Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Probleem met het geluid. Kan geen geluidsapparaten vinden.

_Teenslipper
10-04-2010, 16:23

Heb windows xp. Packardbell EASYNOTE MH35-V-075NL Oorspronkelijk is het een vista. Moederbordnaam: Packard bell bv Pe1 Audioapparaat: Azalia audio controller Opeens doet het geluid het niet meer. Het vreemde is dat ik ook nergens kan zien wat mijn geluidskaart is. Bij apparaatbeheer zie nergens geluidskaart tussen staan. Krijg dus deze melding. Kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluidsapparaat is opgetreden. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet naar behoren.

_Teenslipper
10-04-2010, 21:42
Je moet waarschijnlijk ff de drivers van je geluidskaart installeren. Als het goed is, heb je daar ergens een CD'tje van, anders moet je ze op internet zoeken. Wel moet je eerst checken welke geluidskaart je hebt (om de bijbehorende drivers te kunnen vinden) en aangezien je zelf aangaf dat niet te kunnen zien, kun je het proberen met dit programmaatje; Everest (http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/Everest-Home-Edition.shtml). Veel succes! Trouwens, heb je niet toevallig laatst je PC geformatteerd ofzo? Bedankt t is al opgelost moest driver downloaden van realtek kwam ik achter door een lid.:hihi:

Fidessa-
12-04-2010, 15:10
ik heb dit probleem ok;