Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar sjitten jullie nu allemaal???

Pagina's : [1] 2 3

LZN
06-12-2002, 10:51

Ikke zit op mijn stage en loop mijn werk af te wisselen met hiero lullen:hihi: maar ja waar zitten jullie nu?.

RaZer
06-12-2002, 10:53
Ik zit thuis... had vanmorgen examen en heb nu geen slaap meer :(

Noa
06-12-2002, 10:54
ik zit op mijn werk waar ik me zwaar irriteer aan die domme collega's van mij!!!!!!!!!!

saidaaatje
06-12-2002, 10:55
ik zit op school.......was echt al keivroeg op school..heb huiswerk gemaakt en heb nu alles af...en dadelijk heb ik een uurtje les wat toch niet door zal gaan volgens mij dus...wat doe ik op school iegelijk niks

RaZer
06-12-2002, 10:55

Origineel gepost door helleau meskien, je bent wel zielig he? moet ik je nog een keer opvrolijken, maar examens? wat doe je dan? en hoe is het gegaan? Praktijk examen.. en nee dank je wel hoor hoef niet ik bedoel wat is nou een Praktijk examen. Er zijn wel ergere dingen op de wereld!! Ik blijf altijd lachen :D

LelyDames
06-12-2002, 10:56
ik op school maar ssstttt verraad me niet he ik moet eigelijk me filmverslag afmaken :rolleyes:

Itsjustme
06-12-2002, 10:56
[QUOTE]Origineel gepost door helleau [B]Ikke zit op mijn stage en loop mijn werk af te wisselen met hiero lullen:hihi: join the club honey!

Noa
06-12-2002, 10:59
Origineel gepost door helleau hahaha noa_f wat doen ze dan? bij mij zijn ze allemaal weg, en toen ik op mijn werk kwam, zag ik een halve chocoletter en een half pakkoeken, de schatten ze verwennen me teveel:hihi: nou de lekkerste chocalade letters waren al weg dus bleef alleen de pure chocalade achter die voor mij was en ik haat pure chocola!!! ook zitten ze te zeiken over marokanen..........ik heb net een collega lekker op der nummertje gezet lucht op moet ik zeggen!!!! moet nog een hele dag en ik heb nu al hoofdpijn............dusse HELP!!

Noa
06-12-2002, 11:04
Ik werk bij de overheid, maarre mijn collega kan het niet uitstaan dat haar dochter is gezwicht voor de charmes van een marokaan.....!!! ze heeft zich net per ongeluk uitgelaten over marokanen....vandaar?! daat ouwe wijf moet met pensioen!!!

Noa
06-12-2002, 11:06
nahhhh ik negeer haar!!! heb het gehad met dat mens......!!!!! denk je nou echt dat een marokaan haar wil......? huh als pasen en pinksteren op een dag vallen dan willen ze haar nog niet!

Kais
06-12-2002, 11:08
Stage. Stage saai.. Stage heel saai... Ik word gek ! Ik ga dood ! Ik ben dood !

Kais
06-12-2002, 11:12
Origineel gepost door helleau ah meskien, kais ik dacht dat je een week zou skippen haha, maar je bent doess op stage nog mabrouk el3ied toegewenst was het gister leuk? en iedereen trouwens ook een 3ied mabrouk toegewenst Nou een week............4 dagen gewoon. Ik had vandaag toch nix te doen thuis. Dus dan maar stage lopen.........YASMINA !!! En jij 3id mobarak toegewenst...... Kais ;) :zwaai:

Kais
06-12-2002, 11:31
Msn doet niet.........ZOALS ALTIJDDDDDD Is het alleen die van mij of zo ????? Kais :(

jawhara1
06-12-2002, 11:43
hey .ik ben lekker thuis .Ben aan het denken wat ik vandaag zal doen Kais mijn msn doet het wel goed .

jawhara1
06-12-2002, 11:50

Het is zo raar dat we nu mogen eten .Vanmorgen toen ik wakker werd had ik zo een dorst ik was echt vergeten dat we mochten eten .raar he.Ik ben gisteren al naar de film gegaan .Kasablanka gezien .Wat een film zeg slechter kon niet

Pagina's : [1] 2 3