Bekijk originele versie : Zijn blauwe lenzen fake?
Shahinez
11-07-2004, 00:03
Ik wil blauwe lenzen kopen om in marokko te dragen.Staat gewoon mooi bij een bruin getinte huid.Mijn vriend wilt niet dat ik het doe.Hij vind dat ik er dan goedkoop uitzie.Wat denken jullie dames????
Shahinez
11-07-2004, 00:14
jah ik wou van die blauwgrijze lenzen kopen op sterkte.Zelf draag ik een bril dus ... pff ik weetn iet wak moet doen
en wat denk je van een diamand??Bij jullie is dat zoiezo al lang .. zelfs goud maar bij ons word dat hier niet echt gedaan .Heel weinig marokkaanse meisjes die dat doen zo'n diamandje.Vind ik ook wel iets hebben
Shahinez
11-07-2004, 00:30
iste goed .. DANK JE VOOR JE ADVIES GZALA :D boussaaa
Shahinez
11-07-2004, 00:34
:boogie:
would u be my friend :D
Origineel gepost door Shahinez
Ik wil blauwe lenzen kopen om in marokko te dragen.Staat gewoon mooi bij een bruin getinte huid.Mijn vriend wilt niet dat ik het doe.Hij vind dat ik er dan goedkoop uitzie.Wat denken jullie dames????
Ik heb blauwe ogen van mijzelf :D
Maar lenzen vind ik minder mooi, in bijna elke kleur. Ik zie het altijd als het nep is. Je moet blij zijn met de kleur ogen die je hebt :verliefd:
Shahinez
11-07-2004, 00:37
iwa ik heb zekers geen lelijke ogen.Ik heb lichtbruin ogen... maar toch voor de verandering .. en in marokko voor foto's etc .. is mooier
iwa ik heb zekers geen lelijke ogen.Ik heb lichtbruin ogen... maar toch voor de verandering .. en in marokko voor foto's etc .. is mooier
lichtbruine ogen :Iluvu:
Zullen we ff ruilen voor een paar dagen, kunnen we allebei pics nemen met een ander kleurtje ;)
Shahinez
11-07-2004, 00:53
Origineel gepost door RealCasawia
Toerlijk always !! :D
:boogie:
ik heb een vriendinnnn :D
Shahinez
11-07-2004, 01:09
hahah jah ahhahah jij bent lauk ;) ik hou van dames die niet op hun mondje zijn gevallen :D
Shahinez
11-07-2004, 01:10
iwa je kon he tniet ruiken voor haar ouders Allahy rhamhoem ... maar elmohimo maakt niet uit
Heb jij een vriendje?? :hihi:
Vertel ya kerda...ga je toch trouwen ? :D
Ps:Ik wou laatst ook lenzen halen,in et donkergroen,is supermooi maar ik zeg je eerlijk:je ziet et gewoon dat et fake is!! is dan niet zo mooi :jammer:
Shahinez
11-07-2004, 16:21
Origineel gepost door Marocca
Heb jij een vriendje?? :hihi:
Vertel ya kerda...ga je toch trouwen ? :D
Ps:Ik wou laatst ook lenzen halen,in et donkergroen,is supermooi maar ik zeg je eerlijk:je ziet et gewoon dat et fake is!! is dan niet zo mooi :jammer:
vriend? :confused: jah toch ... zahmak jij weet dat niet :ego: lekdoubaat :rolleyes:
Ashmen trouwen ... alles op zijn tijd ... we zien wel.Hij is net vertrokken naar marokko.Wallah meliet .. niet normaaaaaaaaaaal :huil: ik zie hem in saidia wel :boogie:
vriend? :confused: jah toch ... zahmak jij weet dat niet :ego: lekdoubaat :rolleyes:
Ashmen trouwen ... alles op zijn tijd ... we zien wel.Hij is net vertrokken naar marokko.Wallah meliet .. niet normaaaaaaaaaaal :huil: ik zie hem in saidia wel :boogie:
Huh? :confused:
Missy_Cheima
11-07-2004, 16:41
Het kan heel mooi zijn inderdaad, maar bij sommige staat het niet dan krijg je zo een eng effect. Ik vind zee-groen wel mooi. :Iluvu:
Maar zelf zou ik het niet zo snel doen, ik ben tevreden met me donkere bruine ogen, gewoon mooi opmaken die handel. :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.