Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jongens opgelet!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

geflashedd
11-07-2004, 00:53

jongens heb net ook al hier op m.nl een bericht van een lid gelezen dat hij een ned zwanger heeft gemaakt, en daarom jongens moet je opletten met nederlandse snolletjes want ze weten precies hoe het allemaal steekt, je praat lief, vervolgens bedje in, vervolgens haar naaien en dan dumpen, maar daar hebben deze snolletjes ook al wat opgevonden, want als ze echt gek zijn (en dat zijn ze) zorgen ze ervoor dat ze zwanger raken en dan je zo kunnen houden. mijn ex heeft het bij mij geprobeerd, maar was te slim voor der. dus mannen ;) let hier goed op... de balle

Jeblia_Tetouania
11-07-2004, 00:54
Euhm je kan afstand doen van alles tegenwoordig dus op zich geen probleem:moe: Ciao

geflashedd
11-07-2004, 00:57
ja dat kun je ook doen, maar als je het toch doet, let dan op ;)

Jeblia_Tetouania
11-07-2004, 01:00
Origineel gepost door VUILNISBAK Je L.U.L: gewoon in je broek houden. Misschien is dat een optie? Een man naar MIJN hart :Iluvu: Tenminste als jij de jouwe in je broek houdt:moe: Ciao

Schatjee
11-07-2004, 01:00

Origineel gepost door VUILNISBAK Je L.U.L: gewoon in je broek houden. Misschien is dat een optie? Inderdaad! Voor sommige mannen is da gewoon kei moeilijk :jammer: !

Jeblia_Tetouania
11-07-2004, 01:05
Origineel gepost door VUILNISBAK De kunst is om ermee om te gaan hé. Bij iedereen spelen de hormonen weleens op, de kunst is om ermee om te gaan Alleen als ik naar de toilet moet mag hij eruit :D. Goedzo:blauwkus:! Ciao:moe:

geflashedd
11-07-2004, 01:07
asjeblieft mensen doe niet zo schijnheilig hier, van ja bij mij gaat hij er alleen uit als ik naar de toilet moet, tfoeeee stel hypcriete mensen. en hoeft me niet aan te vallen want ik heb het ook meegemaakt mijn lesje geleerd en ook spijt van, alleen waarschuw een aantal van jullie(klaar) meer niet , en als je je niet aangesproken voelt reageer niet en ga mijn topic niet verkrachten met je onzin van ooh ik ben heilig.. want kots van dat soort mensen.

geflashedd
11-07-2004, 01:08
en nu weet ik waar je je naam aan hebt te danken (vuilnisbak)

Jeblia_Tetouania
11-07-2004, 01:10
Origineel gepost door geflashedd asjeblieft mensen doe niet zo schijnheilig hier, van ja bij mij gaat hij er alleen uit als ik naar de toilet moet, tfoeeee stel hypcriete mensen. en hoeft me niet aan te vallen want ik heb het ook meegemaakt mijn lesje geleerd en ook spijt van, alleen waarschuw een aantal van jullie(klaar) meer niet , en als je je niet aangesproken voelt reageer niet en ga mijn topic niet verkrachten met je onzin van ooh ik ben heilig.. want kots van dat soort mensen. Jij mag wel aanvallen en wij mogen dat niet:moe: Not fair!:moe: Nooit gehoord van sarcastische opmerkingen, niet serieus op een vraag ingaan:moe: Ciao

geflashedd
11-07-2004, 01:12
kijk meid commentaar hou je maar bij je, als ik daarom vraag dan zet ik er wel bij. gelieve u commentaar ... nou dat staat er niet dus bek dicht als je er niks mee kunt doen of niks voor je is..

Kareem82
11-07-2004, 01:12
Origineel gepost door geflashedd asjeblieft mensen doe niet zo schijnheilig hier, van ja bij mij gaat hij er alleen uit als ik naar de toilet moet, tfoeeee stel hypcriete mensen. en hoeft me niet aan te vallen want ik heb het ook meegemaakt mijn lesje geleerd en ook spijt van, alleen waarschuw een aantal van jullie(klaar) meer niet , en als je je niet aangesproken voelt reageer niet en ga mijn topic niet verkrachten met je onzin van ooh ik ben heilig.. want kots van dat soort mensen. kan je er niet tegen dat je zelf niet in kan houden? als iemand een vrome moslim of muslima is dan word er vaak geroepen ooh hij of zij is scheinheilig ,ze zijn gewoon jaloers en zelf zwak maar niemand is perfect zelfs de vroomste moslim(a)

Jeblia_Tetouania
11-07-2004, 01:15
Origineel gepost door geflashedd kijk meid commentaar hou je maar bij je, als ik daarom vraag dan zet ik er wel bij. gelieve u commentaar ... nou dat staat er niet dus bek dicht als je er niks mee kunt doen of niks voor je is.. Laat het allereerst duidelijk zijn dat ik MIJN commentaar lever waar, wanneer en hoe ik et wil:) Met de naam VUILNISBAK kan ik nog leven, maar de naam geflashedd spring van 6 hoog naar beneden ofzo:moe: Ciao

geflashedd
11-07-2004, 01:16
nou ben blij dat je het zelf zegt niemand is perfect, dus ik ook niet, en probeer alleen wat duidelijk te maken aan een aantal onder ons die er nog wel mee te maken hebben. maar ik sta niet te wachten op commentaar van ja houd hem maar in je broek, want die heb ik al zovaak gehoord en het klopt ook wel, alleen in praktijk is dat jammer genoeg niet altjid het geval..

geflashedd
11-07-2004, 01:19
[QUOTE]Origineel gepost door Jeblia_Tetouania [B]Laat het allereerst duidelijk zijn dat ik MIJN commentaar lever waar, wanneer en hoe ik et wil:) Met de naam VUILNISBAK kan ik nog leven, maar de naam geflashedd spring van 6 hoog naar beneden ofzo:moe: meid het is het beste voor jezelf en andere dat je zo ie zo al springt en liefst van 10 hoog weten we zeker dat je niet meer opstaat. :auw:

Jeblia_Tetouania
11-07-2004, 01:23

Origineel gepost door geflashedd [QUOTE]Origineel gepost door Jeblia_Tetouania [B]Laat het allereerst duidelijk zijn dat ik MIJN commentaar lever waar, wanneer en hoe ik et wil:) Met de naam VUILNISBAK kan ik nog leven, maar de naam geflashedd spring van 6 hoog naar beneden ofzo:moe: meid het is het beste voor jezelf en andere dat je zo ie zo al springt en liefst van 10 hoog weten we zeker dat je niet meer opstaat. :auw: Nu op dit moment zal ik mijn commentaar bij mij houden, trieste jongetjes die komen huilen op mnl heb ik niets te zeggen:moe: Ciao

Pagina's : [1] 2 3 4