Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : weet je wie ik heb gezien in de h en m

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Maryam_Iglouzan
05-12-2002, 22:35

ik zag die ene neger van idols die my girl zong ik wou een handtekening voor de grap maar ik ben een schijterd ik ging in zijn buurt over idols praten maar kreeg een klap van me vriendin omdat ze bang was dat ie het zou horen

RaZer
vind jij neger geen belediging?

NA3_NA3
HEEFT IE HET GEMAAKT OFZO?? :rolleyes:

Onslaught
05-12-2002, 22:36
:confused: die klap was de handteking van je vriendin hahaha:D

zinalady
05-12-2002, 22:37

Nee meid dat meen je niet......wajoooooo ik zou deze dag echt meteen in je dagboek schrijven haha!!!!! Nou ik heb zo mijn connecties dus als je ooit een date met hem wilt dan fix ik dat voor je hoor! P.s: vind je hem zo goed dat je hem al als een beroemd iemand ziet? Ik moet zeggen hij heeft een leuke stem he! Nou meid droom fijn over je idool!!! Beslama

tha_lady
05-12-2002, 22:39
hahahhahah ik zou heel hard weg rennen a;s ik hem zag!!! laterZ :blauwkus:

RaZer
05-12-2002, 22:40
Origineel gepost door Super_Marokkaan Hoe moet je zo'n persoon anders noemen? :confused: "Donker individue" of "Zwarte" of "3azie" :confused: Ik weet niet. Ik zeg het zelf ook maar komt toch best beledigend over. Misschien weet iemand het anders te zeggen??

Maryam_Iglouzan
05-12-2002, 22:41
ik vind idols alleen leuk ik val niet op negers en ik vind dat woord niet discriminerend je zegt toch ook blanke???? het feit dat jij het beledigend vind is eigenlijk discriminerend want ik denk niets slecht bij woord en ik vind het gewoon grappig als ik mensen van de buis zie oke

Maryam_Iglouzan
05-12-2002, 22:42
ik vind die jongen van 15 wel bijzonder goed + een leuk uiterlijk

zinalady
05-12-2002, 22:43
Wajoooooooooo je bedoelt toch niet die met dat brilletje he :cool: ? hahahaha sooooooo damm die heeft zeker het uiterlijk!!! :D Voor in de dierentuin ja...ach ja smaken verschillen toch

Maryam_Iglouzan
05-12-2002, 22:45
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee alsjeblieft zeg nee met de mintgroene shirt

zinalady
05-12-2002, 22:48
HAHAHAHA OHH IK BEGON AL AAN jou smaak te twijfelen......hahaha en hmmm ik kom er even niet meer op wie jij bedoelt maar het zal vast wel dan een leuke zijn! Eh maarre heb je ook dat marokkaanse meisje gezien? ze had de laatste aflevering een marokkaanse jurk aan....zij kan ook goed zingen hind ofzo heet ze......wowowowooooooooo gogogogogooooooooooooooo ze heeft een leuke uitstralig enz dus van mij mag zij het worden....eindelijk eens een marokkaantje die wat kan he haha!

Maryam_Iglouzan
05-12-2002, 22:51
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa zij is stoer maar dannas die andere marokkaanse is ook mooi en kan ook goed zingen gaat hind door trouwens

zinalady
05-12-2002, 22:54
Ja ze gaat door....en die andere is ook goed..... :D kom op we gaan een Marokko.nl auditie houden en dan gaan we een marokkaanse groep worden die al die popgroepen gaat verslaan...en we gaan het nog heel goedkoop doen ook.... we hebben wat stokjes nodig en en wat stenen ennuh een rammelaar en wat nog meer??? oh ja en mensen dan die kunnen zingen en verder wat lapjes stof om leuke jurkjes van te maken....wowwwwww we gaan rijk worden.....bye bye Idols.......and hellooooo marok.nl

Maryam_Iglouzan
05-12-2002, 22:56

ja is een goed idee ik ben dan de jury

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8