Bekijk originele versie : Relaties!!!
Secret_girl
10-07-2004, 17:24
Ik ben benieuwd of mannen/jongens weleens een meisje zomaar op straat hebben zien lopen en dachten dit word mijn vrouw. Of willen de heren van tegen woordig eerst een relatie?
Ik heb neven die vertellen mij dat je nooit kunt trouwen met een meisje waarmee je een relatie hebt gehad. Want als je getrouwd bent moet je elkaar kunnen vertrouwen, en hoe wil je haar kunnen vertrouwen als ze meerdere relaties heeft gehad?
Is dat zo nemen jullie alleen maar relaties om te genieten van je leven, en als jullie willen trouwen nemen jullie dan een dame die nooit relaties heeft gehad, of willen jullie eerst een relatie en dan pas trouwen??? :Iluvu:
marocdiva
10-07-2004, 17:26
jah dat zou ik ook wel eens willen weten jah
Souraida
10-07-2004, 17:27
Origineel gepost door Secret_girl
Ik ben benieuwd of mannen/jongens weleens een meisje zomaar op straat hebben zien lopen en dachten dit word mijn vrouw. Of willen de heren van tegen woordig eerst een relatie?
Ik heb neven die vertellen mij dat je nooit kunt trouwen met een meisje waarmee je een relatie hebt gehad. Want als je getrouwd bent moet je elkaar kunnen vertrouwen, en hoe wil je haar kunnen vertrouwen als ze meerdere relaties heeft gehad?
Is dat zo nemen jullie alleen maar relaties om te genieten van je leven, en als jullie willen trouwen nemen jullie dan een dame die nooit relaties heeft gehad, of willen jullie eerst een relatie en dan pas trouwen??? :Iluvu:
Tegenwoordig trouwen jongens juist wel met meisjes met wie ze een relatie hebben gehad. Het valt juist op dat jongens niet meer net als vroeger zo'n gedachte hebben van: met haar heb ik een relatie gehad dus ze heeft meerdere relaties gehad, conclusie: ze zal nooit te vertrouwen zijn. Jongens hebben toch ook meerdere relaties gehad, maar het gaat erom hoe je bent nadat je getrouwd bent en niet wat je ervoor hebt gedaan. Iedereen maakt weleens fouten en alleen Allah weet hoe diegene zich later zal gedragen. Wat is dat voor een logica: ze zal zeker later ook met anderen gaan.
sidiahmed
10-07-2004, 17:30
mocht ze veel relaties hebben gehad beschouw ik haar niet als een kandidaat om mee te trouwen. punt uit. ben geen vuilbak ophaller :D
thement_return
10-07-2004, 17:31
Nee ik denk dat het niet meer zo is van "ik heb een relatie met jou dus kan ik niet met jou trouwen" ik geloof dat de jongeren heel anders er tegen aan zijn gaan kijken. De meeste mensen die ik ken die hadden allemaal een relatie en die zijn daar ook mee getrouwd.
Souraida
10-07-2004, 17:32
Origineel gepost door sidiahmed
mocht ze veel relaties hebben gehad beschouw ik haar niet als een kandidaat om mee te trouwen. punt uit. ben geen vuilbak ophaller :D
Als jij geen vuilbak bent geweest dan kun je inderdaad eisen dat je zo een vrouw krijgt die geen vriendjes heeft gehad. Als jij wel veel vriendinnen hebt gehad dan moet je het maar met een soortgelijke vuilbak doen he :rolleyes:
Souraida
10-07-2004, 17:37
Origineel gepost door La__Haine
Zoals een vrouw relaties heeft achter de rug van haar ouders.
Zo kan ze ook een relatie hebben achter de rug van haar man. Hetzelfde geld voor de heren..
