Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : haselhoef, en zijnGemeenschaps Partij !! URGENt

Pagina's : [1] 2

LZN
05-12-2002, 14:51

salaam alikom en 3iedokoem moebarak, ik moet een opdracht maken voor Maatschappijleer over de nieuwe "islamistische" partij . Gemeeschaps Partij,, ik heb geen idee wat de standpunten zijn, lijstrekkers, en zovoort,, kunnen jullie me helpen!1.. ik moet een presentatie houden,,, alvast harstikke bedankt salaam1.

shadiia
05-12-2002, 15:00
Mensen mensen wordt wakker!!!! meneer Hazelhoeff is een jood en daar zitten we niet op te wachten!! een jood die zogenaamde bekeerd is tot de Islam en de aandacht en centraal punt wil innemen van de moslims gemeenschap. Waarom moeten wij als kudden achter achterlijk persoon aan lopen.. Wij moslims moeten ons vereinigen en een charismatisch leider zoeken die de zelfde achterdgronden heeft als wij en die zonder dubbel agenda onze belangen behartigd..

moslima_ana
05-12-2002, 15:18
meen je dat nu dat hasselhoef een jood is? :eek:

tonk
05-12-2002, 15:26
Maar als zijn vader joods is, dan hoeft hij dat toch niet te zijn? Ik dacht dat je 'joodzijn' erft via je moeder. Dus als zijn moeder niet joods is, dan is hij het ook niet.

tonk
05-12-2002, 15:33

Youssef, je hebt helemaal gelijk. Ik heb een tijdje terug (toen net bekend werd dat de partij bestond) op internet gezocht naar informatie. Toen kon ik niks vinden. Misschien is er inmiddels wel een website of iets dergelijks.

tonk
05-12-2002, 15:34
Overigens las ik gisteren in de krant dat www.stemwijzer.nl is vernieuwd en verbeterd. Je kunt hier aan de hand van een 30-tal stellingen bekijken op welke partij je (volgens deze test) het best kunt stemmen. Ik denk alleen niet dat de partij van Haselhoef in deze stemwijzer is opgenomen.

shadiia
05-12-2002, 15:44
Origineel gepost door moslima ana meen je dat nu dat hasselhoef een jood is? :eek: Waarom denk je dat ie zoveel aandacht krijgt van de media??? Door zijn omstrijden uitspraken over homo´s heeft hij weer schade kunnen brengen aan de moslim gemeenschap, maar te gelijker tijd maken of proberen ze een held van hem te maken zodat de jonge moslim gemeenschap achter hem te krijgen..Om meer invloed te krijgen op jonge moslimgemeenschap.. Wij moslims hebben iemand nodig die echte voor onze belangen op komt zonder enige ondergrondse bedoelingen....... Kijk bijvoorbeeld wat in belgie gebeurt!!! aboe jahja is een christelijk libanees (LSA) maar joden schuiven hem naar voren om de marokkaans jongen te kunnen beinvloeden..Het lijkt of hij voor de belangen van marokkaans jongeren op komt..maar de werkelijkheid is helaas anders dan dat we denken... Iedereen weet dat de moslim gemeenschap in europa opzoek is naar een charismatische leider die goed kan communiseren en ook goed opkomt voor de belangen van moslims binnen europees gemeenschap. joden doen er alles aan om de greep en control te krijgen onder groeinde moslim gemeenschap binnen europa..daarom creeeren ze op allerlei manier mensen die zogenaamde voor ons belangenen opkomnen maar in werkelijkheid onze in de maling willen nemen. Wij willen een leider hebben die de zelfde achtergronden heeft als wij en ook een goede moslim is..die presies weet tot hoever hij kan gaan in de europees gemeenschap...die eigenlijk respect afdwingt met zijn manier van aanpak.....

