Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Weg Daar!!

Pagina's : [1] 2

F_TeToUaNiA
11-07-2004, 18:56

halloooo lieve mensen..... K heb een tekst geschreven voor een 'rap'lied....Ben benieuwd wat jullie er van vinden.... Het wordt gerapt door een jongen en het eerste deel van het refr. (ik wil weg daar) wordt gezongen door een meisje.... Ben benieuwd wat jullie ervan vinden..(hij is nog nie af ) Altijd geschreeuw en altijd geruzie, Ze kwam tot de conclusie, ze voelde zich niet thuis, in haar eigen huis. dus dat ze weg moest gaan, daar heel ver vandaan. Een plek waar ze de kans heeft op een beter bestaan. Want zo kon het niet meer, Nee ze doen haar zo’n zeer, slaan haar keer op keer. Ze moest altijd doen wat zij haar zeggen, Hoe zwaar het ook is, niet overleggen. Maar als ze eenmaal gaat is er geen weg terug, Want in haar woonplaats is ze dan berucht. En bij elke vent is ze dan bekend, als de kehba die van huis is weggerend. Haar broer is gevaarlijk, en heeft dikke schijt, Want als hij haar dan vindt, is ze haar leven kwijt. Jah, als hij haar vindt, dan zal ze worden vermoord. In de naam van de familie, niets gezien, niets gehoord. (refrein) Ik wil weg daar! Oh laat haar gaan. Ik wil weg daar! Daar heel ver vandaan. Ik wil weg maar! Toch ook weer niet, want ze weet ze doet haar moeder heel veel verdriet. Ik wil weg maar! Mensen zullen gaan praten. Ik wil weg maar! Haar familie zal haar haten. Ik wil weg daar! Ik leef met je mee, Maar geloof me het is echt geen goed idee! Het kon zo het echt niet langer, Want elke dag werd ze banger. Dus ze heeft het gedaan, jah ze is gegaan, Ze heeft gewacht, tot diep in de nacht Wie had dat ooit verwacht, misschien wel gedacht. Er staat zoveel op het spel, En dat weet ze ook, jah dat weet ze wel Ze heeft geen huis en gaat ze van hier naar daar, ze is alleen, er staat niemand voor haar klaar. En ze kan nu niets meer doen, het is nog erger dan toen. Jah toen had ze nog vrienden, maar die is ze nu kwijt, Waarom is ze toch gegaan, Soms heeft ze zo’n spijt. Want dit leven.. dat raakt nooit gewend, Wordt altijd vuil aangekeken, geflesht door elke vent. Misschien was het beter als ze thuis was gebleven, Maar ze weet zeker, het wordt haar nooit vergeven. (refrein) Ik wil weg daar! Oh laat haar gaan. Ik wil weg daar! Daar heel ver vandaan. Ik wil weg maar! Toch ook weer niet, want ze weet ze doet haar moeder heel veel verdriet. Ik wil weg maar! Mensen zullen gaan praten. Ik wil weg maar! Haar familie zal haar haten. Ik wil weg daar! Ik leef met je mee, Maar geloof me het is echt geen goed idee!

Queen41Day
11-07-2004, 20:35
Origineel gepost door crossroad momentje voor je zelf is voorbij, nu terug naar de keuken :moe: F tetouania> :)

F_TeToUaNiA
11-07-2004, 20:56
Origineel gepost door crossroad momentje voor je zelf is voorbij, nu terug naar de keuken Je weekendje thuis is ook bijna afgelopen jongen..Hup terug naar die gevangenis... Tot over een paar weken weer he ;)

F_TeToUaNiA
12-07-2004, 10:25
Origineel gepost door mocrochicka2004 :hihi: je tekst is egt goed :goedzo: Dank je Meid :D

F_TeToUaNiA
12-07-2004, 12:17

Origineel gepost door La__Haine Kan je ook zo goed koran reciteren zoals je kunt rappen? Ten Eerste: Ik rap zelf niet...Ik schrijf alleen Ten tweede: Ik ben van mn 6e tot aan mn 16e naar de moskee gegaan en heb thuis les gekregen...Dus ik kan wel degelijk de Koran reciteren.....

