Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe was het??

Pagina's : [1] 2

mimi_tangaouia
06-12-2002, 11:04

en mensen hoe hebben jullie al ied doorgebracht?? de mijne was wel gezellig met familie enzo alleen wat wel minder was is toen ik op naar mijn vriendin ging en bij haar voor de deur stond te bellen er een dief ( sukkel) langs kwam die mijn telefoon uit me handen wilde meenemen en toen ik tegen stribbelde een klap op me hoofd kreeg en nu met zware hoofdpijn op me werk zit maar voor de rest was het super gezellig bij mijn familie

RaZer
06-12-2002, 11:09
Origineel gepost door mimi_tangaouia en mensen hoe hebben jullie al ied doorgebracht?? de mijne was wel gezellig met familie enzo alleen wat wel minder was is toen ik op naar mijn vriendin ging en bij haar voor de deur stond te bellen er een dief ( sukkel) langs kwam die mijn telefoon uit me handen wilde meenemen en toen ik tegen stribbelde een klap op me hoofd kreeg en nu met zware hoofdpijn op me werk zit maar voor de rest was het super gezellig bij mijn familie :rolleyes: heeft ook zijn voordelen om een oude telefoon te hebben. maar zielig dat er zulke mensen bestaan!!

Onslaught
06-12-2002, 11:39
Origineel gepost door mimi_tangaouia en mensen hoe hebben jullie al ied doorgebracht?? de mijne was wel gezellig met familie enzo alleen wat wel minder was is toen ik op naar mijn vriendin ging en bij haar voor de deur stond te bellen er een dief ( sukkel) langs kwam die mijn telefoon uit me handen wilde meenemen en toen ik tegen stribbelde een klap op me hoofd kreeg en nu met zware hoofdpijn op me werk zit maar voor de rest was het super gezellig bij mijn familie waaaaaaaaaaat:kwaad: seriuessssssssssss :boos: shit mans was ik daar maar dan had ik hem gelijk geleerd hoe je een dame meot behandelen, maar ja het is maar dat je een klap heb gehad als:)

mimi_tangaouia
06-12-2002, 11:42
Origineel gepost door RaZer :rolleyes: heeft ook zijn voordelen om een oude telefoon te hebben. maar zielig dat er zulke mensen bestaan!! het is zeker zielig maar hij heeft zijn verdiene loon gekregen

mimi_tangaouia
06-12-2002, 11:45

Origineel gepost door Onslaught waaaaaaaaaaat:kwaad: seriuessssssssssss :boos: shit mans was ik daar maar dan had ik hem gelijk geleerd hoe je een dame meot behandelen, maar ja het is maar dat je een klap heb gehad als:) ik heb een pak melk tegen me hoofd gehad dat is het ergste en het wat nog erger is dat ik een djelleba aan had dus ik kon hem geen goede schop geven gelukkig waren die broers er van mijn vriendin :zwaai:

mimi_tangaouia
06-12-2002, 11:54
Origineel gepost door BaByCaKe DAT HEB JE ME NIET VERTELD MIMI! WAT ERG! WAT EEN HUFTER.. TERING HEE..! EN DAT NOG WEL OP ZO'N MOOIE DAG ALS GISTER! KUSJE dat was erna gebeurd nadat ik jou gesproken had meid

Chaimaa
06-12-2002, 11:57
*zucht* :rolleyes:

aSunnyFriend
06-12-2002, 12:07
Ik heb gewerkt, boodschappen gedaan en gebeden

mimi_tangaouia
06-12-2002, 12:27
Origineel gepost door BaByCaKe EN DAN BEL JE MIJ NIET EENS!! ja sorry

jawhara1
06-12-2002, 12:30
bij ons was ook gans de dag familie thuis .En s'avonds ben ik naar de film gegaan .Maar had wel een fijne dag!!!!!!

jawhara1
06-12-2002, 12:31
Mimi ik hoop dat je hoofdpijn gauw over is

mimi_tangaouia
06-12-2002, 12:39
ben blij om te horen dat jullie jullie dagje goed hebben doorgebracht liefs mimi :zwaai:

mimi_tangaouia
06-12-2002, 13:20
Origineel gepost door BaByCaKe Kusje :Iluvu:

Chaimaa
07-01-2003, 10:15
Origineel gepost door misesmeknes he chaimaa mad ik weten wie jouwn kennis is in roermond??? liefs misesmeknes ja hoor :D La Famillia : El Fathi ken je hun? :) (tetouanien)

Ghatar_tangawia
10-01-2003, 10:48

Origineel gepost door mimi_tangaouia en mensen hoe hebben jullie al ied doorgebracht?? de mijne was wel gezellig met familie enzo alleen wat wel minder was is toen ik op naar mijn vriendin ging en bij haar voor de deur stond te bellen er een dief ( sukkel) langs kwam die mijn telefoon uit me handen wilde meenemen en toen ik tegen stribbelde een klap op me hoofd kreeg en nu met zware hoofdpijn op me werk zit maar voor de rest was het super gezellig bij mijn familie meskiena..wat erg!!!

Pagina's : [1] 2