Bekijk originele versie : Kilo's vliegen er af
Maar je ziet er niks van, motiveert echt niet:maf2:
Psychopaat
09-04-2010, 16:03
Op wat voor een manier dieet jij?
Door te sporten en gezond te eten.
Psychopaat
09-04-2010, 16:08
Door te sporten en gezond te eten.
Oh goed man, ik hou het nooit vol..eet je nooit snoep koek of wat dan ook.!
Oh goed man, ik hou het nooit vol..eet je nooit snoep koek of wat dan ook.!
Nee kan me aardig beheersen dus afvallen is nooit een groot probeem, ik zorg er altijd voor dat ik ver uit de buurt ben van ijs en chocola (L)
Psychopaat
09-04-2010, 16:19
Nee kan me aardig beheersen dus afvallen is nooit een groot probeem, ik zorg er altijd voor dat ik ver uit de buurt ben van ijs en chocola (L)
Oké.
Ja ik ben ook sinds gister begonnen. Pff ik ben echt een eter, ik moet echt afvallen! Niemand die mij motiveert!
Hoeveel kilo's wil je eraf?
Cha3koekaa
09-04-2010, 16:33
Het ligt natuurlijk aan je aanpak, kan dat je superveel vocht verliest waardoor de weegschaal aangeeft dat de kilo´s er vanaf vliegen..
Ben jij de enige die niet ziet dat je bent afgevallen of zien anderen het ook niet? Hoe zit het met de broeken, zitten ze al losser offe?
Wees wat specifieker meid :maf2:
Jij ziet het waarschijnlijk zelf niet..
Mokeriinaa__
09-04-2010, 20:23
Jij ziet het waarschijnlijk zelf niet..
Ja dat kan ook, en een ander kan het bv wel zien:)
saloua88
09-04-2010, 21:11
Bij mij zitten kleren juist losser en ik zie het niet aan mijn gewicht.
Oké.
Ja ik ben ook sinds gister begonnen. Pff ik ben echt een eter, ik moet echt afvallen! Niemand die mij motiveert!
Hoeveel kilo's wil je eraf?
:hihi: ben ik ook, maar het gaat wel wennen. En als ik dan even hier geprikt hebt zit de goede spirit er wel in.
Ik wil er nog 5 kilo van af. En jij?
Het ligt natuurlijk aan je aanpak, kan dat je superveel vocht verliest waardoor de weegschaal aangeeft dat de kilo´s er vanaf vliegen..
Ben jij de enige die niet ziet dat je bent afgevallen of zien anderen het ook niet? Hoe zit het met de broeken, zitten ze al losser offe?
Wees wat specifieker meid :maf2:
Het vele vocht verliezen was alleen op het begin. Heb niet gemerkt dat de kleren losser zitten.
Ik hoor wel van vriendinnen dat ik wat slanker ben maar die weten dat ik bezig ben met wat afvallen dus dat geloof ik nooit :hihi:
Meknesia_Liena
13-04-2010, 10:48
Misschien merk je het pas op een langere termijn
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.