Bekijk originele versie : NL - Algeciras
MOisBACK
10-04-2010, 16:42
.. dat stukje kun je m.u.v. NL en Belgie toch gewoon doortrekken?
Ik vertrek deze week naar Marokko insha'Allah en wil dit keer voor 't eerst via Parijs, Bordeaux en Madrid rijden.
Sinds ik via de andere kant rij ben ik vaak geflitst, maar heb nooit een boete gehad thuis. Ik weet dat je er enkel de lul kan zijn als je staande wordt gehouden.
Is dat via de voorgenoemde route ook het geval offe .. is er iemand een keer genaaid, :hihi:?
uniekste
10-04-2010, 16:45
.. dat stukje kun je m.u.v. NL en Belgie toch gewoon doortrekken?
Ik vertrek deze week naar Marokko insha'Allah en wil dit keer voor 't eerst via Parijs, Bordeaux en Madrid rijden.
Sinds ik via de andere kant rij ben ik vaak geflitst, maar heb nooit een boete gehad thuis. Ik weet dat je er enkel de lul kan zijn als je staande wordt gehouden.
Is dat via de voorgenoemde route ook het geval offe .. is er iemand een keer genaaid, :hihi:?
Ik ben in Parijs vorig jaar 2keer geflitst :moe: niet normaal gewoon!
MOisBACK
10-04-2010, 16:47
Ik ben in Parijs vorig jaar 2keer geflitst :moe: niet normaal gewoon!
Ja, maar heb je de boetes ook ontvangen?
uniekste
10-04-2010, 16:49
Ja, maar heb je de boetes ook ontvangen?
Jaa, waarom denk je dan dat ik het niet meer normaal vind! ahah
MOisBACK
10-04-2010, 16:51
In je Parijs kun je dat wel verwachten.
uniekste
10-04-2010, 16:59
In je Parijs kun je dat wel verwachten.
?
MOisBACK
10-04-2010, 17:01
?
Zodra je in Parijs aankomt wordt je meteen omringd door talloze snelwegen. Dan kun je wel verwachten dat er hier en daar een flitser staat. Begrijp je 'm?:hihi:
uniekste
10-04-2010, 17:02
Zodra je in Parijs aankomt wordt je meteen omringd door talloze snelwegen. Dan kun je wel verwachten dat er hier en daar een flitser staat. Begrijp je 'm?:hihi:
uhu ja ahahha
MOisBACK
10-04-2010, 17:21
Thnx voor je reactie
heb je de boete thuis gekregen of aan politie agent betaald op de weg want ik hoor dat ze in frankrijk je wordt geflits en de flitser(centrale) geeft het door aan de politie (agenten) op de weg
MOisBACK
10-04-2010, 18:58
heb je de boete thuis gekregen of aan politie agent betaald op de weg want ik hoor dat ze in frankrijk je wordt geflits en de flitser(centrale) geeft het door aan de politie (agenten) op de weg
Dat is dus ook het laatste wat ik heb meegekregen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.