Bekijk originele versie : Snel paar kilootjes afvallen..
Shahinez
10-07-2004, 23:57
Ik vertrek begin augustus naar marwecos en een week daarna is het mijn neef's huwelijksfeest.Ik wil er een beetje beter uitzien.
Ik wil nu kilootjes afvallen maar zo snel mogelijk.Ik wil zo snel mogelijk resultaat anders ga ik depressief worden denk ik..
wat zijn volgens jullie goede methodes? :)
Bella_Ghariba
11-07-2004, 00:00
drink heeel veeel water
eet veel groente en fruit
vermijdt vettig eten....
en doe wat aan lichaamsbeweging
hopelijk zul je binnen een paar weken snel kilo;s verliezen
ik wens je veel succes
:zwaai:
Shahinez
11-07-2004, 00:02
Shokran ... maar pfff ik werk elke dag dus aan lichaamsbeweging kan ik inet doen.Ik ga wel naar de fitnes maar is al 2tal weken dat ik weer niet ben geweest ... ik verwaarloos het.Ik heb echt geen tijd.En na mijn werk ben ik meestal doodmoe.
Wat ik savonds laat wel doe.Is dansen voor de spiegel :D
Bella_Ghariba
11-07-2004, 00:04
:haha: dansen voor de spiegel
billah je lijkt mij wel
vooral als ik wat vettig's heb gegeten dan voel ik me ineens heel erg dik dan ga ik voor de spiegel staan en dan dansen :maf:
oja na half 8 moet je niets meer gaan eten
want in de avond verteert het voedsel heel langzaam........
Shahinez
11-07-2004, 00:08
Origineel gepost door Bella_Ghariba
:haha: dansen voor de spiegel
billah je lijkt mij wel
vooral als ik wat vettig's heb gegeten dan voel ik me ineens heel erg dik dan ga ik voor de spiegel staan en dan dansen :maf:
oja na half 8 moet je niets meer gaan eten
want in de avond verteert het voedsel heel langzaam........
:giechel: hehe dus labas ik ben niet psychies ofzo.Jij doet het ook zo te zien.Ik deed het ervoor gewoon om mijn eten te doen verteren een beetje ... A 3ibadelah nu doe ik het uit VERVELING ... :boos: niets te doen
En na 8 uur eet ik zoiezo niet meer.Is te laat om te eten
ik ontbijt bijna nooit tussen de middag eet ik en om 6 uur ofzo ...
MaroChickie
11-07-2004, 00:12
Ik heb wat gevonden op trendystyle.net..Maar ik kan het niet kopiëren..Copyright :kwaad:
Maar dit is niet echt om vele kilo's kwijt te raken denk ik..Maar goed ik plaats het toch...
Je ontbijt met zoveel fruit je wil..En de rest van de dag eet je groentensoep..Je mag zoveel fruit en groentensoep eten..Maar je mag het niet niet meer dan drie dagen gebruiken!!
Het gerecht van de groentensoep...
1 rode paprika
1 selderij
1 prei
1/2 witte kool
wortel
4 tomaten
1 pakje groentesoep (zonder vermicelli)
Ontvel de tomaten (hou ze even in kokend water)..was de andere groenten in kleine stukjes..bereid de groentesoep uit pakje volgens de instructies van de verpakking..voeg dan ongeveer 1 liter koud water...en de fijngesneden groenten toe..laat het geheel tenminste 1 uur koken..voeg zout naar smaak toe...
Precies deze ingrediënten gebruiken..Anders heeft het geen effect...
Ik heb het nooit geprobeerd..Maar je kan het proberen.. En misschien gaat er wat af..Iets beter dan niks..Maar als het lukt..Geef het dan ff door.. :p
Bella_Ghariba
11-07-2004, 00:13
:haha: uit verveling:haha:
billah jij bent egt niet helemaal 100 :maf:
maar ik dans nu al een tijdje niet meer
geen tijd en ook geen zin
binnekort maar meegaan beginnen
want ben de laatste tijd 3kilo aangekomen :eek:
hopen dat het gaat lukken
maar in de zomer val je makkelijker af en transpireer je ook sneller
doess het gaat het wel lukken ( hoop ik )
maar jah inscha allah gaat het ons lukken
lang leve de SPIEGEL :hihi:
Origineel gepost door Shahinez
:giechel: hehe dus labas ik ben niet psychies ofzo.Jij doet het ook zo te zien.Ik deed het ervoor gewoon om mijn eten te doen verteren een beetje ... A 3ibadelah nu doe ik het uit VERVELING ... :boos: niets te doen
En na 8 uur eet ik zoiezo niet meer.Is te laat om te eten
ik ontbijt bijna nooit tussen de middag eet ik en om 6 uur ofzo ...
