Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik hou van je

Pagina's : [1] 2 3

sweet_honnepon
05-12-2002, 23:55

zeggen jullie ''ik hou van je'' tegen je ouders.............. :D

berbertje00
06-12-2002, 00:00
nee, ik heb het nog nooit gezegd Ik houd echt van ze, maar als ik het zou zeggen zouden ze me echt raar aan kijken.... Maar ze weten wel dat ik van ze houd...............toch...........of niet......??

Liefste
06-12-2002, 00:01
Hahhahaah Nee, m'n ma zou zeggen wat is dat??????????????? Ben je ziek of zo?????????

sweet_honnepon
06-12-2002, 00:03
ja zo zouden mijn ouders ook reageren.........vind het wel een beetje raar......als ik later kinderen heb wil ik echt wel horen, ma ik hou van je.........

xxTigerxx
06-12-2002, 00:05

mn vader zou zeggen..... waar?

Liefste
06-12-2002, 00:07
Origineel gepost door sweet_honnepon ja zo zouden mijn ouders ook reageren.........vind het wel een beetje raar......als ik later kinderen heb wil ik echt wel horen, ma ik hou van je......... Ja tuurlijk, maar marokaanse ouders zijn afstandelijk met hun gevoelens, teminste mijn moeder wel. Ze zegt alleen maar ik voel me niet zo lekker, wil jij de afwas doen lieve dochter?

Liefste
06-12-2002, 00:09
Origineel gepost door berbertje00 Mijn vraag aan jullie is, of er op dat gebied een verschil is tussen berbers en arabieren?? Misschien ligt het ook daaraan Weet het niet, maar hoe zijn Arabieren dan???????????????????

tatouzient
06-12-2002, 00:15
Origineel gepost door berbertje00 Mijn vraag aan jullie is, of er op dat gebied een verschil is tussen berbers en arabieren?? Misschien ligt het ook daaraan wat heeft het feit van houden van met berbers en arabieren te maken? :confused: is het weer zo'n forum waar men de verschillen tss berbers en arabieren gaat ontleden? :rolleyes: en ja, ik zeg tegen mn ma dak haar graag zie. tegen mn pa wel ni, maar ik knuffel mn ma ook heel vaak en zo. vindt ze altijd leuk :D maar het hangt allemaal af mt de relatie die je mt ma/dochter hebt vind ik... bisous xxx nog iedereen een l'ied moubarak toegewenst :D

mrs_jamila
06-12-2002, 00:17
Origineel gepost door tatouzient wat heeft het feit van houden van met berbers en arabieren te maken? :confused: is het weer zo'n forum waar men de verschillen tss berbers en arabieren gaat ontleden? :rolleyes: Ja dat vraag ik me ook af..Wat heeft arabier of berber zijn ermee te maken..Ik zie er geen verband tussen, misschien iemand anders wel..? :rolleyes:

tatouzient
06-12-2002, 00:20
Origineel gepost door mrs_jamila Ja dat vraag ik me ook af..Wat heeft arabier of berber zijn ermee te maken..Ik zie er geen verband tussen, misschien iemand anders wel..? :rolleyes: zo te zien wel hé? :kwaad: zie, als een volk kunnen we al ni mt elkaar leven, laatstaan mt een ander volk met een totaal andere cultuur en mentaliteit :rolleyes: men is racistisch in eigen volk... :rolleyes: bisous xxx

berbertje00
06-12-2002, 00:22
hey mensen het is echt niet slecht bedoeld hoor, je hoeft je echt niet aan gevallen te voelen, het was maar een vraag Net zoals jullie ook tallloze vragen stellen, neem me niet kwalijk.........

Dida
06-12-2002, 00:24
Origineel gepost door xxTigerxx mn vader zou zeggen..... waar? Wahahahah ja precies, mijn vader zou ook met zo een ACTIE antwoord komen:D

NaDoR.ZiNa
06-12-2002, 01:18
Nou ik zeg het elke dag!!!! Mijn vader zegt het altijd voor dat ik ga slapen dan geef ik hem 2 kussen en dan zegt ik altijd ik hou van je en dan zeg ik: ik ook van jou ouwe!! Hahahah en mijn moeder zeg ik ook savonds als ik ga slapen!!! :zwaai:

karimatetouan
06-12-2002, 08:46
ik zeg het altijd tegen mijn ouders niets verkeerd aan ,ik hou ontzettend veel van ze, ze zijn mijn maatjes en mijn leven ,zonder hun zal weten ik niet meer wat ik zal gaan doen ewa bij deze PAPA en MAMA I LOVE YOU VERY MUCH.............................................. ..........

sweet_honnepon
06-12-2002, 11:37

Origineel gepost door NaDoR ZiNa Nou ik zeg het elke dag!!!! Mijn vader zegt het altijd voor dat ik ga slapen dan geef ik hem 2 kussen en dan zegt ik altijd ik hou van je en dan zeg ik: ik ook van jou ouwe!! Hahahah en mijn moeder zeg ik ook savonds als ik ga slapen!!! :zwaai: haha....kusjes van mijn ouders krijg ik alleen als er een feest is ofzo... nederlanders geven hun kinderen wel een avondzoen..ik ga maar eens aan mijn pa vragen of hij dat ook wil doen :D :D

Pagina's : [1] 2 3