coachforlife.nu
11-04-2010, 00:31
Beste Dames, Ik heb het idee gekregen om een succesgroep op te richten. Met een succesgroep bedoel ik een soort intervisie/zelfhulpgroep die regelmatig bijeenkomt om elkaar te steunen bij het vervullen van onze wensen. Je kan het zien als groepscoaching, waar ieder met zijn individuele achtergrond, ervaring en kennis anderen adviseert en motiveert. Mijn doelgroep zijn vrouwen tussen de 18 en 30 jaar vanuit alle streken van Nederland en vanuit alle verschillende branches en opleidingen. - Ben jij iemand die graag wat mee wil geven aan anderen? - Sta je open voor nieuwe ervaringen? - Ben je sociaal en maatschappelijk betrokken? - Zie jij voordelen in het hebben van een sterk sociaal netwerk? - Geloof jij in de kracht van samenwerken, 1+1=3? Mail dan nu je gegevens naar: samia@coachforlife.nu Naam, woonplaats, leeftijd, opleiding, werk en korte motivatie. Ik houd mijn bericht kort, voor vragen en opmerkingen kun je me mailen. Als laatst wil ik zeggen dat deelname geheel vrijblijvend en gratis is. Ik kijk er erg naar uit, en hoop op meer geinteresseerden! Veel groetjes en misschien tot snel inchallah!. Samia coachforlife.nu