Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gelijk of niet

Pagina's : [1] 2 3

thement_return
10-07-2004, 16:49

Heb ik gelijk of niet De meeste jongens heel hard zijn van buiten. Maar als je ze beter kent dat het dan hele lieve en aardige jongens zijn. Het probleem is misschien dat ze niet hun ware ik willen laten zien aan de buitenstaanders. De meeste die hard zijn, zijn heel erg gevoelig van binnen. :zwaai:

EMIEN
10-07-2004, 16:50
Tjah, Dat ligt toch per individu anders.

thement_return
10-07-2004, 16:51
Origineel gepost door EMIEN Tjah, Dat ligt toch per individu anders. Dat kan zo zijn. Maar de meeste die ik ken zijn dus zo.

EMIEN
10-07-2004, 16:56
Origineel gepost door thement_return Dat kan zo zijn. Maar de meeste die ik ken zijn dus zo. Dat kan ik me voorstellen.. Maar weet bijvoorbeeld van mezelf, dat ik me snel openstel. Doe mezelf niet anders voor, heeft geen zin.

thement_return
10-07-2004, 16:58

Origineel gepost door EMIEN Dat kan ik me voorstellen.. Maar weet bijvoorbeeld van mezelf, dat ik me snel openstel. Doe mezelf niet anders voor, heeft geen zin. Gelukkig en dat moet je vooral blijven doen. ;)

Secret_girl
10-07-2004, 17:11
Ik dacht dat juist meisjes zo waren. Zichzelf voordoen als heilige en een goede moslima maar ondertussen 10 nummers van andere jongens!!!!

Qassam
10-07-2004, 17:13
Origineel gepost door Secret_girl Ik dacht dat juist meisjes zo waren. Zichzelf voordoen als heilige en een goede moslima maar ondertussen 10 nummers van andere jongens!!!! Dat ook, ken tal van mieden die zo zijn helaas.

thement_return
10-07-2004, 17:16
Origineel gepost door Secret_girl Ik dacht dat juist meisjes zo waren. Zichzelf voordoen als heilige en een goede moslima maar ondertussen 10 nummers van andere jongens!!!! we hebben het niet over dat de meiden 10 nummers aan andere jongens geven, nee. We hebben het over hoe een jongen is van buiten en van binnen. MET ANDERE WOORDEN HUN GEVOEL Voorbeeld. Een jongen is bij zijn vrienden en daar doet hij alsof hij heel hard is en niks kan hem breken maar van binnen is hij iemand die gevoelens kent een hart heeft. Dus deze topic gaat niet over heilig of schijnheiligheid

Secret_girl
10-07-2004, 17:17
Je kunt het beste jezelf blijven, toneel spelen kun je toch niet je hele leven. Op een dag veraad je je zelf en dan zit je met een GROOT PROBLEEM!!! Daarom vind ik ook dat je geen relaties moet nemen je krijgt er alleen maar problemen van.

thement_return
10-07-2004, 17:18
Origineel gepost door Secret_girl Je kunt het beste jezelf blijven, toneel spelen kun je toch niet je hele leven. Op een dag veraad je je zelf en dan zit je met een GROOT PROBLEEM!!! Daarom vind ik ook dat je geen relaties moet nemen je krijgt er alleen maar problemen van. Mag ik vragen waar jij het over hebt Relaties waar staat hier ergens relaties

thement_return
10-07-2004, 17:23
Origineel gepost door ZooFree returnn...zoals je kennelijk merkt zijn ze hier nogal...tja..blond? :maf: ja wallahillah. ze hebben geloof ik niet leren lezen gehad op school of begrijpend lezen. Mensen lezen nooit. Gelijk een woordje of zinnetje klaar :maf2:

marocdiva
10-07-2004, 17:23
ik vind wel dat je een punt maakt jah maar vergeet niet dat er ook heel veel jongens zijn die zich heel leuk, lief en aardig voor doen aan de buiten wereld maar eigenlijk helemaal niet zo zijn van binnen en dat slaat toch nergens op of wel dan????? jongens die eigenlijk heel lief zijn maar doen zich niet zo voor als ze een vriendin hebben doen all1 maar zo voor hun vrienden enzo om zehma wijs te doen of what ever nou sorry hoor give me a brake haha

thement_return
10-07-2004, 17:27
Origineel gepost door marocdiva ik vind wel dat je een punt maakt jah maar vergeet niet dat er ook heel veel jongens zijn die zich heel leuk, lief en aardig voor doen aan de buiten wereld maar eigenlijk helemaal niet zo zijn van binnen en dat slaat toch nergens op of wel dan????? jongens die eigenlijk heel lief zijn maar doen zich niet zo voor als ze een vriendin hebben doen all1 maar zo voor hun vrienden enzo om zehma wijs te doen of what ever nou sorry hoor give me a brake haha sokran eindelijk iemand die heeft gelezen Ja daar heb je dus ook gelijk in. Maar je snapt tenminste wat ik bedoel. is vaak zo en dat heb je ook met de meiden sommigen dan. Ze laten vaak niet zien/merken hoe ze daadwerkelijk zijn. Jammer. Je moet altijd jezelf blijven zoals emien al heeft gezegd. ;)

House
10-07-2004, 17:28
Origineel gepost door thement_return Dat kan zo zijn. Maar de meeste die ik ken zijn dus zo. Ken jij zoveel jongens dan? :o

Secret_girl
10-07-2004, 17:28

Ha ha ha ha ten eerste ik ben niet blond ten tweede ik ben maar een mens en fouten kun je maken ik reageerde op een andere topic maar heb de verkeerde aan geklikt. ten derde ike bin ilegaali ik niet goet lees en niet berijp oki mivrouw en minier. en jij kunt ook op een normale manier mij vertellen dat ik verkeerde reactie geef!! oke

Pagina's : [1] 2 3