Bekijk originele versie : Hoe gaat het bij jullie...
Psychopaat
12-04-2010, 18:56
Wie geeft wie veel aandacht in bed, jij de man of jou man jou...
Je hebt bij sommige echt dan de mannen continu aan de vrouwen zitten en allerlei standjes uit willen proberen maar de vrouwen er niet aan meewerken.
En andersom precies hetzelfde..
Hoe gaat dat bij jullie?:maf:
mirjam21
12-04-2010, 19:59
Salem,
Nou eerst schaamde ik me heel erg!.. hij deed een paar maanden al het werk... later heb ik hem ook lekker verwend... hahaha moest er even aan wennen maar als je het samen doet is het veeel lekkerder hoe meer kracht hoe beter... Gr Mirjam
Psychopaat
13-04-2010, 15:29
Salem,
Nou eerst schaamde ik me heel erg!.. hij deed een paar maanden al het werk... later heb ik hem ook lekker verwend... hahaha moest er even aan wennen maar als je het samen doet is het veeel lekkerder hoe meer kracht hoe beter... Gr Mirjam
Oké bedankt..Weet ik dat ook weer.
X
mirjam21
13-04-2010, 15:38
Graag gedaan! Gr Mirjam
Wie geeft wie veel aandacht in bed, jij de man of jou man jou...
Je hebt bij sommige echt dan de mannen continu aan de vrouwen zitten en allerlei standjes uit willen proberen maar de vrouwen er niet aan meewerken.
En andersom precies hetzelfde..
Hoe gaat dat bij jullie?:maf:
Bij ons is het afwisselend, maar ik denk dat heel veel vrouwen, ik zie het ook bij veel van mijn vriendinnen, zich niet durven te laten gaan. Vaak zijn ze bang dat de partner een verkeerde indruk van ze krijgt als ze opeens spontaan een sexy pose aangaan tijdens de sex (om het maar netjes te zeggen) Maar ik zal je vertellen hoe je het wend of keert mannen houden van sletterig gedrag in de slaapkamer ook al komt het van hun brave huisvrouwtje
Psychopaat
13-04-2010, 16:18
Bij ons is het afwisselend, maar ik denk dat heel veel vrouwen, ik zie het ook bij veel van mijn vriendinnen, zich niet durven te laten gaan. Vaak zijn ze bang dat de partner een verkeerde indruk van ze krijgt als ze opeens spontaan een sexy pose aangaan tijdens de sex (om het maar netjes te zeggen) Maar ik zal je vertellen hoe je het wend of keert mannen houden van sletterig gedrag in de slaapkamer ook al komt het van hun brave huisvrouwtje
Ja dat klopt idd, dat zegt mijn verloofde ook altijd. Thuis met je man mag je je gedragen als een slettebak.
Ja dat klopt idd, dat zegt mijn verloofde ook altijd. Thuis met je man mag je je gedragen als een slettebak.
hahaha dat bedoel ik!!
SPARKLING_
13-04-2010, 16:25
Als hij mij een slet zou noemen, echtgenote of geen echtgenote.. 1 smack op z'n dikke waffel. What the hell. Nobody calls me a slut damnit.
Daarentegen zie ik het mezelf er wel voor aan om de broek aan te hebben hahahaha. Niet altijd, vooral niet in het begin.. We shall see.
Psychopaat
13-04-2010, 16:28
hahaha dat bedoel ik!!
Als hij mij een slet zou noemen, echtgenote of geen echtgenote.. 1 smack op z'n dikke waffel. What the hell. Nobody calls me a slut damnit.
Daarentegen zie ik het mezelf er wel voor aan om de broek aan te hebben hahahaha. Niet altijd, vooral niet in het begin.. We shall see.
Hahahhaha :lol:
idd;)
1DiepOngelukkig
13-04-2010, 18:24
Hm, nee man. Ik ben zo stijf als een hark.
Najat_1983
13-04-2010, 19:12
Ik neem wel een zweep in handen, en hij doet wat ik wil :ego:
rachID-kaart
13-04-2010, 22:15
Als ik een dame geselecteerd heb die ik genoeg vind.
En haar trouw.
Die huwelijksnacht ga ik alles doen, wat wetenschappers voor onmogelijk hielden.
DE HELE NACHT DOOR JEMESSSSSSSSSS!!!!!!
Moushkila_
14-04-2010, 13:08
alles doen wat wetenschappers voor onmogelijk hielden :lol:
Psychopaat
14-04-2010, 13:13
Hahhahah:lol:
berberahanjar
14-04-2010, 13:54
ik wil mijn huwelijksnacht goed zal verlopen:)
als mijn vrouw verlegen is om het te doen dan vertel ik het tegen haar tot zij niet meer verlegen wordt:o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.