Bekijk originele versie : Ik snap het niet meer, alle afvaller help me even!!!
tooto7moe
11-04-2010, 22:24
hallo liever afvallers,
ik val niet meer af:(
ik ben 2 jaar geleden best wel 'makkelijk' 13kg afgevallen. Daarna lukte afvallen soebhannalh niet meer. Of ik nu veel sporte, minder at, veel at. Walou. Ik bleef op 1 gewicht.
Ik heb gewoon drama gehad met me darmen, ben bij dokter, dietist geweest. Walou:rolleyes:
Nu wou ik van 2010 mijn jaar maken. Me eigen jihadstrijd tegen de kg's. Ik wil nog eens 13 afvallen, het liefst 20:o
Nu ben ik sinds 1maart lid van sportschool, ik ben er minstens 3x per week. Ik drink nu nan yu thee, ik eet normaal. Soms (sweekend) wat lekkers. verder niks. Ik fietste elke keer naar stage, ik sporte zelf elke morgen (steppen)
En nu ben ik gewoon in deze 1.5 maand 4kg aangekome:rolleyes: . psychisch toch? is toch raar? ben vandaag dan wel een beetje opgezwolle (me darmen weer)
En ik weet het: als je traint, train je spieren-> zijn zwaarder blablablavblabla
máár hé, ik merk ook geen cmverschil. Me broek zit nog steeds even strak
maar toch, is toch keiraar?
Ik heb ook zin om vanaf morgen helemaal niks meer te eten. Gewoon jammerdan, ramadan!
Maar ik weet zelf dat het niet werkt. Dus eehm.... praat me even moed in en zeg anders ook even of er tegenwoordig nog een leuke, gezellige, gezonde, motiverende topic is.
WANT IK BEN HET ZAT!!!
ik wil gewoon slanker worden, gewoon een mt 40 aan, zonder machakiel
tooto7moe
11-04-2010, 22:49
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaandacht!!!!!
tooto7moe
12-04-2010, 10:49
wat een lieverd zijn jullie zeg :rolleyes:
Tooto7 misschien moet je even een schema opschrijven van wat je allemaal eet en drinkt op een dag en het hier plaatsen. Wellicht dat wij dan kunnen kijken waar het precies aan ligt? Een keer was er zo'n programma waarbij een vrouw idd ook aangaf dat ze helemaal niets afval terwijl ze toch voor haar gevoel niet veel at, toen ze alles opschreef bleek uiteindelijk dat er toch nog her en der verborgen dingen zaten. Daarnaast moet je gewoon vol blijven houden. Soms duurt het wat langer voor je af begint te vallen. Wat je vooral niet moet doen is om nu al meteen het bijltje erbij neer te gooien.
tooto7moe
12-04-2010, 11:02
dankjewel maaltje. Ga ik naar een andere rubriek en krijg nog hulp van me eigen 'mensen".
Ik heb al keivaak met schemaatje gewerkt :moe:, soms eet ik wel eens een dagje wat meer.. maar da eet ik de volgende dag wat minder, snapje?
bijltje ga ik ook niet neergooien, irriteer me alleen.
En vooral aan de 5kg's per week afvallers.. HOE DOEN ZE DAT??
dankjewel maaltje. Ga ik naar een andere rubriek en krijg nog hulp van me eigen 'mensen".
Ik heb al keivaak met schemaatje gewerkt :moe:, soms eet ik wel eens een dagje wat meer.. maar da eet ik de volgende dag wat minder, snapje?
bijltje ga ik ook niet neergooien, irriteer me alleen.
En vooral aan de 5kg's per week afvallers.. HOE DOEN ZE DAT??
:haha: hier is het volgens mij niet zo druk als op andere delen van de site.
Ja, maar misschien eet je dan onbewust meer dan je denkt? of je krijgt dan teveel calorieen binnen? :kweetnie:
Ja ik snap het is ook zwaar irritant. Ik zal je 1 ding zeggen: 5 kg per week afvallen is onmogelijk als jij gewoon een gezond dieet aan het volgen bent. Je moet dan ofwel een hongerdieet aan het volgen zijn ofwel je moet een spreekwoordelijke tientonner zijn waardoor je zoveel afvalt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.