Bekijk originele versie : TatTa'S
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
salaam oe geleikoem,
deze vraag is vooral bestemt voor de heren :
Waarom kiezen wij vaak een Nederlandse Dame tatta dus om een relatie mee te beginnen?.......
Ze zijn wel erg makkelijk maar dat is algemeen bekend......en de Sex natuurlijk..maar zijn er nog andere dingen waarom je liever voor ene Nl'er gaat dan een Marokaanse dame?....
maroclady4you
11-07-2004, 11:47
Vraag ik me ook al af..!!:moe:
Snap niet waarom dat zo is, maar ik heb liever een Marokkaasne :o
Maar begin niet aan relaties ofzo..daarvoor wacht ik wel totdat ik ben afgestudeerd.
maroclady4you
11-07-2004, 12:03
Tja ik ken veel marokkaanse jongens die met lelijke nederlanders hebben en nog wel een leven met hun willen gaan delen..!!
dan moet je wel heel erg :auw2: zijn..!
Waarom niet?.....beetje saai/bekrompen om enkel met je eigen achtergrond te "daten".....Zelf ga ik dan ook liever met een kleurtje ;)
maroclady4you
11-07-2004, 12:11
Origineel gepost door mya4mya
NOU SORRY NIET ALLEEN TATTA S ZIJN MAKKELIJK MAAR OOK MOCROS DIE ZIJN PAS EGT MAKKELIJK EN DIE KAN JE OOK SNEL IN BED KRIJGEN ZE LATEN ZICH OVERAL PAKKEN ZELF IN HUN KONTTT,
EN HALLO KEN ZOVEEL NEDERLANDSE MEISJES DIE NIET MAKKELIJK ZIJN VOLGENS MIJ BEN JIJ EEN MAKKELIJKE JONGEN OF EEN VERKR8TER JIJ DWINGD DIE MEISJES GEWOON, EN SORRY KEN ZOVEEL MOCROS DIE MET EEN TATA ZIJN GETROUWD DOESSSSSSSSS SPREEK NIET ZOMAAR POEP A SAHBI
jij weer... jij praat geloof ik als enige poep...:moe:
LaMorena
11-07-2004, 12:19
Origineel gepost door maroclady4you
Tja ik ken veel marokkaanse jongens die met lelijke nederlanders hebben en nog wel een leven met hun willen gaan delen..!!
dan moet je wel heel erg :auw2: zijn..!
:jammer:
Of je moet van die vrouw houden, het gaat niet om uiterlijk, jij hoeft je leven niet met die vrouwen te delen.
maroclady4you
11-07-2004, 12:21
Origineel gepost door LaMorena
Of je moet van die vrouw houden, het gaat niet om uiterlijk, jij hoeft je leven niet met die vrouwen te delen.
Owkee daar heb je gelijk in..!
en
nee gelukkig niet..moest er nog eens bij komen :o ..!!
chantelle
11-07-2004, 12:33
Origineel gepost door ZooFree
:hihi: ja sorry dat is een Amsterdamse....woordje ervoor :D
Dus je gebruikt een woord maar je weet niet eens wat het is. Want
tata is niet van Amsterdam maar komt van Suriname en betekent aardappel. Ben je ook weer op de hoogt.
BoubkerC
11-07-2004, 12:39
tazzz ey meiske´s zijn jaloers ofzo op die tatta´s iwa ik ga be3da niet met tatta´s om (sexueel) maar ga gewoon met hun om ik zie eingelijk geen verschil alleen ik voel me beter bij een mocro dan bij een tatta dat is en blijft zo :D
mister_ano
11-07-2004, 12:54
Origineel gepost door mya4mya
NOU SORRY ZOVEEL MOCROS ZIJN SCHEINHEILIG KEN MEERDERE MEISJES MAAR EENTJE HEET SALIMA EN DIE NEUKT MET IEDEREEN, IK BEN NIET SCHEINHEILIG IK KLEED ME UITDAGEND MIJN PA WEET DAT IK NIET SCHEINHEILIG BEN
Als ouders eenmaal iets goedkeuren wat in tegenspraak is met ons geloof, wordt er geen probleem van gemaakt....zolang de ouders het maar goed vinden..is er geen probleem. Dat is is dus niet de bedoeling.
Als mijn ouders het goed zouden vinden dat ik met meisjes ga en ze meeneem....maakt mij dat niet beter...of minder schijnheilig....
Er is maar 1 Iemand die de regels heeft bepaald. Niemand anders. Ouders kunnen er ook naast zitten.
Nissrine_1983
11-07-2004, 13:02
Origineel gepost door LaMorena
Jah, ben ik met je eens.
Paar van mijn vriendinnen die Nederlands zijn zijn Hamdoelilah bekeerd tot het Islam.
Ze dragen allemaal een hijaab, en 1 daarvan draagt zelfs een niqaab.
Sommige mensen kunnen daar een vb van nemen...
Voordat er weer iemand verkeerd reageert, ik zei SOMMIGE mensen.
Ik draag dan ook geen hoofddoek, Agstafellah..
Maar jullie snappen wat ik bedoel.
Niet alle Nederlandse meid/vrouw is het zelfde..
mister_ano
11-07-2004, 13:04
Langzamerhand weten we allemaal dat elk volk zijn slechterikken heeft, nietwaar??
Overal heb je rotte appels. Dus waarom zouden we ernog woorden aan vuil maken?
MidarBoy
11-07-2004, 13:06
praat over je zelf wil je :moe:
Nissrine_1983
11-07-2004, 13:06
Origineel gepost door mister_ano
Langzamerhand weten we allemaal dat elk volk zijn slechterikken heeft, nietwaar??
Overal heb je rotte appels. Dus waarom zouden we ernog woorden aan vuil maken?
precies...... ;)
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.