Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Heeft Er Afgereden In Emmeloord??!!!

lovelywoman
08-04-2010, 17:20

hallo mensen:) wie heeft er ervaring met rijexamen doen in emmeloord? ik ben gisteren voor de 2e x gezakt voor mijn rijexamen in het gooi:moe: mijn rijinstructeur adviseerde mij om in emmeloord af te rijden omdat het daar een stuk rustiger is.. heeft iemand ervaring? laat me weten aub,ben er nog nooit geweest!! lliefsss:kus:

SgattigMeisje
09-04-2010, 11:38
M'n nicht & neef hebben in emmeloord afgereden. Vinden ze VEEL makkelijker dan 't gooi. Ikzelf in 't gooi.. Moest jij bij 't afrijden naar naarden-vestiging?

lovelywoman
09-04-2010, 17:11
M'n nicht & neef hebben in emmeloord afgereden. Vinden ze VEEL makkelijker dan 't gooi. Ikzelf in 't gooi.. Moest jij bij 't afrijden naar naarden-vestiging? dankjewel voor je reactie:) hebben ze hem daar ook gehaald? ben vandaag voor het eerst daar gaan rijden in emmeloord en het was indd opvallend rustig..maar jah moet nog wel ff wennen aan de omgeving daar. ik heb overal gereden in het gooi,het ligt aaan de examinator waar hij je naar toe neemt.je kan naar naarden of hliversum of bussum. ben blij dat ik daar niet meer rijd..wat een wereld van verschil zeg.

rffie_lady
27-12-2011, 16:46
salmou aleikoum allemaal Het is indd een russtige plek, maar de examinators van het CBR emmeloord zijn de meeste racicten, okal heb je goed gereden alsnog zegen ze dat je niet goed hebt gereden. Ik heb daar twee keer afgereden en helaas gezakt :( Kan iemand mijn tips geven waar ik veel op moet letten bij de kruispunten ..? bedankt