Bekijk originele versie : Wat kost Mirjam jilali?
MisterAdil
10-07-2004, 22:31
ik vraag dit voor mijn zusje die gaat binnenkort trouwen.
ze wil een negafa inhuren en omdat ze vele goede verhalen hoort over mirjam wilt zij haar nemen voor haar bruiloft.Ze wilt voor de hennadag 1 jurk en voor de trouwdag 2 jurken + sieraden en stoelen.Maar niet zo een 3emeria waarin je wordt opgetild dat vind zij maar niks.dus weet iemand hoeveel dit bij elkaar kost?
Origineel gepost door MisterAdil
ik vraag dit voor mijn zusje die gaat binnenkort trouwen.
ze wil een neggafa inhuren en omdat ze vele goede verhalen hoort over mirjam wilt zij haar nemen voor haar bruiloft.Ze wilt voor de hennadag 1 jurk en voor de trouwdag 2 jurken + sieraden en stoelen.Maar niet zo een 3emeria waarin je wordt opgetild dat vind zij maar niks.dus weet iemand hoeveel dit bij elkaar kost?
:confused: ben jij niet t neefje van merjem
samimosam
12-07-2004, 14:13
:confused:
wuhahhahahaha! je bent erbij mannetje!
:zwaai:
MisterAdil
12-07-2004, 22:54
Origineel gepost door hanoa
:confused: ben jij niet t neefje van merjem huh?hoe kom je daar bij?
Lmoehiem jongen als je echt zo graag wat wil weten over haar , nou ik vindt haar persoonlijk helemaal niks!!!
Maar ja smaken verschillen!!
Ikgatrouwen
09-08-2004, 00:09
Vind haar wel goed hoor! Ze heeft prachtige stoelen. Ik ga binnenkort met mijn nicht naar haar toe. Saloua zit VOL!
Moeltazemaa
09-08-2004, 00:10
mirjam jilali is top :goedzo:
ja ik heb haar toen ook genomen op mijn verloving en bruiloft toen heb ik betaald voor mijn bruiloft voor twee jurken en siraden en stoelen en henna versiering 1200 gulden dat heeft toen een tante van mijn geregeld zij is familie van haar
ik heb een vriendin en die doet dj en video reportages en ook natuulijk hena. heel bakend voor weinig als het maar gezellig is tel.0613934696
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.