Bekijk originele versie : *| Nieuwste afvaltopic- M.I.V 12 April 2010 !!! |*
Deze topic is oud maar ik begin na de Ramadan inshaAllah opnieuw :banana:
Salam Wa3likom Ladies & Gentlemen!
Ik open hierbij een nieuwe afvaltopic.
Degenen die al begonnen zijn of op maandag 12 april 2010 willen beginnen kunnen zich melden in deze topic!
We gaan elkaar motiveren om vóór de zomervakantie die kilo's eraf te krijgen!
Yallah meiden help me mee:o. We gaan knalleeeeeeh!
Sportschool, buikspieroefeningen anything that can help us, plaats het hier!
En inshaAllah zal het ons allemaal lukken om ons streefgewicht te bereiken en dat lichaam :o!
Yallah melden!
ELK NIEUW LID DAT WIL BEGINNEN MET AFVALLEN OF IETS DERGELIJKS MAG ZICH GEWOON AANMELDEN. Deze topic is vrij en open voor iedereen!
Mijn beste tip is Nan Yun Afslankthee die je bij de Tuinen kunt kopen voor 3,70 ofzo!
Daarmee viel ik vorig jaar in 4 dagen 3 kilo af:o.
Daarnaast 's avonds niet zoveel eten.
Ik at een week na 18:00 niets meer en viel 1 kilo af en mijn buik was platter!
Ik Doee Mee ! :p
Top! Hoeveel wil je kwijt? En heb je al een plan van aanpak?
:sjans:
Dametje..
11-04-2010, 14:30
Ik ben al begonnen!
@ topicstarter: Wat is jouw huidig gewicht, streefgewicht en lengte?
saartje11
11-04-2010, 14:31
he ik ben ook al begonnen maar ik doe ook mee :)
Dametje..
11-04-2010, 14:32
gesellug!!
Ik ben al begonnen!
@ topicstarter: Wat is jouw huidig gewicht, streefgewicht en lengte?
Leuk dat je er bij bent! Ik moet nog even wegen maar ben wel weer wat afgevallen:hihi:. Ik weeg me in de sportschool dus ik plaats het morgen inshAllah okey?
Mijn streefgewicht is ( naja wat ik moet wegen ) 57 kilo. Want ben maar 1.60. En ik ben ernog laaang niet! Of ik de 57 wíl halen weet ik niet want ik wil wel een goed lichaam houden, en geen skinny lichaam, snap je:hihi:?
En de jouwe:sjans:?
he ik ben ook al begonnen maar ik doe ook mee :)
Welkom! Vertel, wat is jouw plan van aanpak:sjans:?
Dametje..
11-04-2010, 14:42
Leuk dat je er bij bent! Ik moet nog even wegen maar ben wel weer wat afgevallen:hihi:. Ik weeg me in de sportschool dus ik plaats het morgen inshAllah okey?
Mijn streefgewicht is ( naja wat ik moet wegen ) 57 kilo. Want ben maar 1.60. En ik ben ernog laaang niet! Of ik de 57 wíl halen weet ik niet want ik wil wel een goed lichaam houden, en geen skinny lichaam, snap je:hihi:?
En de jouwe:sjans:?
Welkom! Vertel, wat is jouw plan van aanpak:sjans:?
Mijn streefgewicht is 56 kilo (liever 55 maar goed). Ik ben 1.65 m.
Mijn huidig gewicht is nu zo'n 64.5 Maar k zie geen verschil:traan1:
Vertel; hoe ga jij jouw kilo'tjes kwijt raken?
Dametje..
11-04-2010, 14:44
Trouwens; hebben jullie een specifieke reden waarom julllie willen afvallen?
bv. trouwen, vakantie of gewoon omdat je je dik voelt?
Honeysweet
11-04-2010, 14:49
Me 2 !
Laten we elkaar motiveren en tips geven om het vol te houden!
Nog 15 Weken tot de Zomervakantie !
Ik wil InshAllah 10 kilo afvallen, als ik elke week ander halfe kilo kwijt raak is dat PERFECT !
