Bekijk originele versie : Familie in nederland
Hallo een nieuwe topic.
Wie heeft er hier veel familie in nederland. Ik zelf heb alleen een verre neef in Gouda (woon zelf in Breda) en een nog verdere familie in Sittard (de dochter van achterneef in Gouda) Ofterwijl weinig familie :(.
De rest woont allemaal in Frankrijk of hebben de boot gemist en zijn in Marokko gebeleven :D
Nou is mij vraag hebben jullie veel familie en wat vind jij de voordelen en wat zijn de nadelen of misschien geen van beide.
Ik wil deze topic opdragen aan je familie. Liefts zou ik wat meer zinnen reactie willen hebben. Anders hoef je niet te reageren :D.
Hoe kom ik eraan.. nou :( het is 3ied en dan kan je Familie niet zien en dus zit ik nu thuis op marokko.nl :(
En heb je wat tegen mij te zeggen maak er dan een eigen topic van Denk niet dat er mensen zijn die dat zullen doen :rolleyes:
:D
salina83
05-12-2002, 19:49
Origineel gepost door RaZer
Hallo een nieuwe topic.
Wie heeft er hier veel familie in nederland. Ik zelf heb alleen een verre neef in Gouda (woon zelf in Breda) en een nog verdere familie in Sittard (de dochter van achterneef in Gouda) Ofterwijl weinig familie :(.
De rest woont allemaal in Frankrijk of hebben de boot gemist en zijn in Marokko gebeleven :D
Nou is mij vraag hebben jullie veel familie en wat vind jij de voordelen en wat zijn de nadelen of misschien geen van beide.
Ik wil deze topic opdragen aan je familie. Liefts zou ik wat meer zinnen reactie willen hebben. Anders hoef je niet te reageren :D.
Hoe kom ik eraan.. nou :( het is 3ied en dan kan je Familie niet zien en dus zit ik nu thuis op marokko.nl :(
En heb je wat tegen mij te zeggen maak er dan een eigen topic van Denk niet dat er mensen zijn die dat zullen doen :rolleyes:
:D
nou ik heb overal fammilie zowel hier als in marokko
als in spanje als in frankrijk als in belgie.
nou overal is wat overdreven :D
maar ja heb een hele grote fammilie.
voordelen euhm ...gewoon je hebt fammilie
nadeel: geen
:zwaai:
Overal ter wereld :rolleyes: maar maar 1 tante in Ollanda en die woont 1 straatje verderop...s wel jammer
SweetRose
05-12-2002, 19:57
ik heb evenveel familie hier in belgica wonen als in marokko..en de rest is verspreid over
*nederland (vraag me aub ni waar :rolleyes: :D )
*frankrijk
*duitsland
*spanje
*noorwegen
*denemarken
*italië (een neef die ik nog nooit heb gezien..maar so what..hij is familie hé :D )
dit was het...:zwaai:
veel familie hier in belgië
bijna geen in nl
veel familie in frankrijk ook in spanje, duitsland, italie,engeland, finland macha je weet wel ik zie die in belgië heel zelden dus ja!!!
zakia_1984
05-12-2002, 21:43
In noorwegen maar die optie staat er niet bij
Origineel gepost door zakia_1984
In noorwegen maar die optie staat er niet bij
heb je daar de meeste familie wonen :confused: ?
zakia_1984
05-12-2002, 21:45
heb je daar de meeste familie wonen :confused: ? ja op marokko na wel. In nl ook niet zoveel, paar ooms, 1 echte directe oom.
ja op marokko na wel. In nl ook niet zoveel, paar ooms, 1 echte directe oom.
apart
als ik noorwegen erop had gezet had ik net zo goed Oezbekistan erop kunnen zetter :rolleyes:
geintje!!!!
zakia_1984
05-12-2002, 21:50
apart
als ik noorwegen erop had gezet had ik net zo goed Oezbekistan erop kunnen zetter :rolleyes:
geintje!!!! ja inderdaad, hoor je niet zo vaak, maar zowat heel mijn moeders familie zit daar, echt 90% ofzo.
Mijn moeders familie is daar 90% van de totale marokkaanse bevolking
nee hoor is niet waar, maar insha'allah ga ik daar een keer heen, lijkt me zo tof. hele mooie foto's gezien van Oslo
ja inderdaad, hoor je niet zo vaak, maar zowat heel mijn moeders familie zit daar, echt 90% ofzo.
Mijn moeders familie is daar 90% van de totale marokkaanse bevolking
nee hoor is niet waar, maar insha'allah ga ik daar een keer heen, lijkt me zo tof. hele mooie foto's gezien van Oslo
Is wel apart. Wel wat kouder maar ook wat rustiger als je daar van houd. Minder marokkanen die de boel verzieken ;)
Heb afgelopen vakantie in Oujda wel een auto gezien met Noorse kenteken. Zal wel familie van je zijn geweest :D
zakia_1984
05-12-2002, 21:54
Is wel apart. Wel wat kouder maar ook wat rustiger als je daar van houd. Minder marokkanen die de boel verzieken ;)
Heb afgelopen vakantie in Oujda wel een auto gezien met Noorse kenteken. Zal wel familie van je zijn geweest :D nee helaas, die zijn niet gegaan afgelopen zomer, en ze vliegen altijd, want met de auto ben je heeeeeel lang onderweg.
Ik heb twee ooms die met de auto gaan, en die zijn afgelopen zomer niet geweest.
nee helaas, die zijn niet gegaan afgelopen zomer, en ze vliegen altijd, want met de auto ben je heeeeeel lang onderweg.
Ik heb twee ooms die met de auto gaan, en die zijn afgelopen zomer niet geweest.
Jammer was een mooie auto vandaar dat ik het niet ben vergeten.
zakia_1984
05-12-2002, 21:56
Jammer was een mooie auto vandaar dat ik het niet ben vergeten. :D
ze hebben wel mooie auto's ik had gevraagd of ik er in mocht rijden. Maar dat mocht niet :(
manal18meknes
05-12-2002, 21:59
Bij ons woont iedereen in frankrijk ik heb helemaal geen familie hier in nl dat vind ik echt klote.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.