Shahinez
11-07-2004, 00:16
wallah-ela! :D lang leve de spiegel.Maar toch aan de ene kant .. zou ik hem gelijk willen kapoet slaan ... :boos: door die faking spiegel krijg ik complexen
Bella_Ghariba
11-07-2004, 00:23
Origineel gepost door MaroChickie
Ik heb wat gevonden op trendystyle.net..Maar ik kan het niet kopiëren..Copyright :kwaad:
Maar dit is niet echt om vele kilo's kwijt te raken denk ik..Maar goed ik plaats het toch...
Je ontbijt met zoveel fruit je wil..En de rest van de dag eet je groentensoep..Je mag zoveel fruit en groentensoep eten..Maar je mag het niet niet meer dan drie dagen gebruiken!!
1 rode paprika
1 selderij
1 prei
1/2 witte kool
wortel
4 tomaten
Ontvel de tomaten (hou ze even in kokend water)..was de andere groenten in kleine stukjes..bereid de groentesoep uit pakje volgens de instructies van de verpakking..voeg dan ongeveer 1 liter koud water...en de fijngesneden groenten toe..laat het geheel tenminste 1 uur koken..voeg zout naar smaak toe...
Ik heb het nooit geprobeerd..Maar je kan het proberen.. En misschien gaat er wat af..Iets beter dan niks..Maar als het lukt..Geef het dan ff door.. :p
kan je geen klant en klare soepzakje kopen
dit is te veel werk :maf:
MaroChickie
11-07-2004, 00:23
Neej.. :p ...Maar verse groenten zijn ook veel beter..Dus ff in de keuken staan of vraag je moeder.. :p
Bella_Ghariba
11-07-2004, 00:24
wallah-ela! :D lang leve de spiegel.Maar toch aan de ene kant .. zou ik hem gelijk willen kapoet slaan ... :boos: door die faking spiegel krijg ik complexen
sereuis ik ook hoor
soms krijg ik egt znoen
maar soms is die spiegel ook onze grote vriend :D
heb je al gedanst of moet je nog dansen?
Shahinez
11-07-2004, 00:27
Origineel gepost door MaroChickie
1 rode paprika
1 selderij
1 prei
1/2 witte kool
wortel
4 tomaten
:eek: een paar jaar geleden had ik zo'n dieet gedaan.Heb ik gekregen via mijn zus.Ik was 8 kilo afgevallen in 10 dagen.Was een dieet speciaal ontwikkelt voor hartpatienten die moestn afvallen voor ze operatie deden.En daar was er ook zo'n dergelijke soep bij.HOe meer je van die soept eet hoe meer je afvalt .. WALLAH is discusting die soep NIET TE VRETENNN als ik er terug aan denk :huil:
MaroChickie
11-07-2004, 00:33
:eek: een paar jaar geleden had ik zo'n dieet gedaan.Heb ik gekregen via mijn zus.Ik was 8 kilo afgevallen in 10 dagen.Was een dieet speciaal ontwikkelt voor hartpatienten die moestn afvallen voor ze operatie deden.En daar was er ook zo'n dergelijke soep bij.HOe meer je van die soept eet hoe meer je afvalt .. WALLAH is discusting die soep NIET TE VRETENNN als ik er terug aan denk :huil:
Ooh wat vet....:D..Was het ook deze soep..Als deze het niet is ..Geef het me meteen door..:D
Shahinez
11-07-2004, 00:36
Origineel gepost door Bella_Ghariba
sereuis ik ook hoor
soms krijg ik egt znoen
maar soms is die spiegel ook onze grote vriend :D
heb je al gedanst of moet je nog dansen?
ik heb al gedanst .. :D op reggada muziek :D is lekker shake.En als afsluiter egyptische dans .. lekker belly dancing ...
Sporten (hoeft er niet voor naar een sportcentre)
Je kan ook thuis:
-Buikspieroefeningen.
-Dansen zoals je al deed :goedzo:
-Traplopen
-BBB oefeningen doen, er was onlangs een topic hierover geopend.
-Touwtje springen, is erg goed voor de gezondheid. Kan je kopen bij speelgoedwinkel en anders sportzaak waar boxartikelen worden verkocht.
-water drinken
-groenten
-fruit
-mager vlees/ vis
-matig snoepen, er zijn wel van die snoepies te koop met vitamine. (er zijn van die reclames op tv :hihi:.
Succes met je afvalrace :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.