Bekijk originele versie : Amsterdam in el ied...
BentDagilia
05-12-2002, 20:09
Iwa mensen,
Ik heb me weer eens kapot gelache vandaag... er heerste echt een leuke sfeer iN Amsterdam.. het was een en al Marokko in de stad ;) Echt je zag mensen Traditionele Marokkaanse kleding echt heel leuk allemaal :D Maar het was super druk ... Ik kwam iedereen tegen die ik ken en ik moest wel 1000 Keer stoppen om te zoenen :stout:
Zelf in de bus was het gezellig.. mensen hadden stereos meegenomen en draaide lekker hard Arabisch muziek echt een Leuke dag was het ...
En hoe vond JIJ het vandaag iN Amsterdam ;)
Bent Dagilia :zwaai:
SAMMYGIRL
05-12-2002, 20:12
ik zou het je graag willen vertellen maar ik woon in den-haag en ik moest werken :zwaai:
sweet_honnepon
05-12-2002, 20:14
Origineel gepost door Bent Dagilia
Iwa mensen,
Ik heb me weer eens kapot gelache vandaag... er heerste echt een leuke sfeer iN Amsterdam.. het was een en al Marokko in de stad ;) Echt je zag mensen Traditionele Marokkaanse kleding echt heel leuk allemaal :D Maar het was super druk ... Ik kwam iedereen tegen die ik ken en ik moest wel 1000 Keer stoppen om te zoenen :stout:
Zelf in de bus was het gezellig.. mensen hadden stereos meegenomen en draaide lekker hard Arabisch muziek echt een Leuke dag was het ...
En hoe vond JIJ het vandaag iN Amsterdam ;)
Bent Dagilia :zwaai:
iedereen groette ellkaar opeens, en bijna alle mannen hadden een djellaba aan......echt prachtig om te zien :zwaai:
SweetRose
05-12-2002, 20:49
Origineel gepost door Super_Marokkaan
Ik liep in m'n jelaba naar de moskee :D
Wauwwwww :D
SweetRose
05-12-2002, 21:02
:cool:
das heel chique..
draag jij die buiten de eid ook?? http://******************/smilieweb1/smilies/Angel13.gif :D
zakia_1984
05-12-2002, 21:44
Ik liep in m'n jelaba naar de moskee :D zo stoer
:goedzo:
DieselGirly
05-12-2002, 22:03
nee............ik was........lekker in my town.............ROTTERDAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
the place to be!!!
:zwaai:
kickboxgirl
05-12-2002, 22:14
zoooooooo ja man rotterdam was super leukkkkkkkkkkk
the place to bee
zakia_1984
05-12-2002, 22:16
ik heb alleen onze vier muren gezien
Shiiiiiiiiiiit op school toets maken was pas echt tof.. Volgende keer moeten jullie allemaal komen.. er was ook een leraar en die liep in jelaba toetsen uit te delen was echt leuk!!
:rolleyes:
met andere woorden niet veel bijzonders gedaan :(
zakia_1984
05-12-2002, 22:18
Origineel gepost door sanae84
nou in hilversum was het dood ik vond het dit jaar echt niet gezellig maar ja volgend jaar beter...... insha'allah
over een aantal jaren ramdan in marokko, suikerfeest in marokko, allah ie hayina tot die dag om dat te mogen meemaken
tha_lady
05-12-2002, 22:19
Origineel gepost door SAMMYGIRL
ik zou het je graag willen vertellen maar ik woon in den-haag en ik moest werken :zwaai:
ja in den haag waren ook veel marokkaanen in traditionele kleding!!!!
en de stad was echt veel marokkanen in de stad!!!!!
laterZ :blauwkus:
Toufik19
05-12-2002, 22:20
Ik liep in m'n jelaba naar de moskee :D
the return of batman
salina83
05-12-2002, 22:20
heb niets anders gezien dan medicijnen :(
ik werk in een apotheek.
wel jammer want de stad is meestal heel gezellig met eid.
maar helaas volgend jaar beter inch allah
zakia_1984
05-12-2002, 22:22
Origineel gepost door Toufik19
the return of batman :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
oooooh, hee super marokkaan, wallah ik vind het echt tof dat je in djelaba naar de moskee bent gegaan, vind ik altijd zo prachtig staan bij mannen. wallah thumbs up, eens wat anders dan al je merkbroeken showen ensjoo
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.