Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Proffesionele bediening nu ook mannelijke serveerders

Pagina's : [1] 2 3 4

romaisah
10-07-2004, 12:58

Salaam allemaal, Heb jij binnekort een feestje, een kleinschalig geboortefeest of juist een groot huwelijksfeest, en wil jij dat wij je zorgen uit handen nemen om je optimaal te laten genieten van het feest en niet alleen jij maar ook je familieleden, stuur dan een pm. Zoals jullie wel weten gaan Marokkaanse feesten altijd af wat betreft planning ( niet aan de taart toekomen), 10 mensen die serveren (het eten koud, tafels worden overgeslagen etc.). Wil jij dit allemaal voorkomen, stuur dan toch nog ff een pm. Voor een geringe prijs maken wij ( bestaande uit minstens 8 meiden en zeer binnekort ook heren) van jouw feest een top georganiseerd feest. Niet doordat we weddingplanner spelen en zogenaamd met een goede band komen etc. want ieder heeft zo zijn eigen smaak, nee omdat wij professionele bediening bieden, wij het feest netjes en vooral geordend laten lopen. Mensen geven duizenden euro's uit, maar als het feest niet geordend loopt, zal het toch overkomen als een flutfeest. Terwijl een klein feest dat geordend loopt, met een beetje een goede organisatie toch als een gezellig en leuk feest wordt gezien. Dit alles heeft te maken met organisatie, afspraken, accuraat te werk gaan en dat bieden wij voor een geringe prijs. Wij maken de thee, koffie, wassen af, serveren het eten/drinken, ruimen de keuken voor je op, snijden de taart en gaan met bedankjes langs. Dat allen door dames die dat een een tijdje doen en weten waar ze het over hebben. Het zijn verzorgde dames die verschijnen in door jouw gewenste kleding stijl: traditioneel of juist westers. Het allesbelangrijkste nog... ze gaan professioneel te werk! Mocht je nu echt je interesse niet kunnen bedwingen.... bel dan ff met 06-40756055 of 0649278958

Najib26
10-07-2004, 13:10
Een moslim houdt zijn bruiloft bescheiden, zoals de islam voorschrijft. En die gaat geen megafeest geven met tig bediendes.

Narjiss
10-07-2004, 14:15
Najib26, waar leidt jij vanuit dat men tig bedienden nodig heeft? Heel veel mensen nemen tegenwoordig een catering die de zaal voor je opmaakt, het eten verzorgt en de bediening doet en vraagt daar dan al een gauw een bedag voor waarmee je een heel huis kan inrichten en met een beetje geluk een autotje kan kopen. En dan serveren de mannen gewoon bij de vrouwen alsof dat de normaalste zaak van de wereld is! Ik vind het dan veel beter wanneer degene die gaan trouwen een en ander zelf doen zoals het versieren van de zaal en dat een familielid bijvoorbeeld kookt. En als deze mensen dan 4 of vijf mensen willen die de bediening voor hen doet, de vrouwelijke serveerders bij de vrouwen en de mannelijke serveerders bij de mannen ( er staat nergens dat die mannelijke serveerder bij de vrouwen gaan serveren, ze zijn juist gekomen met mannelijke serveerders omdat vrouwen niet bij de mannen willen serveren), dan vind ik hier helemaal niks mis mee! Het is de perfecte manier om een geregeld feest te houden en de moeder van de bruid heel veel werk te besparen en het toch bescheiden te houden, zonder al te veel uitgaven! Maar goed dit is mijn mening, vond het alleen een beetje vaag dat je ergens vanuit gaat zonder te weten hoe het inelkaar zit! Wa salaam alaikoem

