Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kom nou a.u.b. Wie houdt jullie voor de gek?

cj_tetuani
11-07-2004, 13:35

Als ik al die topic lees en moet geloven Zo veel liefde en zo veel seks en zo veel openlelijkheid En taboe doorbreken, het lijkt of seks revolutie is terug gekeerde Als dat kreten over liefde, schijnheiligheid. En elke maakkansen gezinnen merk je of je ziet het Vaders vs moeders Ouders vs kinderen Iedereen haat iedereen En laat staan als je getrouwd bent Dan begint de oorlog tussen beide familie Iedereen roept oh mijn dochter of mijn zoon hebben hem/ haar shuur = zwart magie ze3ma Haat en ruzies tussen beide families Kom nou a.u.b. Wie houdt jullie voor de gek? Met al dat topic over liefde en eerlijkheid ze3ma en weet ik veel

seniorita1988
11-07-2004, 13:36
Origineel gepost door cj_tetuani Als ik al die topic lees en moet geloven Zo veel liefde en zo veel seks en zo veel openlelijkheid En taboe doorbreken, het lijkt of seks revolutie is terug gekeerde Als dat kreten over liefde, schijnheiligheid. En elke maakkansen gezinnen merk je of je ziet het Vaders vs moeders Ouders vs kinderen Iedereen haat iedereen En laat staan als je getrouwd bent Dan begint de oorlog tussen beide familie Iedereen roept oh mijn dochter of mijn zoon hebben hem/ haar shuur = zwart magie ze3ma Haat en ruzies tussen beide families Kom nou a.u.b. Wie houdt jullie voor de gek? Met al dat topic over liefde en eerlijkheid ze3ma en weet ik veel tsjah...

Benkiro
11-07-2004, 13:37
dit is niks nieus als je het mij vraagt, er wordt alleen meer over gepraat...

seniorita1988
11-07-2004, 13:39
Origineel gepost door Benkiro dit is niks nieus als je het mij vraagt, er wordt alleen meer over gepraat... ach ja de mens wordt zehma modern...

Benkiro
11-07-2004, 13:41

Origineel gepost door seniorita1988 ach ja de mens wordt zehma modern... gelijk; kun je niet stoppen he? :(

seniorita1988
11-07-2004, 13:43
Origineel gepost door Benkiro gelijk; kun je niet stoppen he? :( hahaha nee .. ach ja ze doen maar.. maar ja ik weet in iedere geval wat ik doe om de hoeken van dichtbij te zien te voorkomen ... :stout:

missyl
11-07-2004, 13:47
Als ik al die topic lees en moet geloven Zo veel liefde en zo veel seks en zo veel openlelijkheid En taboe doorbreken, het lijkt of seks revolutie is terug gekeerde Als dat kreten over liefde, schijnheiligheid. En elke maakkansen gezinnen merk je of je ziet het Vaders vs moeders Ouders vs kinderen Iedereen haat iedereen En laat staan als je getrouwd bent Dan begint de oorlog tussen beide familie Iedereen roept oh mijn dochter of mijn zoon hebben hem/ haar shuur = zwart magie ze3ma Haat en ruzies tussen beide families Kom nou a.u.b. Wie houdt jullie voor de gek? Met al dat topic over liefde en eerlijkheid ze3ma en weet ik veel Mag ik trots op mezelf zijn, dat ik niet zo ben? Allah O'Allam!!

Nassimatje
11-07-2004, 14:20
Wij Marokkanen leven alleen maar van ruzie, haat, roddels en bedriegen. De Amerikanen en Europeanen zijn ondertussen de grootste gebouwen van de werld aan het bouwen. Zijn aan het uitzoeken hoe ze Aids kunnen bestrijden. Maar Marokkanen zoeken liever uit of er iemand geen shoer ( zwarte magie) bij ze heeft gedaan. Ze praten liever over hun schoondochter die hun zoon heeft afgepakt of anderom. Laat mensen leven en leef je eigen leven. Want voor je het weet is het te laat

Sexy_Dushi
11-07-2004, 14:59
Marokkanen zijn NIKSGUNNERS ze gunnen je geen geld geluk vrede liefde helemaal NIKS als er 1 iemand in hun omgeving gelukkig is dan is dat een reden voor ze om daar een einde aan te maken en dat omdat ze zelf ongelukkig zijn, meestal d.m.v SHOER Jammer wallah.....

Poesycat
11-07-2004, 15:03
Origineel gepost door cj_tetuani Als ik al die topic lees en moet geloven Zo veel liefde en zo veel seks en zo veel openlelijkheid En taboe doorbreken, het lijkt of seks revolutie is terug gekeerde Als dat kreten over liefde, schijnheiligheid. En elke maakkansen gezinnen merk je of je ziet het Vaders vs moeders Ouders vs kinderen Iedereen haat iedereen En laat staan als je getrouwd bent Dan begint de oorlog tussen beide familie Iedereen roept oh mijn dochter of mijn zoon hebben hem/ haar shuur = zwart magie ze3ma Haat en ruzies tussen beide families Kom nou a.u.b. Wie houdt jullie voor de gek? Met al dat topic over liefde en eerlijkheid ze3ma en weet ik veel :goedzo: Wollah Je Hebt Gelijk