Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie gaat er zondag naar Faudel?

Pagina's : [1] 2

ChabHassan
05-12-2002, 20:12

.......Paradiso! ik verheug me nu al! :D

SAMMYGIRL
05-12-2002, 20:15
:rolleyes: ik ga werken ga je mee?

ChabHassan
05-12-2002, 20:34
Origineel gepost door SAMMYGIRL :rolleyes: ik ga werken ga je mee? in paradiso? :p

SAMMYGIRL
05-12-2002, 21:56
Origineel gepost door ChabHassan in paradiso? :p :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: haha nee hoor in een winkel (met andere woorden ik ga niet naar paradiso(soiezo niet))

Toufik19
05-12-2002, 22:11

ramadan is gedaan,dus kunnen we terug beginnen haram te zijn

kickboxgirl
05-12-2002, 22:47
:giechel: :jeweetog: :boos: :vingers: :lekkerpuh wat een idioten gelijk na ramadan eerst heilig doen en nu gelijk naar PARADISO wat een stelletjes idioten jullie gaan heilig doen voor een maand en dan feesten roken drank weet ik veel wat een die *****es daarzo hoepelen ehh mogolen denken jullie nou dat god voor een maand leeft ofzo dombo's hij ziet alles en alles weet je waarom gaan vasten waarom nou moslims noemen terwijl jullie toch daarna gaan feesten en weet ik veel wat ga gewoon niet vasten klaar punt uit niet heilig doen nee je neemt god niet in de maling alleen je zelf en een mens dusssssssssss die mensen die gaan feesten of wat dan ook ga maaar eff iets nuttigs doen of zo want aleen alah helpt jullie niemand anders :vingers: :vlammen:

ChabHassan
06-12-2002, 18:45
Origineel gepost door kickboxgirl :giechel: :jeweetog: :boos: :vingers: :lekkerpuh wat een idioten gelijk na ramadan eerst heilig doen en nu gelijk naar PARADISO wat een stelletjes idioten jullie gaan heilig doen voor een maand en dan feesten roken drank weet ik veel wat een die *****es daarzo hoepelen ehh mogolen denken jullie nou dat god voor een maand leeft ofzo dombo's hij ziet alles en alles weet je waarom gaan vasten waarom nou moslims noemen terwijl jullie toch daarna gaan feesten en weet ik veel wat ga gewoon niet vasten klaar punt uit niet heilig doen nee je neemt god niet in de maling alleen je zelf en een mens dusssssssssss die mensen die gaan feesten of wat dan ook ga maaar eff iets nuttigs doen of zo want aleen alah helpt jullie niemand anders :vingers: :vlammen: gefrustreerd? :zwaai:

Hindaatje
06-12-2002, 18:46
Misschien ga ik wel.....Ligt eraan..:)

ChabHassan
06-12-2002, 18:53
Origineel gepost door Hindaatje Misschien ga ik wel.....Ligt eraan..:) et zal leuk worden, zeker als ik je gezelschap mag houden... ;)

ArabLady
06-12-2002, 19:07
ik ben inshalaah aanwezig!!!!

Kenza
06-12-2002, 19:54
Dag iedereen! Ik was van plan om te gaan had al een kaartje gekocht, maar ik heb er spijt van heb er geen zin in, als iemand nog wil gaan en nog geen kaartje heeft laat me weten! Ik geef hem weg voor 15 euro normale prijs is 22.40 en bij de deur is hij duurder!!!

kickboxgirl
06-12-2002, 20:23
:boos: :lekkerpuh :kwaad: :auw: :boogie: ik ben helemaal niet gefrustreerd nee hoorrrrr no wayyyyyyyy :zwaai: :giechel: :rolleyes:

ChabHassan
06-12-2002, 20:47
Origineel gepost door Joey Dag lieve mensen IK GA OOK!!!!! alleen ik heb een groot probleem, want zondag rijden de treinen niet door naar Amsterdam Centraal ja!! En ik woon ongeveer 5 kwartier van a'dam vandaan, dus ik heb een probleem, ik zal en moet gaan alleen vervoer is nog de vraag, maar inshallah zie ik jullie daar groetn imane ik zie je wel verschijnen imane wie weet of de kaartjes nog niet uitverkocht zijn?

DESPERADA
06-12-2002, 21:24
Origineel gepost door ChabHassan .......Paradiso! ik verheug me nu al! :D Yoepie!!!!!!!!! We kunnen weer zondes bij gaan maken, verloren zondes in halen.......Op een eid Party nog weL!! Islamtisch feest dat wordt gevierd met haram...?! WaaR gaat het heeN?! StagfirouAllah :jammer: ''Degene die Ramadaan aanbad, Ramadan heeft ons verlaten.Maar degene die Allah aanbidt, Allah is Eeuwig en kent geen einde''

ChabHassan
06-12-2002, 21:27

Origineel gepost door DESPERADA Yoepie!!!!!!!!! We kunnen weer zondes bij gaan maken, verloren zondes in halen.......Op een eid Party nog weL!! Islamtisch feest dat wordt gevierd met haram...?! WaaR gaat het heeN?! StagfirouAllah :jammer: ''Degene die Ramadaan aanbad, Ramadan heeft ons verlaten.Maar degene die Allah aanbidt, Allah is Eeuwig en kent geen einde'' dus iedereen die naar zo'n feest gaat is kaffir? :kwaad:

Pagina's : [1] 2