Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voller worden -giechel-

Pagina's : [1] 2

-SSS.
10-04-2010, 20:15

Wie heeft dit probleem ook? Ik wil aankomen, maar ik kom bij de verkeerde plekken aan zoals mijn buik. Afgelopen tijd ben ik best wel veel afgevallen bij me benen en billen. Je weet het wel, je wilt net zo dun zijn als de andere terwijl je al een 'normaal' lichaam had. Domme ik :moe: Nou wil ik daar dus wat aankomen, iemand tips?

-SSS.
10-04-2010, 20:29
Kom op, jullie willen toch juist afvallen. Dat betekend dus dat je iets hebt geflikt waardoor je dikker bent geworden. Zeg het! :likje:

-SSS.
10-04-2010, 20:34
Hoeveel weeg jij als ik vragen mag?:o

Ferkoesa
10-04-2010, 20:40
Als het kon hé, dan zou ik wel wat van mij hebben gegeven, maar jammer dat het niet kan :(

Unforgetable
10-04-2010, 20:48

Ga naar een dietiste, via je huisarts kun je doorverwezen worden.. maar geen dieet om af te vallen maar om aan te komen.:hihi:

Dametje..
10-04-2010, 21:08
vaker naar de mac ofso? :hihi:

rachida__riffia
10-04-2010, 21:38
same problem.!

Unforgetable
10-04-2010, 21:42
Iedereen roept hier meer eten maar zo kom je niet verantwoord aan hoor en kom je misschien ook nog is verkeerd aan, op plekken waar je dat niet wilt bijv.. of gaat je conditie heel erg achter uit. Zoals ik in m'n eerdere reactie heb vermeld, pleeg een dieetiste raad. Het beste.

WATKIJKJE-
11-04-2010, 00:11
Ik kom helemaal niet aan, that sucks!

queen_nisah
11-04-2010, 00:47
Fenegriek misschien een idee?

Otazu
11-04-2010, 09:33
Neem shake's naast je gewone eetpatroon.Dus na elk maaltijd een shake,want 1 zo'n shake is netzoveel als een maaltijd.Dat betekend dat je dan maaltijden achter de kiezen hebt.Slim fast heet dat. Mensen nemen die om af te vallen,maar jij kan het andersom doen.

-SSS.
11-04-2010, 10:38
Als het kon hé, dan zou ik wel wat van mij hebben gegeven, maar jammer dat het niet kan :( Graaag zelfs. Me moeder zegt ook al dat ik te veel ben afgevallen. Maar bij me buik zit nog wel wat. Pffft, waaarom kan je zo iets niet zelf verplaatsen hahaha. Ga naar een dietiste, via je huisarts kun je doorverwezen worden.. maar geen dieet om af te vallen maar om aan te komen.:hihi: Mmm, ik haat het om naar zoiets toe te gaan. Net zoals naar de dokter gaan. Ik wil het eerst zelf oplossen :giechel: vaker naar de mac ofso? :hihi: Dan kom ik alleen maar aan bij me buik :haha: same problem.! Erg he. De meeste willen afvallen, wij willen wat voller worden hahaha.

-SSS.
11-04-2010, 10:40
Iedereen roept hier meer eten maar zo kom je niet verantwoord aan hoor en kom je misschien ook nog is verkeerd aan, op plekken waar je dat niet wilt bijv.. of gaat je conditie heel erg achter uit. Zoals ik in m'n eerdere reactie heb vermeld, pleeg een dieetiste raad. Het beste. Ja precies. Wat bij mij het geval is :hihi: Ik kom helemaal niet aan, that sucks! Fenegriek helpt wel voor jou denk ik. Je gaat er wel van stinken, en je borsten worden groter :hihi: Fenegriek misschien een idee? Heb ik geprobeerd. Je gaat er echt van stinken hahaha! Zoals mijn reactie hierboven, je borsten worden ook groter. Maar zodra je stopt val je weer af. :(

dina79
14-04-2010, 12:51
Up Ik heb ook een tijdje geleden fenegriek gebruikt (pilvorm ) maar ben er meegestopt omdat die geur ondraaglijk werd je kleding stinkt ernaar echt erg iemand nog tips

MocroChickieX
14-04-2010, 17:55

Wie heeft dit probleem ook? Ik wil aankomen, maar ik kom bij de verkeerde plekken aan zoals mijn buik. Afgelopen tijd ben ik best wel veel afgevallen bij me benen en billen. Je weet het wel, je wilt net zo dun zijn als de andere terwijl je al een 'normaal' lichaam had. Domme ik :moe: Nou wil ik daar dus wat aankomen, iemand tips? wat heb je gedaan om op die plaatsten af te vallen:D ??

Pagina's : [1] 2