Ik heb een fitness abbo, ik doe daar aan verschillende groeps lessen !(motiveert heel erg als je die andere mensen ook ziet zweten en alles geven)
Heb je geen Abbo !? Doe dan je sportkleren aan en ga een uurtje Joggen in een park als je maar beweegt.
heb e daar "geen tijd voor"( grootste smoes ever) Dan zet je ff je Youtube aan op je laptop schuift de meubels opzij in je huis en ga lekker dansen of doe van die filmpjes waarin ze je uitleggen van die Cardio Work outs !
(Maar niet smokkelen...Denk aan dat lichaam dat je wilt in de zomervakantie)
Als je dan zoveel moeite hebt gedaan om te sporten en te verbranden heb je al minder behoefte om chocola of snoep of koek te eten want dan denkje NEEY! ik heb zo lang gesport ik ga 1 uur sporten niet verspillen voor 30 sec genot van chocola hahahaha!
En dan nog ETEN ! I looove food...Ik was "zoekende" naar iets lekkers gezonds en maklijk aan te komen hahaha.....FRUIT!
Maar fruit salades met appel banaan manderijn doe er sinasappelsap bij en je hebt een grote kom met fruit , zet het in de koelkast en wanneer je thuis zit As the World turns te kijken of Grey's Anatomy en je hebt honger pak dan de fruitsalade.
Drink ook Groene thee dat bevorderd je spijsvertering en helpt met afvallen.
WATER WATER WATER WATER IS HEEEL BELANGRIJK ! Als je je houd aan het min van 2 liter per dag dan zit je goed!
Zet gwn standaard in elke tas een flesje water neem overal waar je heen gaat water mee. dan heb je verdeeld over de hele dag genoeg water op.
-TIP : krijg je water niet naar binnen doe er 4 druppels siroop in ofzo ( ZONDER SUIKER) dan heeft het een smaakje.
Probeer minder brood te eten (Koolhydraten maken je dik), eet volkoren granen Beschuit vult ook in de ochtend als ontbijt met kaas enz.
Zoek ook een Voorbeeld ! ( Idool)
iemand waar je op wilt lijken kwa lichaam ...en neem geen extreme gevallen.
Dan help dat als Inspiratie en voorbeeld om door te gaan !
Ik ben er Iniedergeval om jullie ook te helpen motiveren!
De mens is sterk en kan veel aan!
DUS AFVALLEN KUNNEN WE ALLEMAAL !!!
Groetjes , Honeysweet
Laat elkaar weten wat jullie tot nu toe behaald hebben , en hoe !?
xxxHoneysweet
Mijn streefgewicht is 56 kilo (liever 55 maar goed). Ik ben 1.65 m.
Mijn huidig gewicht is nu zo'n 64.5 Maar k zie geen verschil:traan1:
Vertel; hoe ga jij jouw kilo'tjes kwijt raken?
Ik denk dat dat te mager is voor je lengte of niet? Waar heb je last van? Buikje?
Nou ik val snel af. Het lijkt hopeloos maar door buikspieroefeningen word je buik wat platter! Was bij mij na 1 week te zien en iedereen zag het.
Dus ik ga morgen weer sporten. Met behulp van die Chinese thee zal het wel lukken. Je lichaam heeft 3 dagen nodig mo te wennen aan een nieuw eetpatroon! En snoepen kun je makkelijk vanaf komen! Gezonder eten, misschien zal het wat langzaam gaan of doe ik wat verkeers? Zeg het maar:hihi: Tips zijn welkom!
En hoe zal jij het doen?
Sanae259
11-04-2010, 14:52
Ik dooooeeee ook mee.. Ben zo blij hopelijk lukt het.. Ik ga trouwen in december en verloven in mei dus wil er echt goed utizien xx
Trouwens; hebben jullie een specifieke reden waarom julllie willen afvallen?
bv. trouwen, vakantie of gewoon omdat je je dik voelt?
Overgewicht:o.
En jij?
Me 2 !
Laten we elkaar motiveren en tips geven om het vol te houden!
Nog 15 Weken tot de Zomervakantie !
Ik wil InshAllah 10 kilo afvallen, als ik elke week ander halfe kilo kwijt raak is dat PERFECT !
Ik heb een fitness abbo, ik doe daar aan verschillende groeps lessen !(motiveert heel erg als je die andere mensen ook ziet zweten en alles geven)
Heb je geen Abbo !? Doe dan je sportkleren aan en ga een uurtje Joggen in een park als je maar beweegt.
heb e daar "geen tijd voor"( grootste smoes ever) Dan zet je ff je Youtube aan op je laptop schuift de meubels opzij in je huis en ga lekker dansen of doe van die filmpjes waarin ze je uitleggen van die Cardio Work outs !
