Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom....?

mrs_jamila
06-12-2002, 00:14

Waarom is het leven zo ingewikkeld..althans waarom wordt dit ingewikkelder gemaakt? Waar blijven je vrienden als je die nodig hebt? Waarom is het zo moeilijk voor sommigen om dingen gewoon uit te praten i.p.v niks zeggen en de ander in het donker laten tasten..? Waarom , waarom, waarom..? :kwaad:

berbertje00
06-12-2002, 00:15
ja daarom....................daarom.................. ....daarom Overal zit wel een reden achter

Toufik19
06-12-2002, 00:16
Origineel gepost door mrs_jamila Waarom is het leven zo ingewikkeld..althans waarom wordt dit ingewikkelder gemaakt? Waar blijven je vrienden als je die nodig hebt? Waarom is het zo moeilijk voor sommigen om dingen gewoon uit te praten i.p.v niks zeggen en de ander in het donker laten tasten..? Waarom , waarom, waarom..? :kwaad: misschien omdat je te gewillig bent.wees harder en durf van je af te bijten.het geluk ligt niet voor het oprapen.geluk dwing je af nadat je ervoor gevochten hebt.

Onslaught
06-12-2002, 00:17
vreeeemd dat ik ook een topic heb met de vraaag waarom, maar meid ik kan zeggen dt is het leven, kijk nu zeg ik je wel dat dit leven is, maar waneer eht mij gebeurt doe ik het neit, maar he meid ik snap je, insh allah komt alles goed:)

Maryam_Iglouzan
06-12-2002, 00:18

waarom dat is een vraag waar je urenlang over kan filosoferen

mrs_jamila
06-12-2002, 00:19
Origineel gepost door Toufik19 misschien omdat je te gewillig bent.wees harder en durf van je af te bijten.het geluk ligt niet voor het oprapen.geluk dwing je af nadat je ervoor gevochten hebt. Het geluk ligt zeker niet voor het oprapen!! thnks voor je reactie..

mrs_jamila
06-12-2002, 00:20
Origineel gepost door Onslaught vreeeemd dat ik ook een topic heb met de vraaag waarom, maar meid ik kan zeggen dt is het leven, kijk nu zeg ik je wel dat dit leven is, maar waneer eht mij gebeurt doe ik het neit, maar he meid ik snap je, insh allah komt alles goed:) Ja had je topic gelezen..Insha allah komt het goed..maar ja wanneer is de vraag..?? :rolleyes:

Itsjustme
06-12-2002, 10:18
jah thats life je wordt elke keer voor keuze gesteld and its up 2 u of je de juiste maakt en mensen zijn soms gewoon niet te begrijpen en daarom zal er denk ik ook nooit echt een oplossing zijn voor die vragen.... waarom??? mohim zoals je al zei het is gewoon ingewikkeld...en het is maar net hoe je er mee omgaat als het ff tegen zit dan haal ik ook van die rare dingen in mn hoofd ciaoo

mrs_jamila
06-12-2002, 11:34
thnks voor jullie reacties..!!