Dat is niet waar. Heb zoveel dingen gedaan achter de rug van mijn ouders, maar heb daar nu spijt van en doe niets zonder dat ik het me man vertel. Wallah zelfs de simpelste dingen vertel ik hem. Zo zijn ook al mijn vriendinnen en nichten. Dus die theorie slaat jammergenoeg nergens op! :rolleyes:
Atlasleeuw
10-07-2004, 17:40
Origineel gepost door Secret_girl
De meeste jongens die een "vriendin" hebben, spelen er maar wat mee. Als hij toe is aan trouwen, haalt hij gewoon een vrouw via de familie of uit Marokko. Dus kijk uit, als een jongen wat van je wil, stuur hem dan naar je pappa om je hand te vragen. Andere relaties kun je beter voorkomen.....voorkomen is beter dan genezen.....:aftel:
sidiahmed
10-07-2004, 17:41
Origineel gepost door ZooFree
liever realatie...zo weet je een beetje hoe diegene is...
als ze veel realties heeft gehad ga je dan niet afvragen waraom het niet is gelukt met de anderen en ga je niet afvragen of ze geen wegloper is bij de eerste beste probleem?
in ieder geval de dame waar ik mee trouw mag geen realties hebben gehad. natuurlijk moet ik haar eventjes leren kennen en zij mij en in dien mogelijk met een familie lid erbij.
wie zegt dat dit oud shit is, so be it en er zijn veel jongens die er zo over denken laat je geen rad voor de ogen draaien. je hebt realtie met a . die laat je door of een andere oorzaak in de steek.
relatie b ook in de steek voordat je het weet ben je een **** in de ogen van de jongens en kun je een huewlijk met een fatsoenlijke man vergeten.
mijn nderige mening
sidiahmed
10-07-2004, 17:44
Voor jou slaat het nergens op. Jij hebt spijt.
Helaas klopt het wel wat ik zeg.
Genoeg gezien dametje.
yup vandaar een meisje die relaties heeft gehad komt bij niet in. ik zou haar nooit volledig kunnen vertrouwen of pas na een lange tijd en dit is niet ideal voor een huwelijk.
over het maagd zijn gezwegen :rolleyes:
Souraida
10-07-2004, 17:44
Voor jou slaat het nergens op. Jij hebt spijt.
Helaas klopt het wel wat ik zeg.
Genoeg gezien dametje.
Liefje, niet alleen voor mij slaat het nergens op. Ik ken echt veel meisjes die vroeger tegen hun ouders logen en nu hartstikke eerlijk zijn tegen hun man. Je klinkt nu net als die jongens die zeggen eens een vriend gehad zullen ze altijd een vriend erbij nemen. Slaat echt nergens op. En ik heb ook erg veel gezien, ben inmiddels 23 jaar.
Souraida
10-07-2004, 17:45
yup vandaar een meisje die relaties heeft gehad komt bij niet in. ik zou haar nooit volledig kunnen vertrouwen of pas na een lange tijd en dit is niet ideal voor een huwelijk.
over het maagd zijn gezwegen :rolleyes:
HEb jij een nooit een relatie gehad??
sidiahmed
10-07-2004, 17:46
Origineel gepost door Souraida
HEb jij een nooit een relatie gehad??
nope heb geen "relaties" gehad :rolleyes:
Souraida
10-07-2004, 17:49
nope heb geen "relaties" gehad :rolleyes:
Oh oke dan is het je recht om te eisen dat je toekomstige vrouw nooit een relatie gehad moet hebben.
sidiahmed
10-07-2004, 17:50
Da kan. Maar het is niet altijd zo.
Ik zou zulke heren eerlijk gezegd ook niet snel gaan vertrouwen.
Als hij spijt en berouw toont tegenover Allah swt da is iets anders.
Voor zulke mensen heb ik respect want zij leren van hun fouten.
Maar wat ik niet begrijp bij wat jij zegt is.
Hoe kunnen ze liegen tegen hun ouders en hun man niet?
Hun ouders die hen opgevoed hebben en gemaakt hebben tot de persoon wie ze nu zijn?
Hoe kan dat?
ze draait een rad voor haar ogen. is of zijn ps getrouwd dus nog altijd koek en ei wij hebben het hier op lange termijn in downs van een huwelijk dan komt de ware aard van het beestje naar boven :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.