Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zoenen on first date of toch een een tijdje wachten?

Pagina's : [1] 2

LZN
10-07-2004, 12:30

Hallo beste mensen, Ik vraag me af hoeveel mensen er zoenen on a first date? Ik ben nu met een aantal meisjes uitgeweest en de meeste van hun willen gelijk zoenen. Maar ik geef gewoon gelijk aan dat ik dat te snel vind gaan? Ben ik de enige die daar so overdenkt? What do you do?.

LayDseduction
10-07-2004, 12:33
gewoon helemaal niet zoenen ;)

Najib26
10-07-2004, 12:42
Voor het eerst zoenen doet een moslim op de huwelijksnacht.

CharLie_Da
10-07-2004, 13:11
Origineel gepost door Najib26 Voor het eerst zoenen doet een moslim op de huwelijksnacht. Mag je dan wel zoenen ?

miss_tetouan86
10-07-2004, 15:35

Origineel gepost door CharLie_Da Mag je dan wel zoenen ? tuurlijk joh! Waarom niet?:confused:

Multajeema
10-07-2004, 15:56
Origineel gepost door La__Haine Voor u huwelijk dan.. Idd ;)

sanae_sanae
10-07-2004, 17:13
multajeema, die foto is lieffffffffffffffffff echt waar zo schattig :)

Souraida
10-07-2004, 17:15
Dat is gewoon heel erg laag sorry. Getver, maar het blijkt dat velen het doen. Triest!

Marusa
10-07-2004, 17:29
Zoen wanneer je wilt..

Marusa
10-07-2004, 17:39
Tuuuuuuuuuuurlijk... volgens mij heb je nog nooit kunnen ******. Niemand die je wilt met je lelijke apenkop :maf:

yasmina999
10-07-2004, 17:41
Origineel gepost door hmilis allesa een jonge ervaar ikdat meisjes die gelijk met me zoenen bij de eerste date????????? jah wel lekker >>.>>>> maar daar heb ik een woord voor zo een meisje en dat is ___________SLETJE_____________ en met zo een meisje zou ik nooit langer blijvendan een dag. maar wel na dat ik ?????????? heb gehad voor jongens als jij heb ik ook maar een woord zieligggggggg............ jij doet hetzelfde, dus wat maakt jou beter dan haar :confused: ............

Atlasleeuw
10-07-2004, 17:44
Origineel gepost door Larousse Hallo beste mensen, Ik vraag me af hoeveel mensen er zoenen on a first date? Ik ben nu met een aantal meisjes uitgeweest en de meeste van hun willen gelijk zoenen. Maar ik geef gewoon gelijk aan dat ik dat te snel vind gaan? Ben ik de enige die daar so overdenkt? What do you do? Nou al die meisjes kun je dan meteen in de vuilnisbak gooien, want je hebt er echt niks aan later. Een meisje dat zich gelijk aanbiedt.....tja wat moet je daar van denken...?? :confused:

thement_return
10-07-2004, 17:45
Origineel gepost door Larousse Hallo beste mensen, Ik vraag me af hoeveel mensen er zoenen on a first date? Ik ben nu met een aantal meisjes uitgeweest en de meeste van hun willen gelijk zoenen. Maar ik geef gewoon gelijk aan dat ik dat te snel vind gaan? Ben ik de enige die daar so overdenkt? What do you do? Fout nooit doen

Poesycat
10-07-2004, 18:30
Origineel gepost door Larousse Hallo beste mensen, Ik vraag me af hoeveel mensen er zoenen on a first date? Ik ben nu met een aantal meisjes uitgeweest en de meeste van hun willen gelijk zoenen. Maar ik geef gewoon gelijk aan dat ik dat te snel vind gaan? Ben ik de enige die daar so overdenkt? What do you do? Die Dames Die Je Tegen Komt Die Zo Zijn DUMPEN DIE HANDEL!!!!!!

maroclady4you
11-07-2004, 12:07

Origineel gepost door Larousse Hallo beste mensen, Ik vraag me af hoeveel mensen er zoenen on a first date? Ik ben nu met een aantal meisjes uitgeweest en de meeste van hun willen gelijk zoenen. Maar ik geef gewoon gelijk aan dat ik dat te snel vind gaan? Ben ik de enige die daar so overdenkt? What do you do? neee hoor gelijk pakken die handel. :rolleyes: ..!! wahahahahhaa..:hihi:

Pagina's : [1] 2