Bekijk originele versie : Vraagje: hoe ga je met een gehuurde auto naar marokko?
Salaam a mensen.
Vraagje, wie is ooit met een huur auto naar marokko gegaan en hoe heb je dat goed kunnen regelen? ik heb begrepen dat er wat verzekeringskwesties zijn waardoor verhuurbedrijven het niet toestaan hun auto's daar te hebben. Hoe kan zoiets toch geregeld worden en weet iemand misschien een bedrijf die daar niet moeilijk over doet?
merci
Lady_Independe
11-07-2004, 12:51
Origineel gepost door mozlan
Salaam a mensen.
Vraagje, wie is ooit met een huur auto naar marokko gegaan en hoe heb je dat goed kunnen regelen? ik heb begrepen dat er wat verzekeringskwesties zijn waardoor verhuurbedrijven het niet toestaan hun auto's daar te hebben. Hoe kan zoiets toch geregeld worden en weet iemand misschien een bedrijf die daar niet moeilijk over doet?
merci
Ja, dat zou ik ook wel willen weten!
:zwaai:
goh, alweer een reden om me ergens voor te schamen....
he Lady_Independe, dit verhuurbedrijf maakt daar niet zoveel problemen mee, tis wel wat duur en peugeotig
http://www.advanderheijden.com
Auteur: Ad van der Heijden Autoverhuur (---.vdheijdenlease.nl)
Datum: 09-06-2004 09:16
Hallo,
Wij zijn een autoverhuurbedrijf in Veghel en bij ons mag je met een huurauto gewoon naar Marokko.Voor meer informatie bezoek onze website:
www.advanderheijden.com
of bel even naar 0413-31 17 11
Met vriendelijke groet,
R.Mommers
Verhuurmanager.
Mo_ReSpEcT
11-07-2004, 15:50
a oui
je mag mijn wagen lenen
serieus, een golf 4
ineteresse bel me dan
Wallah echt? nee man, dat is teveel, veel teveel eer... iwa waarom ook niet, laat ik mijn vectra hier achter voor je hahahahha... nee maar gair, bedankt voor je mooie aanbod, echt
Mo_ReSpEcT
11-07-2004, 16:44
Wallah echt? nee man, dat is teveel, veel teveel eer... iwa waarom ook niet, laat ik mijn vectra hier achter voor je hahahahha... nee maar gair, bedankt voor je mooie aanbod, echt
neeh echt serieus,
ik heb geen wagen nodig
ik ga naar Zweden, met de vliegtuig
ik kan wel met je afspreken
als je niks kan vinden, dan weet je wel he
hmmm... intressant, vertel me wanneer je naar zweden gaat dan zal ik voor die tijd nog reageren inshaAllah
ennee euh... jouw vraagprijs ook inshaAllah
zindelali
11-07-2004, 18:02
je kan via ceuta gaan , bij de marokaanse douane kun je een verzekering afsluiten voor 1 maand voor ongeveer 80 euro .
alleen moet je de geluk hebben dat de spaans douane niet moeilijk doet ,
hmmm... kijk eens aan, dat is intressant, ik zal daar naar vragen inshaAllah, wie weet kan dat verhuurbedrijf het vanhieruit regelen inshaAllah
merci voor de tip
Salaam a mensen.
merci
ik geef je een
goede raad
reis met je eigen wagen
of neem
ander transport
zoeken naar een verhuurbedrijf die
het doet
en misshien niet op legale manier
is zoeken voor problemen die je nog niet hebt
Lady_Independe
12-07-2004, 23:12
Kan iemand mij vertellen waar ik Renault Megane Cabrio kan huren???
De meeste vehuurbedrijven die ik zie, verhuren meestal alleen van die VW Golf of zo. :rolleyes:
Thanks!
SCHULDIG
13-07-2004, 01:18
Origineel gepost door Uhhh
Wat denk je van een Renault dealer, die verhuurt vast geen VW Golf ;)
Nee volgens mij niet :hihi:
Lady_Independe
13-07-2004, 09:05
Origineel gepost door Uhhh
Wat denk je van een Renault dealer, die verhuurt vast geen VW Golf ;)
Hahahahaha!! :D
;) Dank je!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.