Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : W A A R O M ????

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Onslaught
05-12-2002, 22:34

Waaaarom haaat ik liefde en toch wil je het zo graag, waarom doet liefde zo pijn, waarom waarom is het zo dat je als mens en gelovig toch weet dat alles wat gebeurt is, mektoub is, omdat het zo is, maaar waarom doet liefde pijn, dat weet niemand, waaaarom is het zo dat als mensen je nodig hebben jij voor ze klaar sta en ze blij maak en waarom is het dat jij ze ook laat zien dat ze special zijn, waarom omdat je een vriend ben daar zijn vrienden voor, waaarom is het zo dat mij hart niet meer de woorden geloven van je vrienden, van dat je wel de ware tegen komt of alles komt goed, maar waneer jij het zeg om ze vrolijk te maken jij zelf wel weer erin geloof, omdat jij als vriend het gunt aan je vrienden, waaarom is het dan als je dit allemaal doet en toch maak je ellende mee, zoals vrienden die in de shit zitten, jij zelf moet even alles verwerken van de afgelopen ellende die je heb meegemaakt:(:(:(, en toch vraag je af waarom je dit toch doet als goede mens toch afvraagt waarom, kortom ik haaaaat liefde:tranen::tranen:, waarom is liefde iets wat je optimaal kan verrijken maar ook je enorme leegte geeft, waarom is het zo, niemand weet het als mense zoeken we de antwoorden die ons tevreden houd, maar toch vraag je weer af waarom, ik kan aleen dit zeggen ik ben blij dat ik dit heb kunne zeggen het zat al heel lang in me, heb ervaak over gepraat maar toch vraag ik me af waarom ik een zwakkeling ben met liefde, maaar ja ik heb me familie en me vrienden em me winlgie daar moet ik dan maar meeleven, bedankt voor het lezen mensen, en als je tips heb graag geef ze misschien kan het antwoord me wel voor een tijde tevreden houden.:(:( ps: pffffffffffffff wat een opluchting en toch met een enorme leegte, terwijl je graag je hart ziet bloeien in dit leven en het hiernamaals, ik kan aleen zeggen inhs allah mag ik dat nog mee maken:tranen: ps: maar toch keep smiling:):) EN MABROUK ELIED

Maryam_Iglouzan
05-12-2002, 22:36
omdat je weet dat god afpakt wat het dichtst bij je hart is

tha_lady
ik weet niet!!! laterZ :blauwkus:

kickboxgirl
ALAH BARIK FIK

RaZer
05-12-2002, 22:37

Waar is je SAIYEN TROTS!!!! :kwaad: he zoals je zelf zeg altijd blijven lachen :D

Mr_Amir
05-12-2002, 22:38
Dan is het voor jou niet waarom ..maar wanneer..:o Liefde is nou eenmaal zo complex ....geef het zijn beloop en alles komt inschallah goed ..:)

Onslaught
05-12-2002, 22:38
.............?

Onslaught
05-12-2002, 22:39
Origineel gepost door Mr_Amir Dan is het voor jou niet waarom ..maar wanneer...http://******************/smilieweb1/smilies/love19.gif Liefde is nou eenmaal zo complex ....geef het zijn beloop en alles komt inschallah goed ..:) dank je voor je tip, maar misschien komt alles neit goed, maar insh allah wel ik hoop het

Onslaught
05-12-2002, 22:40
Origineel gepost door RaZer Waar is je SAIYEN TROTS!!!! :kwaad: he zoals je zelf zeg altijd blijven lachen :D hahah doe ik ook gekkerd, aleen soms eb je van die zwakke moment dus, en trouwens zelf vegeta was zwak toen, maar keep smiling

RaZer
05-12-2002, 22:42
Origineel gepost door Onslaught hahah doe ik ook gekkerd, aleen soms eb je van die zwakke moment dus, en trouwens zelf vegeta was zwak toen, maar keep smiling Daar heb je gelijk in. Het is beter om het dan eruit te gooien anders zoals jij net deed. Komt allemaal Insh allah goed !!

Angel
05-12-2002, 22:42
Alles gebeurd met een reden. Liefde kan soms pijnlijk zijn. Vooral als het niet loopt zoals jij dat wilt. Maar Allah(swt) weet wat het beste voor je is en Hij behoedt je voor de dingen dien schadelijk voor je zijn. Liefde die jij als goed ervaart, kan slecht voor je zijn (daarom is het pijnlijk) Dingen die jij als slecht ervaart kunnen juist goed voor je zijn. Maar Allah (swt) is de Alwetende Liefs Angel21 Ps. el3ied moebarak sa3ied wa koeloe 3aam wa anta bigair. Moge Allah(swt) al je gebedeb verhoren en al je dromen verwezenlijken

Onslaught
05-12-2002, 22:43
Origineel gepost door RaZer Daar heb je gelijk in. Het is beter om het dan eruit te gooien anders zoals jij net deed. Komt allemaal Insh allah goed !! bedankt, mar di woorden geloof ik bijna een jaar neit, alleen als ik me vriende en me familie help, dan geloof ik wel erin, maar als het om zelf gaat niet, en dat is jammer, mar insh allah komt alles goed:)

Maryam_Iglouzan
05-12-2002, 22:44
bij liefde komen alle emoties bij kijken

Onslaught
05-12-2002, 22:45
Origineel gepost door angel21 Alles gebeurd met een reden. Liefde kan soms pijnlijk zijn. Vooral als het niet loopt zoals jij dat wilt. Maar Allah(swt) weet wat het beste voor je is en Hij behoedt je voor de dingen dien schadelijk voor je zijn. Liefde die jij als goed ervaart, kan slecht voor je zijn (daarom is het pijnlijk) Dingen die jij als slecht ervaart kunnen juist goed voor je zijn. Maar Allah (swt) is de Alwetende Liefs Angel21 Ps. el3ied moebarak sa3ied wa koeloe 3aam wa anta bigair. Moge Allah(swt) al je gebedeb verhoren en al je dromen verwezenlijken dank je :tranen: angel, walah bedankt je ben bijna een winglie geworden bedankt nogmaals

Mr_Amir
05-12-2002, 22:46

Origineel gepost door Onslaught dank je voor je tip, maar misschien komt alles neit goed, maar insh allah wel ik hoop het Je moet liefde eerst snappen voor je eraan begint ...je kan er nie aan beginnen zonder er iets van af te weten ..das net een klein kind spelen met het onbekende...en dan brand je je vingers wel Kijk ..leer ..ervaar..en weet dan waar je aan begint voor dat je dit krijgt http://******************/smilieweb1/smilies/MSN25.gif en laat allah (swt) je vooral helpen bij je keuzes.. :)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8