Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : KDV spoed!!!!

aitnaima
14-04-2010, 09:59

Wie wil mij helpen om een goeie kdv voor mijn zoontje te kiezen. Ik weet niet waar ik op moet letten. Zijn de kosten overal hetzelfde? Welke is goed. In welke omgeveing moet ik zoeken? Dicht bij werk of dicht bij huis? Please help!!!

HoneyBee
14-04-2010, 10:14
Je moet dicht bij huis kijken. Bij ons zit hij hier om de hoek. Ik zet eerst mijn zoontje af en dan ga ik naar mijn werk. Werk gelukkig ook redelijk in de buurt. Shie 4 kilometer van mijn werk vandaan. Maar je moet kijken naar hun GGD verslag. En verder zelf op onderzoek uit gaan. Dus vragen of je een uurtje mee mag lopen om te kijken hoe de sfeer is en hoe de leidsters zijn. Ik heb zelf een heel goede band met die leidsters daar. Die zitter er al jaren sinds mijn oudste die nu 8 is daar naar de creche ging. Daarna mijn zoontje weer en nu mijn jongste. Gewoon hele leuke meiden.

aitnaima
14-04-2010, 10:27
Oke daar heb ik wat aan. Thanks. Ik ben dus op zoek in amsterdam west. Heeft er iemand ervaring met impuls?

aitnaima
14-04-2010, 10:28
Je kan het beste bellen en direct om een offerte vragen, weet jij al welke dagen je nodig hebt? Maandag t/m donderdags

koraaltje
14-04-2010, 10:42

ik heb er voor gekozen dicht bij werk te zoeken, stel dat er iets is kan ik gewoon op loopafstand daarheen