romaisah
10-07-2004, 15:13
Origineel gepost door Najib26 Een moslim houdt zijn bruiloft bescheiden, zoals de islam voorschrijft. En die gaat geen megafeest geven met tig bediendes. Salaam Najib 26 Het is je al door Narjiss uitgelegd hoe wij te werk gaan en waarom wij dit doen, voor de rest ga ik er ook verder niet meer in. Maar wat ik wel even kwijt wil is dat een moslim ieder in zijn eigen waarde en normen moet laten, i.pv. oordelen over zijn daden ofdat het nu goeie of slechte daden zijn. Wat ik hier heel veel merk op marok.nl is dat veel mensen over andere maar aan het oordelen zijn over hoe diegene zijn feest wil organiseren of hij/zij zijn leven wil leiden. Mijn mening is tuurlijk zien wij graag dat alle moslims zich aan de regels houden maar het is niet onze taak om ons daarin te mengen op een dag moet ieder zich verantwoorden bij Allah swt. En al helemaal als een persoon niet alle details weet dan moet hij/zij al helemaal niet gelijk zijn oordeel klaar hebben. Dus Najib26 het is goed dat jij je bezig houdt met je geloof dat doe ik alhamdoelilah ook maar een tip ga niet te snel oordelen over andere mensen Want dat mag OOK NIET. Ma3a Salaama. Romaisah

Najib26
10-07-2004, 15:20

Origineel gepost door romaisah Salaam Najib 26 Het is je al door Narjiss uitgelegd hoe wij te werk gaan en waarom wij dit doen, voor de rest ga ik er ook verder niet meer in. Maar wat ik wel even kwijt wil is dat een moslim ieder in zijn eigen waarde en normen moet laten, i.pv. oordelen over zijn daden ofdat het nu goeie of slechte daden zijn. Wat ik hier heel veel merk op marok.nl is dat veel mensen over andere maar aan het oordelen zijn over hoe diegene zijn feest wil organiseren of hij/zij zijn leven wil leiden. Mijn mening is tuurlijk zien wij graag dat alle moslims zich aan de regels houden maar het is niet onze taak om ons daarin te mengen op een dag moet ieder zich verantwoorden bij Allah swt. En al helemaal als een persoon niet alle details weet dan moet hij/zij al helemaal niet gelijk zijn oordeel klaar hebben. Dus Najib26 het is goed dat jij je bezig houdt met je geloof dat doe ik alhamdoelilah ook maar een tip ga niet te snel oordelen over andere mensen Want dat mag OOK NIET. Ma3a Salaama. Romaisah Tip: zoek de betekenis van het woord oordelen op. En kom mij dan vertellen waar ik heb geoordeeld. Oordelen, lijkt wel een stopwoordje van veel Marokkanen.

Najib26
10-07-2004, 15:22
Origineel gepost door Narjiss Najib26, waar leidt jij vanuit dat men tig bedienden nodig heeft? Heel veel mensen nemen tegenwoordig een catering die de zaal voor je opmaakt, het eten verzorgt en de bediening doet en vraagt daar dan al een gauw een bedag voor waarmee je een heel huis kan inrichten en met een beetje geluk een autotje kan kopen. En dan serveren de mannen gewoon bij de vrouwen alsof dat de normaalste zaak van de wereld is! Ik vind het dan veel beter wanneer degene die gaan trouwen een en ander zelf doen zoals het versieren van de zaal en dat een familielid bijvoorbeeld kookt. En als deze mensen dan 4 of vijf mensen willen die de bediening voor hen doet, de vrouwelijke serveerders bij de vrouwen en de mannelijke serveerders bij de mannen ( er staat nergens dat die mannelijke serveerder bij de vrouwen gaan serveren, ze zijn juist gekomen met mannelijke serveerders omdat vrouwen niet bij de mannen willen serveren), dan vind ik hier helemaal niks mis mee! Het is de perfecte manier om een geregeld feest te houden en de moeder van de bruid heel veel werk te besparen en het toch bescheiden te houden, zonder al te veel uitgaven! Maar goed dit is mijn mening, vond het alleen een beetje vaag dat je ergens vanuit gaat zonder te weten hoe het inelkaar zit! Wa salaam alaikoem alaikoem salaam Het is maar wat je bescheiden noemt om een zaal te huren, catering in te huren. En dan maar afvragen waarom zoveel jonge stellen diep in de schulden zitten. Is dat een islamitische bruiloft?

