Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik wil een politieke partij stchten...wie geeft mij raad

new
11-07-2004, 22:29

ik ben een man met weinig woorden ik wil liever werken en alleen als nodig praten ik wil een zo kleurrijk mogelijk groep van mensen in mijn partij maar voor mij telt alleen de kwaliteit niet de kleurechtheid ik kan goede raad gebruiken en ook opbouwende kritiek

NoisySilence
11-07-2004, 22:33
Vergeet al die punten die jij opsomde en take this advice seriously: trap naar beneden en lik naar boven toe Su6! :D

Nassimatje
11-07-2004, 22:46
En nu wil je opeens naar de politiek. Heb je daarvoor ook eisen????? Het enige raad dat ik je kan geven is dat je echt wat nuttigs moet gaan doen met je leven i.p.v domme topic's te openen. Zoek een leven op www.ikhebgeenleven.nl en tegenwoordig kan je een persoonlijkheid gratis bij downloaden. Veel succes :zwaai:

new
11-07-2004, 23:06
Origineel gepost door NoisySilence Vergeet al die punten die jij opsomde en take this advice seriously: trap naar beneden en lik naar boven toe Su6! :D euhh ervaring :D maar thx ik ga met een boxhandschoen aan de rechterhand en een bloem aan de linkerhand naar binnen wat denk hiervan

new
11-07-2004, 23:07

Origineel gepost door Nassimatje En nu wil je opeens naar de politiek. Heb je daarvoor ook eisen????? Het enige raad dat ik je kan geven is dat je echt wat nuttigs moet gaan doen met je leven i.p.v domme topic's te openen. Zoek een leven op www.ikhebgeenleven.nl en tegenwoordig kan je een persoonlijkheid gratis bij downloaden. Veel succes :zwaai: ik denk dat ik je als medewerker kan gebruiken :D

new
11-07-2004, 23:26
Origineel gepost door Sharmuta ik zou graag meehelpen! ik weet wel raad met nederland. thx en welkom :D nog mensen ik hoop veel bij elkaar te krijgen over het programma moet nog gepraat worden maar ik kan jullie één zaak met zekerheid vertellen elk kleur of godsdienst is welkom

new
11-07-2004, 23:34
Origineel gepost door Sharmuta mooi zo als we maar wel fel zullen gaan optreden tegen fundamentalisten. mijn motto is eendracht maakt macht de taktiek moeten we nog met elkaar afspreken hoe we extrimisme kunnen counteren maar zonder leden kunnen we niets beginnen wie wil meedoen

AboeAbdullah
11-07-2004, 23:35
Origineel gepost door Sharmuta mooi zo als we maar wel fel zullen gaan optreden tegen fundamentalisten. Wat is er mis met een fundamentalist? Ik hou mijn aan het fundament van de Islaam. Ben ik dan slecht en moet ik worden aangepakt? Wat doe ik mis? Ga terroristen vangen en geen gelovige moslims zou ik dan willen zeggen!

new
11-07-2004, 23:35
Origineel gepost door new mijn motto is eendracht maakt macht de taktiek moeten we nog met elkaar afspreken hoe we extrimisme en andere problemen kunnen counteren maar zonder leden kunnen we niets beginnen wie wil meedoen