Bekijk originele versie : wie speelt er ook MW 2... en welke wapens/ perks gebruik je?
MisZMocr0
16-04-2010, 10:13
Ewa jah...ik blijf gamen toch als een mannen ding zien...vooral dit soort spellen :D
afghan is wel relax...derail is voor snipers...ik ben geen sniper..word van alle kanten afgeknald...maar nog eindig ik redelijk hoog...
Wat is trouwens een glitch 3awed tennie?...
hhaha het komt gwn doordat ik met jongens bn opgegroeid..
ik speel dit soort spellen vaak hoor,, dan raad je nooit van mijn Favo game is:hihi:
en Glitch is een fout in de game dan kan je Bijv. ergens staan waar je niet hoort en ka te staann..
aha ok... ik vind het geen leuk leven be3da... meestal is de grootste strijd in dat huisje, en als je gedood word, word je weer ergens heel ver weg geplaatst en moet je zowat weer helemaal je weg ernatoe vinden...
doe mij maar terminal, subbase, favela, en wastland... wastland komt alleen jammergenoeg zeldzaam langs...
vind het trouwens wel tijd voor nieuwe maps op de ps3... en je zou levels moeten kunnen blocken waar je niet wil spelen..
je favoriete game is MGS4?
MisZMocr0
16-04-2010, 10:37
:lol: wasteland krijg ik vaak alleen terinal en Highrise niet,, echt jammer
nee dat is niet mij favo game
Mijn favo game(eignelijk zijn ht er 3:hihi:) is GOW colection:D
wastland krijg ik echt nooit!!
ik zeg je eerlijk... ik heb de ps3 alleen voor MGS4 gekocht... en COD is het 3e spel wat ik erop speel... verder ken ik die andere spellen eigenlijk niet..
geniet nog van mw2 eigenlijk..
MisZMocr0
16-04-2010, 11:21
Haha,, wat voor spellen vind je leuk om te spelen,,??
heb jij een Xbox dan?
nee geen x-box
speel alleen mw2 eigenlijk...
MisZMocr0
16-04-2010, 11:40
Leuk spel hee:haha:
MisZMocr0
16-04-2010, 12:32
:lol:
ik ging gisteravond spelen en ik kwam in zo'n team van 2 personnenn ik en nog 1tje en die andere was pas in lvl 5 en toen dacht tazz moet ik weer alleen spelen tegen 5 andere mensen:moe:
hahah maaar ik heb wel uiteindelijk gewonnen met 23 kills:D
MisZMocr0
16-04-2010, 12:37
Weeetje wie pas goed is in MW2
Call-me-AP!!
DAM hij is goed,, hij kilt iedereen:maf2::hihi:
solibacha111
16-04-2010, 18:26
Had het fout er zijn meer mensen opgestapt/ontslagen, waaronder de CEO van Infinity Wards en de game directer . Kijk filmpje hieronder
http://www.youtube.com/watch?v=KRU5f-081LE&feature=player_embedded
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.