tonk
05-12-2002, 15:51
Origineel gepost door shadiia Waarom denk je dat ie zoveel aandacht krijgt van de media??? Door zijn omstrijden uitspraken over homo´s heeft hij weer schade kunnen brengen aan de moslim gemeenschap, maar te gelijker tijd maken of proberen ze een held van hem te maken zodat de jonge moslim gemeenschap achter hem te krijgen..Om meer invloed te krijgen op jonge moslimgemeenschap.. Wij moslims hebben iemand nodig die echte voor onze belangen op komt zonder enige ondergrondse bedoelingen....... Kijk bijvoorbeeld wat in belgie gebeurt!!! aboe jahja is een christelijk libanees (LSA) maar joden schuiven hem naar voren om de marokkaans jongen te kunnen beinvloeden..Het lijkt of hij voor de belangen van marokkaans jongeren op komt..maar de werkelijkheid is helaas anders dan dat we denken... Iedereen weet dat de moslim gemeenschap in europa opzoek is naar een charismatische leider die goed kan communiseren en ook goed opkomt voor de belangen van moslims binnen europees gemeenschap. joden doen er alles aan om de greep en control te krijgen onder groeinde moslim gemeenschap binnen europa..daarom creeeren ze op allerlei manier mensen die zogenaamde voor ons belangenen opkomnen maar in werkelijkheid onze in de maling willen nemen. Wij willen een leider hebben die de zelfde achtergronden heeft als wij en ook een goede moslim is..die presies weet tot hoever hij kan gaan in de europees gemeenschap...die eigenlijk respect afdwingt met zijn manier van aanpak..... Volgens mij zie je niet bestaande complotten. Maar het idee van complotten is juist dat niemand het fijne ervan weet. Dus het kan zijn dat juist het feit dat ik zoiets nooit bevestigd heb gezien, bewijst dat het waar is.

shadiia
05-12-2002, 15:53
Origineel gepost door tonk Volgens mij zie je niet bestaande complotten. Maar het idee van complotten is juist dat niemand het fijne ervan weet. Dus het kan zijn dat juist het feit dat ik zoiets nooit bevestigd heb gezien, bewijst dat het waar is. Een feit is !! en dat is dat de mensen die in de naam van anderen praten anders zijn!!! dan over de mensen waar het om gaat!!!.... Waarom de eene wel en de ander niet?????

shadiia
05-12-2002, 18:50
Origineel gepost door youssef85 oh zoo!! daarom begon ie eerst over homosexualiteit te praten zodat hij de aandacht van de media aantrekt dus ook de aandacht van marokkanen .. en daardoor wordt hij "populair" ,,, meen je nou dat hij een spion is? . een verrader ?.. daarom weet hij zoveel over de islam..! Kennis is macht!!!!! joden leren er alles over ander godsdiensten om zo makkelijk te kunnen manoeuvreren binnen die groep.... BV. met het christenen voor israel...kijk wat er is over geblijven van de 2de testement???? laatsttaan van de 1ste???

shadiia
05-12-2002, 21:55
Origineel gepost door youssef85 stelvoor dat dat allemaal juist is. kun je dat wel bewijzen ? wat heeft ie tot nu toe "verkeerd of slecht" gedaan waardoor je " ging" twijfelen over zijn identiteit als moslim? ..waarom hebben nu zoveel wanvertrouw in ieedereen die namens moslims spreekt en die ze tot vereniging roept:: is dat niet belachelijk?.. of juist,, wat heeft ie wel goed gedaan voor het voordeel van de "vijanden"? Waar het omgaat is wij moslims moeten zelf kiezen over wie wat is in ons name maag praten en niet door de $.... weet je ook wanneer meneer Hazehoff aan de voorgrond getreden is?? Niemand kend hem niet tot dat hij op tv verscheen na 11 september in de name van de moslims.. Hoe kan iemand in zo´n belangrijk gebeurtenis in name van de moslims terwijl niemand van de moslims organisatie hem kend??? En dat kwam pas uit toen hij de omstreden uitspraak over homo´s deed..toen pas gaf mister sini mohamed aan dat hij meneer hazeloff niet eens kend en ook dat hij geen imam is!!!En dat hij gewoon bejaarde verzorger is en meer niet!!! Maar de vraag blijft wie heeft hem naar de voorgrond geschoven??? Dit alles roept bij al heel veel vragen op..

shadiia
05-12-2002, 23:15
Origineel gepost door achmad absoluut geef je iets in handen om grondig over na te denken maar waar baseer jij je suggesties op, kun je die onderbouwen ook? weet dat heel gevaarlijk is om je over dit soort dingen uit te laten en ondertussen spreek je wel over een moslim. hij richt dan wel geen islamitische partij op, wat ik ergens zwak vind, maar hij is kalm en spreekt goed. omdat zijn vader jood is heb je dan al direkt iets van: hij is niet te vertrouwen? Het zijn geen suggesties!! want je hoef alleen in archief in te duiken en je zult zelf tot zo´n conclusie komen. kijk maar in de archieven van alle kranten over de afgelopen jaar!!! Iedereen maag van mij moslim woorden of je ouders joods zijn of ander geloof, maar wanneer je van achterdeur probeert te komen met allerlei blunders maak je zelf wel een beetje verdacht!!!!

Pagina's : [1] 2