verhaal over hoe hij had leren lezen. En dat hij dat pas op zijn 12 leerde. Misschien ligt het daar aan. Hij zei dat hij de arabische alfabet gewoon uit zijn hoofd leerde en dat hij de letters oplas. Totdat hij bij een leraar kwam die zei en nou doorelkaar oplezen... Maar moet je zelf hebben gezien. Kunnen mensen nou moeilijk zeggen. Wat hij doet is goed. Het lijkt wel of complimenten geven moeilijker is dan commentaar. Zie ook bijna nooit ieman zeggen :goedzo:.. misschien lees je en vind je het goed. Doe dan moeite om te zeggen :goedzo: je hoeft er niets bij te schrijven maar dat is al genoeg. ik vind het niet erg om een complimmentje te geven ofzo. Zijn gebrekig arabische was gewoon het eerste wat mij opviel. arabische al op zich is een moeilijke taal, laat staan als het nog eens het woord van Allah is. Als je de taal van de koraan niet goed beheerst dan mag je gewoon niet uit de koraan citeren.Voor je het weet pleeg je grote bida3. wa asslaam 3alaykoem :zwaai:

APOLLO
06-12-2002, 12:36
WAT IK ME ALTIJD AFVRAAG IN DEZE WERELD IS WAAROM MEN ALTIJD ALLES VAN DE NEGATIEVE KANT AANPAKT :( :zwaai: WEES ER TROTS OP DAT IEMAND VOORTOUW NEEMT EN ZIJN BEST DOET

Tnawie
06-12-2002, 12:43
Origineel gepost door APOLLO WAT IK ME ALTIJD AFVRAAG IN DEZE WERELD IS WAAROM MEN ALTIJD ALLES VAN DE NEGATIEVE KANT AANPAKT :( :zwaai: WEES ER TROTS OP DAT IEMAND VOORTOUW NEEMT EN ZIJN BEST DOET ik weet nie wat die gast allemaal gedaan heeft of gestudeert heeft. Ik weet alleen dat zijn arabische niet sterk is, en als je arbische niet sterk is jou kennis van de koraan niet sterk, lijkt mij logische. je gaat mij niet vertelen dat je ook moslim geleerd wordt door een vertaalde koraan te bestuderen. trouwens het is een van de ergste dingen die je kan doen in de islam. De islam vertegenwoordigen voor 'ongelovigen' als je weinig kennis hebt van de koran en de islam. de koraan en de islam zijn geen speeletje.

APOLLO
06-12-2002, 13:11
TNAWIE BRO....JE GEEFT ZELF ANTWOORD OP MIJN VRAAG. OORDEEL PAS ALS JE WEET WAT ER GAANDE IS. JE WEET NIET OF DIE MAN WEL GELEERD IS, JE WEET NIET WELKE STUDIE HIJ HEEFT GEVOLGD. EERST ACHTERGROND KENNEN.....EN DAN ROEPEN :) :zwaai:

Itsjustme
06-12-2002, 13:19
desondanks dat is hij goed in het geven van informatie echt gewoon heel uitgebreid toppie maar voor de rest weet ik niet meer van hem af razer sorry!

emsoem
06-12-2002, 13:27
heb niks gezien =emsoem=

Itsjustme
06-12-2002, 13:47
emsoem het komt vrijdags maar zondag is er een herhaling om 1200 ik zou zegge checkt fffuu

Tnawie
06-12-2002, 13:49
Origineel gepost door APOLLO TNAWIE BRO....JE GEEFT ZELF ANTWOORD OP MIJN VRAAG. OORDEEL PAS ALS JE WEET WAT ER GAANDE IS. JE WEET NIET OF DIE MAN WEL GELEERD IS, JE WEET NIET WELKE STUDIE HIJ HEEFT GEVOLGD. EERST ACHTERGROND KENNEN.....EN DAN ROEPEN :) :zwaai: appolo: ik zei ook erbij arabische taal kan je niet los koppelen van t geloof en van de koraan. Maar jij ziet wat jij wilt. itsjustme: hazelhoef kan ook goed uitleggen, en kan iedereen overtuigen dat ie een imam is. hoewel hij de hele koraan niet eens uit zn hoofd kent. inshalah als k klaar ben met mn studie ga ik islam studeren, de eersten met wie ik af zal rekenen zijn zulke imams.

Tnawie
06-12-2002, 13:50
Origineel gepost door emsoem heb niks gezien =emsoem= je hebt ook niks gemist :D

Itsjustme
06-12-2002, 14:05

lieve lieve tnawie ik zeg toch ook niet dat hij een imam is ik zeg alleen dat hij goed dingen kan uitleggen meer niet mag ik???? ;)

Pagina's : [1] 2