Serveersters
11-07-2004, 12:50
Het vieren van welk feest dan ook hoeft niet perse in een zaal gevierd te worden. Thuis vieren kan ook altijd nog, en dan huis van je buurman/buurvrouw lenen mocht je je mensen niet kwijt kunnen, en dan kan je alsnog bediening nemen, en daar hoef je echt niet voor in de schulden te zitten. Als jongen zijnde zal je het porbleem nooit meemaken dat moeders altijd maar in de keuken zitten en dan niet eens tijd hebebn om 1 foto te maken met hun dochter die daarna niet meer thuis zal wonen! Salaam alaikoem

romaisah
11-07-2004, 13:29
Origineel gepost door Najib26 Tip: zoek de betekenis van het woord oordelen op. En kom mij dan vertellen waar ik heb geoordeeld. Oordelen, lijkt wel een stopwoordje van veel Marokkanen. Sorry Najib ik heb echt geen tijd om met jou in de discussie te gaan over of jij wel of niet oordeelt. Nogmaals het is niet jou taak om op te letten of de moslims in Nederland en Belgie hun trouwfeest op de juiste wijze vieren. Zoals ik al zei je met andere mensen bemoeien is ook niet toegestaan. Als jongeren zich in de schulden laten voor hun trouwfeest is dat hun beslissing en ook daar heb jij weinig mee te maken. Ik doe mijn werk wij bieden bediening aan voor diegene, die de moeders en zussen ook wat rust gunnen en van de bruiloft willen laten genieten. En voor jou informatie even, wij werken ook heel vaak op feesten die wel heel islamitisch wordt gevierd dus daar is echt niets mis mee. Ma3a Salaama NAJIBB 26

Serveersters
11-07-2004, 15:26
Er wordt wel degelijk een oordeel geveld als jij meent dat een willekeurig feest niet islamitisch gevierd wordt. Je oordeelt wel degelijk als iemand een oproep zet over bediening en jij meteen een conclusie trekt. Het feit dat oordelen een stopwoord lijkt, is omdat mensen alleen maar aan het oordelen zijn. Men weet niet waar hij het over heeft en komt al met oordelen en dat moet echt een keer stoppen!!! Er is maar 1 iemand die oordeelt en dat is Allah Sobhan Allahoe wa tahala! Verder niemand, maar dan ook echt niemand. Wij hebben als moslims zijnde allemaal de taak om nasiha te geven, zie je iemand wat verkeerd doen leg hem dan op een vriendelijke manier uit dat datgene verkeerd is en InshaAllah dat diegene die fout niet zal maken, verder heeft ieder zijn eigen graf en is ieder enkel verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag. Maar heb jij hier iemand iets horen zeggen over een groot fesst, heb jij het iemand hier van de leden verkeerd ZIEN doen, zo ja spreek diegene dan aan ipv die forums hier te runieren met niet islamitisch, niet islamitsch. Als je dan zo behulpzaam wilt zijn, open dan zelf een forum met nasiha voor aankomende bruidsparen, dat doen wij ook wanneer we ieamnd horen praten over gemende bruiloften of mannelijke serveerders. En als je iets doet, doe het dan op een vriendelijk manier.Het gedrag van bijna niemand is hier helemaal perfect, ik zou dus zeggen begin bij je zelf alvorens jij je OORDELEN hier neer zet. Alsik vroeger een reactie van je las hier op maroc, had ik altijd respect voor jouw bewoording, maar ik vind het nu erg overdreven! Ik zou zeggen open een topic en kom dan met hatidht en dergelijke, InshaAllah dat we er dan allemaal van leren, maar hoe jij nu kunt reageren... je komt net over als zo een imam die nooit bronnen gebruikt maar alleen zegt HARAM HARAm en geloof best dat het goed bedoeld is en moge Allah je er dan voor belonen, maar geloof me, op deze manier gaat men er alleen aan irriteren en dringt het tot niemand door wat er staat en ik denk niet dat dat de bedoeling is. Salaam alaikoem

