Bekijk originele versie : Mirena Spiraal?
levenmetmoeite
07-04-2010, 12:01
Ervaringen Mee? Zo Ja Willen Jullie Dit Met Me Delen?? Ik Moet Snel Een Keuze Make
Mocro-BH
07-04-2010, 13:41
dat of?
RudeGiirll
07-04-2010, 18:05
zag hier programma over bij radar.
vrouwen kregen haar uitval,
puisten, werden zelfs deprissief en kregen angstaanvallen.
mirena heeft heeeel veel nare bijwerkingen, je moet er maar tegen kunnen;)
zoek anders even op uitzending gemist :kus:
zahouania-
07-04-2010, 21:46
Ik heb de Mirena al een jaar zitten, ik ben er zeer tevreden over.
Mijn menstruatie blijft weg, en ik vind dat alleen maar beter.
Ik heb de Mirena al een jaar zitten, ik ben er zeer tevreden over.
Mijn menstruatie blijft weg, en ik vind dat alleen maar beter.
voor jou geen pil en condooms dan....
zahouania-
07-04-2010, 21:59
voor jou geen pil en condooms dan....
Klopt en ook geen tampons ;)
Rachida26
07-04-2010, 22:01
Ik heb een half jaar een mirena-spiraaltje gehad. Ten eerste ga je kapot van de pijn als ze hem inbrengen. En ik had de rest van de tijd pijn als ik op mijn buik ging liggen. Ik voelde het spiraaltje echt zitten zeg maar. Als ik op mijn buik drukte voelde ik dat het heel gevoelig was.
Ik voelde me ook vaak agressief en depri en ik wist zeker dat het door het spiraaltje kwam ook al zei de dokter dat dat niet kon. Ik heb hem er uit laten halen en ik voelde me daarna heel opgelucht. Ik denk dat ik er gewoon niet tegen kon ofzo. En dat je hem voelt zitten hoort ook niet dus ja. In mijn lichaam geen spiraaltje meer! Het idee ook dat er een ijzer ding in je baarmoeder zit. Is toch eng!
Ik heb een half jaar een mirena-spiraaltje gehad. Ten eerste ga je kapot van de pijn als ze hem inbrengen. En ik had de rest van de tijd pijn als ik op mijn buik ging liggen. Ik voelde het spiraaltje echt zitten zeg maar. Als ik op mijn buik drukte voelde ik dat het heel gevoelig was.
Ik voelde me ook vaak agressief en depri en ik wist zeker dat het door het spiraaltje kwam ook al zei de dokter dat dat niet kon. Ik heb hem er uit laten halen en ik voelde me daarna heel opgelucht. Ik denk dat ik er gewoon niet tegen kon ofzo. En dat je hem voelt zitten hoort ook niet dus ja. In mijn lichaam geen spiraaltje meer! Het idee ook dat er een ijzer ding in je baarmoeder zit. Is toch eng!
wat gebruik je nu doen?
Rachida26
07-04-2010, 22:18
De nuva-ring. En die vind ik ideaal!
JE_SCHATJE
07-04-2010, 22:25
ik had ook mirena heb na 2 jaar weg laten halen, in het begin wist ik niet waarom iklast had van stemmingwisselingen en depressie, op een gegeven moment kreeg ik andere klachten ik werd normaal altijd op tijd ongesteld en precies 4 dagen na een tijd je laatste 2 maanden nam het toe en werd het onregel matig toen besloot ik het maar weg te laten halen en mijn depressie is weg stemmingwisselingen zijn weg minder migrane, ik raad het echt niemand ga binnenkort over stappen naar implanon
Gucci-Rush
08-04-2010, 02:13
http://www.medischforum.nl/onderwerp/4526
lees maar wat de mirena doet
ik schrok ...
levenmetmoeite
08-04-2010, 10:45
Ik wil de pil niet gebruiken ik ben erg bang dat ik het ga vergeten en dat IK GA AANKOMEN!
Ik ben al iemand die snel aankomt en dan nog s de pil erbij kan ik niet hebben denk ik weet nie meer wat ik moet doen :(
levenmetmoeite
08-04-2010, 10:56
http://www.medischforum.nl/onderwerp/4526
lees maar wat de mirena doet
ik schrok ...
Ohhhhh!!! Echt schrik wekkend. Nu weet ik al helemaal niet meer wat ik moet doen.
Emotions
08-04-2010, 11:15
Ik heb ook mirena spiraal genomen, heb nergens last van ????
levenmetmoeite
08-04-2010, 11:19
De nuva-ring. En die vind ik ideaal!
Nuva ring?
Trouwens voor alle duidelijkheid ben nog nooit mama geweest en ben nog maagd!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.