Bekijk originele versie : normaal als je vriend met andere belt?
LayDseduction
10-07-2004, 11:39
is het nou normaal als je vriend met andere meisjes belt? niet toch? hij verklaard mij voor gek, als ik zeg dat ik het niet normaal vind dat hij met andere meisjes belt!
ben ik echt zo gek?
salima23
10-07-2004, 11:42
Origineel gepost door LayDseduction
is het nou normaal als je vriend met andere meisjes belt? niet toch? hij verklaard mij voor gek, als ik zeg dat ik het niet normaal vind dat hij met andere meisjes belt!
ben ik echt zo gek?
Vraag aan hem of hij het leuk zou vinden wanneer jij met andere jongens belt.
vlinderbuik
10-07-2004, 11:43
is hy gestooord ofzo uit respect doet hy dat niet...hy kan wel zeggen ja we zijn vrienden maar beter vooorkomen dan genezen want ALLES KAN! ahhaha succes meid
LayDseduction
10-07-2004, 11:46
dank je! en hij word helemaal gek als ik met andere bel, maar weetje wat het is, hij gaat er al vanuit dat ik niet met andere bel, en hij weet dat ik dat niet doe, dus daarom zegt hij maar van: Ja is niet erg als je het doet, als het alleen maar bellen is, dat doet hij dus alleen maar omzichzelf goed te praten
ANTILIAAN
10-07-2004, 11:49
~je moet gewoon met andere gaan bellen en met andere gaan daten . sorry hoor , maar deze jongen heeft zeker andere vriendinnetjes .
je belt niet zomaar constant met andere meiden.
LayDseduction
10-07-2004, 11:54
ja dat zegt iedereen, maar ik ben niet zo'n persoon die met andere jongens gaat bellen en daten... en het kan wel zo zijn dat hij andere vriendinnetjes heeft, en het zijn ook alleen maar nederlandse meisjes, dus waarschijnlijk heeft hij ze om aan zn trekken te komen, kan ik hem eigenlijk ook niet kwalijk nemen, want hij kan die dinge bij mij niet krijgen..
ANTILIAAN
10-07-2004, 12:10
ja dat zegt iedereen, maar ik ben niet zo'n persoon die met andere jongens gaat bellen en daten... en het kan wel zo zijn dat hij andere vriendinnetjes heeft, en het zijn ook alleen maar nederlandse meisjes, dus waarschijnlijk heeft hij ze om aan zn trekken te komen, kan ik hem eigenlijk ook niet kwalijk nemen, want hij kan die dinge bij mij niet krijgen..
wil en kan jij bij een persoon blijven die niet eerlijk en niet trouw is ??
als hij het nu doet en doet hij het later als jullie getrouwd zijn ook . :(
LayDseduction
10-07-2004, 12:17
ik kan ook niet blijven bij een persoon die niet trouw is. Ik heb er ook een einde aan gemaakt! Maar toch weet ik, dat als hij weer zielig doet, dat ik hem weer terugneem hahahaha dom hè, maarja..
nee als hij getrouwd is doet hij dat denk ik niet meer, want dan zijn hopelijk al zijn "wilde haren" al weg gewaaid ;)
Miefaroemen
10-07-2004, 12:21
ben ik echt zo gek?
tja jij moet weten of het gewoon vriendinnen zijn, of er meer kan schuilen achter die oproepen?
Vertrouw je hem?zo ja, dan moet je je geen zorgen maken voor die oproepen,allé vind ik toch!
sweety21
10-07-2004, 12:21
je bent echt blond he totaal geen zelfrespect of eigenwaarde moet hij perse sex hebben.
dat doe jij toch ook niet voordat je trouwt .
eens een player altijd een player.
hij gebruikt je gewoon anders ging hij niet met anderen dat is geen liefde
LayDseduction
10-07-2004, 12:30
hahaha IK ben blond? en schat hij kan me niet eens "gebruiken" want er valt niks te gebruiken? en hoezo meteen zo negatief.. heb ik je wat gedaan ofzo
Schatjee
10-07-2004, 12:34
ben ik echt zo gek?
:eek: niet normaal !
Savina_is_back
10-07-2004, 12:47
Origineel gepost door salima23
Vraag aan hem of hij het leuk zou vinden wanneer jij met andere jongens belt.
nee dat vinden ze zeker niet leuk,mar ik vind het niet normaal
ben ik echt zo gek?
Is het normaal dat je een haramrelatie hebt?
vlinderbuik
10-07-2004, 13:00
Antiliaan ze moet helemaal niet met andere gaan belle en date dan verlaagt ze zich ...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.