Bekijk originele versie : Zwanger raken als.....................
cj_tetuani
10-07-2004, 16:04
Zwanger raken als alleenstaande moeder, of jongen meiden die een Haram relatie hebben.
is anders dan wanneer je getrouwd bent.
In die situaties is het niet altijd even makkelijk. Je familie en vrienden
Zij kunnen een duidelijk stempel drukken op je zwangerschap in negatieve zin!
hoe ga los je het op ? of ga je mee om?
Het lijkt mij onwijs moeilijk, dit omdat je het in mijn ogen als moslima niet kan maken, om ten eerste een haramrelatie aan te gaan en ten tweede om ongetrouwd zwanger te raken.
Helaas weet ik dat dit heel vaak gebeurt in de Marokkaanse gemeenschap en dat het dan makkelik is om te kiezen voor een abortus.
Omdat hier niemand achter kan komen, ALLAH ziet alles wel , voordat mensen hier weer over beginnnen.
Moeilijke kwestie en in vele gevallen zijn beide er niet klaar voor. Wat ik wel aangrijpend vind is als een jongen zijn verantwoordelijkheden draagt en dan tochmet het meisje trouwt en dat ze dan voor hn kindje zorgen. maar helaas gebeurt dit niet vaak.
Hanaetje
10-07-2004, 16:20
Ja ik ben onlangs nog naar een trouwfeest geweest van een meisje die al hoogzwanger was en de jongen toch met haar getrouwd was omwille van het "schandaal"...want eerlijk voor haar en nog altijd is het een playertje....
Hij blijft doen zoals hij ervoor deed , omdat hij met haar trouwde betekend niet voor hem om te stoppen met de bullshit mjaa...some people never change...
ewa jah maar kijk je hebt jongens die hun verantwoording op zich nemen maar je hebt ook jongens die hun rug keren en niks ermee te maken hebben willen maar jah later willen ze dan wel het kind zien maar dan is het te laat in mijn ogen en ik denk ook in alle vrouwen zijn ogen tenzij je nog meer meshekiel met die man wil meemaken.......
Jah ewa dan moet dat meisje wel lekker in opvanghuizen doorgaan als die jongen niet helpt maar jah die meisje komt er dan wel want ze doet wat het goede is na een fout..........
Poesycat
22-07-2004, 22:48
De Dames die zwanger worden van een haram relatie ,, gaan het toch allemaal spijt van krijgen ,, en de meeste gaan daaarna ook de ''goede pad'' op :D alhmd
Miss_Nerd
24-07-2004, 11:47
BeSte... OPlossing....:....... NIe ZWanger worden.... Enne da Gedoe nie doen.. Voordat je getrouwd bent.....
Ennee... da is vrij logies als je zwanger raakt enne je hebt een relatie met iemand dat je ouders een stempel op je zetten....
EigenSchuld..... Ze moeten ook de gevolgen ervan inzien.. enne nie alleen da pretje wat ze krijgen op da moment.....
Origineel gepost door cj_tetuani
Zwanger raken als alleenstaande moeder, of jongen meiden die een Haram relatie hebben.
is anders dan wanneer je getrouwd bent.
In die situaties is het niet altijd even makkelijk. Je familie en vrienden
Zij kunnen een duidelijk stempel drukken op je zwangerschap in negatieve zin!
hoe ga los je het op ? of ga je mee om?
Niet zwanger worden simpel. Een kuisheidsgordel dragen. IK wil geen bastaard op aarde zetten. Allah je 7fed.
Tamqeyast
24-07-2004, 14:18
Origineel gepost door 0uidath
Niet zwanger worden simpel. Een kuisheidsgordel dragen. IK wil geen bastaard op aarde zetten. Allah je 7fed.
makkelijker gezegt dan gedaan ;) op dese wereld is nix zeker
YaSS_Girl
24-07-2004, 14:25
ik was laatst ook nog naar een bruidloft geweest en die vrouw was al zwanger voor dat ze getrouwd was dat leek heel vreemd :rolleys:
Habibinur
24-07-2004, 14:27
Ik zou het kind houden en de consequenties ervan moeten accepteren!!!!
fisabilillah
24-07-2004, 15:30
Klinkt mss hard, maar ja eigen schuld dikke bult, je moet niet alleen voor de lusten gaan, maar dan ok maar de lasten dragen
Origineel gepost door Habibinur
Ik zou het kind houden en de consequenties ervan moeten accepteren!!!!
De consequenties zouden voor mij de dood betekenen.
lhouceimagirl1
24-07-2004, 19:37
wajemaa mensen praten hier over alsof het normaalste zaak van de wereld, aka allah ihfed als mij dat zou over komen wallah dan ben ik dood en samen ook met dat baby in mijn buik lettrelijk!!
mijn ouders maken me af zonder grap
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.