BentFes
12-07-2004, 13:17
Origineel gepost door La__Haine Ok maar ik hoop dat je weet dat muziek haram is. Luister jij geen muziek? :)

Mocro4eva
12-07-2004, 13:23
Origineel gepost door F_TeToUaNiA Je weekendje thuis is ook bijna afgelopen jongen..Hup terug naar die gevangenis... Tot over een paar weken weer he ;) :hihi:

BentFes
12-07-2004, 13:24
Origineel gepost door F_TeToUaNiA halloooo lieve mensen..... K heb een tekst geschreven voor een 'rap'lied....Ben benieuwd wat jullie er van vinden.... Het wordt gerapt door een jongen en het eerste deel van het refr. (ik wil weg daar) wordt gezongen door een meisje.... Ben benieuwd wat jullie ervan vinden..(hij is nog nie af ) Altijd geschreeuw en altijd geruzie, Ze kwam tot de conclusie, ze voelde zich niet thuis, in haar eigen huis. dus dat ze weg moest gaan, daar heel ver vandaan. Een plek waar ze de kans heeft op een beter bestaan. Want zo kon het niet meer, Nee ze doen haar zo’n zeer, slaan haar keer op keer. Ze moest altijd doen wat zij haar zeggen, Hoe zwaar het ook is, niet overleggen. Maar als ze eenmaal gaat is er geen weg terug, Want in haar woonplaats is ze dan berucht. En bij elke vent is ze dan bekend, als de kehba die van huis is weggerend. Haar broer is gevaarlijk, en heeft dikke schijt, Want als hij haar dan vindt, is ze haar leven kwijt. Jah, als hij haar vindt, dan zal ze worden vermoord. In de naam van de familie, niets gezien, niets gehoord. (refrein) Ik wil weg daar! Oh laat haar gaan. Ik wil weg daar! Daar heel ver vandaan. Ik wil weg maar! Toch ook weer niet, want ze weet ze doet haar moeder heel veel verdriet. Ik wil weg maar! Mensen zullen gaan praten. Ik wil weg maar! Haar familie zal haar haten. Ik wil weg daar! Ik leef met je mee, Maar geloof me het is echt geen goed idee! Het kon zo het echt niet langer, Want elke dag werd ze banger. Dus ze heeft het gedaan, jah ze is gegaan, Ze heeft gewacht, tot diep in de nacht Wie had dat ooit verwacht, misschien wel gedacht. Er staat zoveel op het spel, En dat weet ze ook, jah dat weet ze wel Ze heeft geen huis en gaat ze van hier naar daar, ze is alleen, er staat niemand voor haar klaar. En ze kan nu niets meer doen, het is nog erger dan toen. Jah toen had ze nog vrienden, maar die is ze nu kwijt, Waarom is ze toch gegaan, Soms heeft ze zo’n spijt. Want dit leven.. dat raakt nooit gewend, Wordt altijd vuil aangekeken, geflesht door elke vent. Misschien was het beter als ze thuis was gebleven, Maar ze weet zeker, het wordt haar nooit vergeven. (refrein) Ik wil weg daar! Oh laat haar gaan. Ik wil weg daar! Daar heel ver vandaan. Ik wil weg maar! Toch ook weer niet, want ze weet ze doet haar moeder heel veel verdriet. Ik wil weg maar! Mensen zullen gaan praten. Ik wil weg maar! Haar familie zal haar haten. Ik wil weg daar! Ik leef met je mee, Maar geloof me het is echt geen goed idee! goeie tekst! :goedzo:

BentFes
12-07-2004, 13:25
Origineel gepost door F_TeToUaNiA Je weekendje thuis is ook bijna afgelopen jongen..Hup terug naar die gevangenis... Tot over een paar weken weer he ;) :melig: :hihi:

Mocro4eva
12-07-2004, 13:26
Origineel gepost door F_TeToUaNiA Ten Eerste: Ik rap zelf niet...Ik schrijf alleen Ten tweede: Ik ben van mn 6e tot aan mn 16e naar de moskee gegaan en heb thuis les gekregen...Dus ik kan wel degelijk de Koran reciteren..... Trek je er niets van aan meid. Dat is iemand met een gespleten persoonlijkheid. Ze weet nog steeds niet wat ze nu precies wilt zijn: de perfecte moslima of een losbol. :confused:

BentFes
12-07-2004, 15:37
wie is ''jullie''? :confused:

BentFes
12-07-2004, 15:51
Origineel gepost door La__Haine Al lang niet meer alhamdoulilah. If you say so. Elhamdoulillah. ;)

Pagina's : [1] 2