Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : als vrienden uit elkaar

Pagina's : [1] 2

cj_tetuani
10-07-2004, 15:20

Bull shit, Geloof ik geen mallemoer van waarom ga je dan uit elkaar ? en ze3ma toch vrienden blijven

N123_N123
10-07-2004, 15:55
Origineel gepost door cj_tetuani Bull shit, Geloof ik geen mallemoer van waarom ga je dan uit elkaar ? en ze3ma toch vrienden blijven Daar geloof ik dus ook absoluut niet in. Er zullen nog altijd gevolens in het spel blijvben en nattuurlijk herinnneringen die je niet snel vergeet als wil je die snel vergeten. Ik vind dus ook als je besluit om een einde te maken aan relatie dat je dan ook niet meer achter moet kijken, of contact moet blijven houden zo kom je er nooit overheen. alles verbreken en als je dat niet kan dan betekent dat je er nog niet klaar voor bent om er een einde aan te maken. toch??

Hanaetje
10-07-2004, 15:59
Origineel gepost door cj_tetuani Bull shit, Geloof ik geen mallemoer van waarom ga je dan uit elkaar ? en ze3ma toch vrienden blijven Ja idd.... Daarna vrienden blijven,??.. I don't think so... Misschien als je daarna niets van elkaar hoort en echt over elkaar bent en daarna elkaar tegenkomt miss dat je dan vrienden kunt zijn...alles kan é, elke situatie is anders...het is moeilijk om er een stempel op te kleven van " neee je kan geen vrienden blijven !!" xxxjes ME :zwaai:

EMIEN
10-07-2004, 16:07
Het kan wel, Het blijft dan alleen de vraag hoeveel contact je met elkaar behoud, en hoeveel. Als je nog steeds veel met elkaar omgaat, dan kan het inderdaad vreemde gevolgen hebben. Maar spreek je elkaar zo nu en dan, dan behoud je natuurlijk je herrineringen, maar je weet ook waarom je uit elkaar bent gegaan.

Souraida
10-07-2004, 17:13

Origineel gepost door EMIEN Het kan wel, Het blijft dan alleen de vraag hoeveel contact je met elkaar behoud, en hoeveel. Als je nog steeds veel met elkaar omgaat, dan kan het inderdaad vreemde gevolgen hebben. Maar spreek je elkaar zo nu en dan, dan behoud je natuurlijk je herrineringen, maar je weet ook waarom je uit elkaar bent gegaan. Wallahila het kan niet. Tenminste als er sprake was van echte liefde. :Iluvu:

Souraida
10-07-2004, 17:19
Origineel gepost door ZooFree het is moeilijk,...om er gelijk een einde te maken...want, als je echt van elkaar houd...kom je vanzelf op elkaars pad...geloof mij maar... Dat is waar! Dat is heeeeeeeeeelllllll mooiiiiiiiiiiiiiiii :Iluvu:

Atlasleeuw
10-07-2004, 17:42
Origineel gepost door cj_tetuani Bull shit, Geloof ik geen mallemoer van waarom ga je dan uit elkaar ? en ze3ma toch vrienden blijven Yeah right als vrienden uit elkaar......hahaha.....3la kaaskop gedachte, een meisje is je vrouw, je moeder, je zus, je nicht......verder niks...:aftel: :D

lady_khadija
10-07-2004, 18:30
Origineel gepost door ZooFree het is moeilijk,...om er gelijk een einde te maken...want, als je echt van elkaar houd...kom je vanzelf op elkaars pad...geloof mij maar... mooi gezegd... :verliefd:

Poesycat
10-07-2004, 18:31
Origineel gepost door cj_tetuani Bull shit, Geloof ik geen mallemoer van waarom ga je dan uit elkaar ? en ze3ma toch vrienden blijven Je weet toch wel de jeugd van tegenwoordig :hihi:

zina_sohela
10-07-2004, 20:05
nou Wrom zou je geen vrienden kunnen blijven ik wel ik en mijn ex zijn vrienden weet je hoe leuk beter dan lovers je hoeft elkaar nie gelijk te haten toch

Kaatje
10-07-2004, 20:51
Het kan wel. Vind het zonde om die liefde die je had om te zetten in haat, tijdens je relatie kon je goed met mekaar opschieten dus waarom niet als vrienden verdergaan.

123456789
10-07-2004, 21:15
hoe kan je nou een persoon van wie je gehouden hebt houden ! ik heb haar 4 jaar niet gezien en het al moelijk laat s taan vrienden blijven het blijft moelijk . liefde kijkt met het hart niet met je ogen dus al dat moois wat je ziet ,moet je niet geloven

123456789
10-07-2004, 21:24
hoe kan je nou van een persoon van wie je gehouden hebt . gaan haaten ik heb haar 4 jaar niet gezien en het blijft moelijk laat s taan nog vrienden blijven het blijf moelijk / liefde kijkt uit het hart . niet uit je ogen dus all .dat wat je ziet moet je niet geloven

Habibinur
10-07-2004, 22:20
Ik geloof daar niet in! ****ing Bullshit. Of dat mensen op een gegeven moment vertellen dat ze als broer en zus leven jaja vertel dat maar tegen de Paus! Gewoon mekaar zat zijn en een ander visje willen proeven daar draait het om!

123456789
10-07-2004, 22:31

moge allah je belonen jj hebt volkomen gelijk

Pagina's : [1] 2