(Maar niet smokkelen...Denk aan dat lichaam dat je wilt in de zomervakantie)
Als je dan zoveel moeite hebt gedaan om te sporten en te verbranden heb je al minder behoefte om chocola of snoep of koek te eten want dan denkje NEEY! ik heb zo lang gesport ik ga 1 uur sporten niet verspillen voor 30 sec genot van chocola hahahaha!
En dan nog ETEN ! I looove food...Ik was "zoekende" naar iets lekkers gezonds en maklijk aan te komen hahaha.....FRUIT!
Maar fruit salades met appel banaan manderijn doe er sinasappelsap bij en je hebt een grote kom met fruit , zet het in de koelkast en wanneer je thuis zit As the World turns te kijken of Grey's Anatomy en je hebt honger pak dan de fruitsalade.
Drink ook Groene thee dat bevorderd je spijsvertering en helpt met afvallen.
WATER WATER WATER WATER IS HEEEL BELANGRIJK ! Als je je houd aan het min van 2 liter per dag dan zit je goed!
Zet gwn standaard in elke tas een flesje water neem overal waar je heen gaat water mee. dan heb je verdeeld over de hele dag genoeg water op.
-TIP : krijg je water niet naar binnen doe er 4 druppels siroop in ofzo ( ZONDER SUIKER) dan heeft het een smaakje.
Probeer minder brood te eten (Koolhydraten maken je dik), eet volkoren granen Beschuit vult ook in de ochtend als ontbijt met kaas enz.
Zoek ook een Voorbeeld ! ( Idool)
iemand waar je op wilt lijken kwa lichaam ...en neem geen extreme gevallen.
Dan help dat als Inspiratie en voorbeeld om door te gaan !
Ik ben er Iniedergeval om jullie ook te helpen motiveren!
De mens is sterk en kan veel aan!
DUS AFVALLEN KUNNEN WE ALLEMAAL !!!
Groetjes , Honeysweet
Laat elkaar weten wat jullie tot nu toe behaald hebben , en hoe !?
xxxHoneysweet
Heb hier niets meer aan toe te voegen behalve: Perfectoooo:goedzo:!
Dametje..
11-04-2010, 14:59
Ik denk dat dat te mager is voor je lengte of niet? Waar heb je last van? Buikje?
Nou ik val snel af. Het lijkt hopeloos maar door buikspieroefeningen word je buik wat platter! Was bij mij na 1 week te zien en iedereen zag het.
Dus ik ga morgen weer sporten. Met behulp van die Chinese thee zal het wel lukken. Je lichaam heeft 3 dagen nodig mo te wennen aan een nieuw eetpatroon! En snoepen kun je makkelijk vanaf komen! Gezonder eten, misschien zal het wat langzaam gaan of doe ik wat verkeers? Zeg het maar:hihi: Tips zijn welkom!
En hoe zal jij het doen?
Hahaha nou je kan mijn eetpatroon vinden in de topic: mijn geheim.
Dit is nu dag 7 van mijn dieet!! Na 2 dagen was ik al 1 kilo kwijt. Ik sport nog niet dus inchallah zal ik dan sneller afvallen als ik begin. :D:D
Ik neem 3 maaltijden per dag en tussendoortjes. Ik ontbijt bijvoorbeeld 2 bruine boterhammen met slankie erop. Geeeeeen limonade!!! Alleen water! Ook die light troep moet je vermijden. En ALS ik dan egt n sapje wil dan is het appelsientje met extra vruchtvlees voor 15:00 in de middag. Je kan ook melk nemen maar dan wel magere melk:D
Daarnaast; eet jouw maaltijden zonder sauzen! geen curry, mayo etc. Niet meer frituren. Alleen stomen of in de oven.
Hmm wat kan ik je nog meer vertellen.. oja tussendoortjes: alleen fruit (behalve banaan)
En 2 glazen nan yu thee ofcourse. Dat drink ik meteen na mijn ontbijt; net twee glazen op.
Geen suiker meer! Alleen zoetjes
Niet meer eten na 20:00!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt: dit is namelijk mijn eigen dieet..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.