Bekijk originele versie : ' Droom..'
Het leven is hard..echt hard..
Ik heb vanacht gedroomd over mn eerste liefde..
Wat hield ik toch veel van hem..jammer dat hij me dumpte.
Maar die droom was zo zielig..ik zag hoe hij mij steeds zn fotos gaf en erachter schreef hij een lieve tekst erop..maar ik negeerde hem en moest ook in me droom steeds huilen..en op een bepaald moment was hij gewoon gestorven..toen ik opstond had ik gewoon tranen in me ogen en de tranen wouden maar nie stoppen.
Ik zit er echt mee in en mn vraag is of jullie geen goede islamitische boeken kennen die uitleg geven over dromen?
Ik wil echt de betekenis van weten..en ik wil ook een goed boek kopen omdat ik vaak zulke dromen heb.
.
Ik heb geen titel voor je.
Maar ik wilde alleen even zeggen dat het heel vervelend kan zijn. Maar als diegene echt is overleden, is het toch wel fijn om 'm in je dromen te kunnen zien... :o
Poesycat
11-07-2004, 15:40
Origineel gepost door La__Haine
Het leven is hard..echt hard..
Ik heb vanacht gedroomd over mn eerste liefde..
Wat hield ik toch veel van hem..jammer dat hij me dumpte.
Maar die droom was zo zielig..ik zag hoe hij mij steeds zn fotos gaf en erachter schreef hij een lieve tekst erop..maar ik negeerde hem en moest ook in me droom steeds huilen..en op een bepaald moment was hij gewoon gestorven..toen ik opstond had ik gewoon tranen in me ogen en de tranen wouden maar nie stoppen.
Ik zit er echt mee in en mn vraag is of jullie geen goede islamitische boeken kennen die uitleg geven over dromen?
Ik wil echt de betekenis van weten..en ik wil ook een goed boek kopen omdat ik vaak zulke dromen heb.
:tranen: is dat die jonge van gisteren!!!!!!
Nassimatje
11-07-2004, 15:40
Ben je weer begonnen met je onzin?
Zoek je weer medelijde?
Heb je weer aandacht te kort thuis?
Hoe kan je nou dromen over je liefde, als je verloofd bent?
LA__Haine zoiets is leuk voor effe maar nou moet je echt ophouden met je onzin.
Ik begin van je te walgen.
En ik wil jou dromm best wel uitleggen. Want ik had laatst een boek gekocht, genaamdt de dromen uitleggen volgens de Islam. Jouw droom betekent dat je ex nog lang zal leven en gelukkig zal leven.
Nassimatje
11-07-2004, 15:41
Nee hij leeft nog.
En ja is wel vervelend want ik zit er echt mee in..
Je zat ook ermee toen je gevoelens voor je verloofde na 1 dag waren verdwenen. Ik vraag me af, waar zit jij wel niet mee? :confused:
Sexy_Dushi
11-07-2004, 15:42
Bijna alle dromen hebben een betekenis ik wil echt een boek hebben waar je dat in kunt opzoeken want ik heb ook vaak dromen waarvan ik de betekenis van wil weten maar een vriendin van me zei dat er ergens in de kanaalstraat in Utrecht een islamitische boekhandel is daar zullen ze vast wel boeken verkopen over dromen en betekenissen!!
Nassimatje
11-07-2004, 15:42
Nee mn aller eerste liefde.
OOhhhh nummer 1 van de 8 liefdes die je hebt gehad. Knap van je dat je weet hoe die eruit zag.
Nassimatje
11-07-2004, 15:46
Hey da is een droom denkt ge dak ga zeveren over een droom?
GET A LIFE! Love me or hate me I dont care.
En hou u blabla voor uzelf ik vroeg om een titel van een islamitisch BOEK.
En nie om u domme bijgeloof.
Koop eerst een bril. Daarna goed lezen en dan pas mag je commentaar geven.
Ik gaf je de naam van het boek a hopeloze wijf: dromen uitleg volgens de Islam. Is in de bieb te huren.
Ik gaf je uitleg over je waanzinnige droom.
Je moet mij bedanken wijf zonder indenditeit.
En trouwens Marokko.nl is niet van je vader. Dus ik reageer overal op en op iedereen. Leer ermee leven
Nassimatje
11-07-2004, 15:52
Ja ik zit met vanalles in das nog NIX.
Ik denk na over het leven PROBLEMEN MEE?
Jij denkt na over het leven :maf2:. Waarom komt het woord " dom " en "hopeloos" bij me op als ik jouw topic's lees.
Nassimatje
11-07-2004, 15:54
En ik blijf ook zeggen wa dak wil.
En schelden is haram. Moge Allah swt u vergeven.
Amien.
Moet ik weer alles citeren, wat ik gisteren ook heb gedaan. Hoevaak jij mensen wel niet heb gescholden.
Een wijf is geen scheldwoord trouwens. Het is gewoon ander woord voor een dame die geen leven heeft
Nassimatje
11-07-2004, 15:55
Oh je zat dan toevallig aan uzelf te denken daarom.
Nou ik dacht het niet. Ik weet wat ik doe. Mijn leven is Elhamdoellilah prachtig. Heb alles wat mijn hartje begeerdt. Voel me vrij als een vogel. En daarom ben ik ook niet schijnheilig.
Nassimatje
11-07-2004, 15:57
Wijven zijn dieren ik ben een MENS.
Als gij mij de naseeha geeft om niet te schelden dan moede gij da ook nie doen a hypocriet.
Waarom heb ik ook het gevoel dat je niet helemaal 100% bent :maf:
Nassimatje
11-07-2004, 15:59
Meid ik ga je voor effe verlaten.
Ik ga gezellig met mijn vriend en mijn ouders eten :schok: ( oohh ze is Haram bezig ).
Ik wens jouw een fijne dag verder en tot straks.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.