Bekijk originele versie : Vraagje!?
LoveCaramel
11-04-2010, 17:47
Weet iemand hier hoe een gezichtssauna werkt?
Ik heb er een gekocht maar snap niet hoe die werkt :S
Handleiding wordt ik ook niks wijzer van
lieve_meid1983
11-04-2010, 17:49
wat voor 1 heb jij?
LoveCaramel
11-04-2010, 17:51
die van tristar
Ik snap niet waar je water in moet doen enz?
lieve_meid1983
11-04-2010, 18:04
die van tristar
Ik snap niet waar je water in moet doen enz?
onder die kap waar je je hoofd indoet zit een bak..je verwijderd die kap en dan zie je een opening daar giet je een maatbeker (als je die bij hebt gekregen) in en dan zet je de kap er weer op.
dan zet je hem aan en wacht tot er damp uit komt,want dan kookt het water en dan doe je je gezicht in het kap om te stomen.
voor verkoudheid en of wat anders kan je wat bij het water doen zoals lavendelolie ofzo..maar heeel klein beetje anders is het te sterk
hoop dat je het begrijpt en er ook wat aan hebt :goedzo:
LoveCaramel
11-04-2010, 18:16
onder die kap waar je je hoofd indoet zit een bak..je verwijderd die kap en dan zie je een opening daar giet je een maatbeker (als je die bij hebt gekregen) in en dan zet je de kap er weer op.
dan zet je hem aan en wacht tot er damp uit komt,want dan kookt het water en dan doe je je gezicht in het kap om te stomen.
voor verkoudheid en of wat anders kan je wat bij het water doen zoals lavendelolie ofzo..maar heeel klein beetje anders is het te sterk
hoop dat je het begrijpt en er ook wat aan hebt :goedzo:
Thnxxx
Er zit ook een kleinere bak bij....hoef je die niet te gebruiken dan?
lieve_meid1983
12-04-2010, 11:39
Thnxxx
Er zit ook een kleinere bak bij....hoef je die niet te gebruiken dan?
zo een kleine maatbeker bedoel je? want die moet je gebruiken om de bak onder de kap te vullen met water snap je
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.