Serveersters
11-07-2004, 16:39
Salaam alaikoem Romaisah, A;s ik jou was zou ik deze topic weghalen en dan een nieuwe plaatsen...Alsof iemand nu nog zin zou hebben om het te lezen! Leuk dat jullie nu trouwens ook mannelijke serveerders hebben! Wij hebben ze ook al een tijd en er wordt steeds meer naar gevraagd! Nou succes ermee! ma3a salaama

misz_bella
11-07-2004, 17:43
[i]Origineel gepost door romaisah Wij maken de thee, koffie, wassen af, serveren het eten/drinken, ruimen de keuken voor je op, snijden de taart en gaan met bedankjes langs. [/B] moet je het eten zelf maken of wordt dat door jullie gemaakt, staat er namelijk niet bij.

romaisah
11-07-2004, 23:17
Origineel gepost door Serveersters Salaam alaikoem Romaisah, A;s ik jou was zou ik deze topic weghalen en dan een nieuwe plaatsen...Alsof iemand nu nog zin zou hebben om het te lezen! Leuk dat jullie nu trouwens ook mannelijke serveerders hebben! Wij hebben ze ook al een tijd en er wordt steeds meer naar gevraagd! Nou succes ermee! ma3a salaama Salaam Serveersters, Ja inderdaad ik ga deze topic opnieuw plaatsen maar ja ik heb inderdaad gehoord dat jullie ook mannlijke serveerders hebben, Het is echt handig er is best veel vraag naar. Groeten Romaisah

romaisah
11-07-2004, 23:23
Origineel gepost door misz_bella moet je het eten zelf maken of wordt dat door jullie gemaakt, staat er namelijk niet bij. Salaam misz_bella, Nee het eten wordt helaas niet door ons gemaakt, enkel de bediening en thee en koffie natuurlijk. Maar soms werken we wel samen met een Catering maar dat is heel zelden en dat doen wij eigenlijk liever niet. Met het eten opscheppen bedoelen wij mee dat wij de laatste tijd, vaak meemaken dat mensen het eten bij een Bakkerij of Restaurant bestellen, dat wordt geleverd in folie schalen. Wat wij vervolgens doen is het eten uit de folie schalen halen en in borden decoreren. Voor meer info kun je mij gewoon een pm sturen. Succes Ma3a Salaama.

romaisah
16-07-2004, 11:03
Sara 007 Check je pm

romaisah
17-07-2004, 11:41

Salaam alaikoem Josie, Wij bieden professionele bediening en er staat nergens dat wij een catering zijn of eten verzorgen. Het onderwerp is dan ook professionele bediening, daar kan je al vanuit leiden dat het gaat om bediening, nogal logisch lijkt mij! Jij wilt weten wat je er dan aan hebt. Jij hoogstwaarschijnlijk niks, dat heb je al duidelijk gemaakt maar voor anderen mensen die een cateraar die alles compleet levert te duur vinden, bieden wij professionele bediening door zowel mannelijke als vrouwelijke serveerders voor een goedkope prijs. Het eten kan dan besteld worden of door een tiaba klaar gemaakt worden. Dit bieden wij dus aan om een leuk geregeld feest te hebben, en tocj je geld kunnen besparen. Wellicht weet je nu wat anderen mensen er aan hebben die er trouwens erg veel gebruik van maken en zeer tevreden zijn Alhamdoulilah!!! Zij wisten overigens wel meteen wat ze er aan hadden ;) Ma3a salaama

Pagina's : [1] 2 3 4