Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Visspeciaal zaak starten.

Pagina's : [1] 2 3

moker030
09-04-2010, 14:17

Ik ben van plan om volgend jaar een visspeciaal zaak te starten. Ik zou graag willen weten of iemand van jullie een goede leverancier kent? Neem ik niet teveel risico met een vis zaak? Waar kan ik terecht voor een huurpand? Ik hoop dat jullie mij hiermee verder kunnen helpen. Alvast bedankt!!

lina26
09-04-2010, 14:52
welke woonplaats wil je opstarten?

moker030
09-04-2010, 15:23
Ik heb een voorkeur voor de omgeving Utrecht. Maar ben er nog niet helemaal uit.

mmu2
09-04-2010, 15:24
Ik ken iemand die dit gedaan heeft.. En het zijn zware tijden...je moet echt niet rekenen op winst..

moker030
09-04-2010, 16:25

Ik ken iemand die dit gedaan heeft.. En het zijn zware tijden...je moet echt niet rekenen op winst.. Ik reken juist op winst, anders begin ik er ook niet aan.

mmu2
10-04-2010, 12:55
Ik reken juist op winst, anders begin ik er ook niet aan. Nou...dan kan je dat zeker in het begin wel vergeten. Het si hard werken en het zijn zware tijden. Ik spreek uit ervaring. In Utrecht zijn er al genoeg viswinkels, wil je in IUtrecht of daarbuiten?

chocolade
10-04-2010, 13:05
Nou...dan kan je dat zeker in het begin wel vergeten. Het si hard werken en het zijn zware tijden. Ik spreek uit ervaring. In Utrecht zijn er al genoeg viswinkels, wil je in IUtrecht of daarbuiten? dat hoeft niet altijd want als je een bestaande zaak overneemt neem je gelijk ook de klanten mee dat is een voordeel van een bestaande zaak maar zoals je al zei als je iets nieuw begint kan de kans er wel zijn dat het een moelijk strart wordt maar sucses verder

ongeldig22
10-04-2010, 17:44
Vergeet het, daar valt geen geld in te verdienen.

Tyfoon
10-04-2010, 19:32
Je kan bij Fishes ofzo aankloppen die dan werk je als freelancer minder kosten en je hebt al klanten.

brownie74
10-04-2010, 21:17
Je kan bij Fishes ofzo aankloppen die dan werk je als freelancer minder kosten en je hebt al klanten. ? hoe bedoel je?

HETONDERZOEK
10-04-2010, 22:33
Achter mijn huis zit een marokkaanse vis speciaal zaak.. ze draaien overuren, hebben keii veel (vaste) klanten.. het gaat super met hen! Why? Het zijn leuke mensen, goede service.. zijn niet gierig ( oftewel, als je een broodje calamaris neemt krijg je een dik belegd broodje en geen broodje met twee stukjes vis)... etc etc. Alleen ik eet daar al zo'n 3 keer per week :haha: Ga ervoor jongen :goedzo:

moker030
11-04-2010, 18:36
Nou...dan kan je dat zeker in het begin wel vergeten. Het si hard werken en het zijn zware tijden. Ik spreek uit ervaring. In Utrecht zijn er al genoeg viswinkels, wil je in IUtrecht of daarbuiten? Dat klopt helemaal wat je zegt, het is inderdaad altijd hard werken in het begin. Ik ga er ook vanuit dat ik pas later winst ga maken. Ik wil nu denk ik in omgeving den bosch een viswinkel beginnen, aangezien je daar niet veel viswinkels hebt.

moker030
11-04-2010, 18:39
je wil een viszaak beginnen en je doet eens moeite om zelf het een en ander te onderzoeken.. (ja topics aanmaken is geen onderrzoek doen) Ik vind het echt knap van je, dat jij weet dat ik geen onderzoek doe:goedzo: Heb je een glazenbol misschien??

moker030
11-04-2010, 18:40
Achter mijn huis zit een marokkaanse vis speciaal zaak.. ze draaien overuren, hebben keii veel (vaste) klanten.. het gaat super met hen! Why? Het zijn leuke mensen, goede service.. zijn niet gierig ( oftewel, als je een broodje calamaris neemt krijg je een dik belegd broodje en geen broodje met twee stukjes vis)... etc etc. Alleen ik eet daar al zo'n 3 keer per week :haha: Ga ervoor jongen :goedzo: Shoukran meid, ik zal er inshaAllah zeker voor gaan:goedzo:

mmu2
11-04-2010, 19:18

Dat klopt helemaal wat je zegt, het is inderdaad altijd hard werken in het begin. Ik ga er ook vanuit dat ik pas later winst ga maken. Ik wil nu denk ik in omgeving den bosch een viswinkel beginnen, aangezien je daar niet veel viswinkels hebt. Slimme zet. Er zijn in Utrecht al viswinkels, maar er zijn ook veel marokkanen.. Je moet je denk ik niet alleen op marokkaanse klanten richten..maar meer op iedereen. En Den Bosch...ik denk dat ze daar wel heel blij met je zullen zijn als ze nog geen marokkanse viswinkel hebben. In ieder geval: ALLAH I3AWNEK EN INSHA-ALLAH WORDT HET WAAR DAN OOK EEN GROOT SUCCES!!

Pagina's : [1] 2 3