Bekijk originele versie : A'Dam
LelyDames
06-12-2002, 08:43
wie was er met elhied in a'dam???????
en hoe vonden jullie het wat hebben jullie uitgespookt :rolleyes:
Na ik ben wezen winkelen met me vriendinnen in a'dam daarna ben ik naar huis gegaan en afgewassen en afgedroogt tot 1 uur snacht en toen gingen de familie naar huis en ik naar m'n bedje :D
EN JULLIE???????
In Amsterdam worden wij met suikerfeest 'de suikerfeesthooligans' genoemd en dat leek er wel een beetje op. Allemaal opgeschoren kapsels. Ik ben naar de bios geweest. Helemaal vol met mokro's. Was wel gezellig met veel broeders en zusters in de stad. Shoebaloe was propvol met Marokkanen. Macdonalds bezocht natuurlijk en jah hoor je raad het al, bomvol met Marokkanen.
Was wel gezellig met veel broeders en zusters in de stad.
appie
Itsjustme
06-12-2002, 10:00
Nou meid ik woon wel in adam (profiel klopt niet) anywayzz maar, ik was gewoon thuis en ik houd er niet zo van om met eliedoverdag in de stad te zijn ik was wel s avonds met mn nichten en vriendinnen richting rotterdam sorry dat was 3 niks!!!! in de trein begonnen al ruzies met marokkaanse jongens gatverdamme!! niks te doen op het station hetzelfde vrhaal en ik dacht oh winkels zijn dicht zal wel niemand zijn FORGET IT!! want, hier in adam als de winkels dicht zijn zie je niemand hangen in die straten mar ze stonden allemaal in die winkel straatjes wat ze daar deden ??? als sla je me dood wij zochten een leuk plekje om wat te gaan drinken, eten mohim ik vond het echt niet leuk zowel die meiden als die jongens waren raar (niet iedereen) maar, heb het nu over die mensen die daar waren en die zoo vet vaag deden
k vond het alleen jammer dat die mensen daar zo gaar deden is dat normaal ofzo?? damnzzz
NaamLooS
06-12-2002, 10:27
wou wel naar adam gaan, maar ben tog maar naar familie geweest!!
volgende keer misschien naar adam
:zwaai:
naadje020
06-12-2002, 12:49
Met 3ied is het toch heerlijk om gewoon lekker thuis te blijfen of je familie op te zoeken. Ik geniet hier veel meer van dan als je naar de bios gaat, denk ik.....
LelyDames
06-12-2002, 13:13
gezellig hahahahaha mocht je ook de boeien omdoen voor de grap :D
en in z'n walki talki praten of misschien wel een foto maken met de bewaker :p
Itsjustme
06-12-2002, 13:17
haha lelyyyy
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.