Bekijk originele versie : Belangrijke vraag over een huurwoning
Mijn neef woont in het huis van zijn zus, als medebewoner. Zij is de hoofdbewoner maar woont er zelf niet. Nu is de woningbouwvereniging moeilijk aan het doen, om het feit dat zij er niet woont. Maar hij staat wel gewoon ingeschreven bij haar. En ze hebben ze tot donderdag de tijd gegeven om met bewijs te komen dat zij daar zogenaamd ook woont enz.
Wat kunnen zij het beste doen? Het gaat om de gemeente rdam..
Yas4ever
06-04-2010, 12:10
Als de zus van je neef volgens gewoon bij de gemeenste inschreven staat op dat adres waar je neef woont, dan is er niks aan de hand. Staat zij ergens anders ingeschreven, dan heb je eigenlijk geen poot om op te staan. (zoiets is mij ook overkomen vroeger)
Als de zus van je neef volgens gewoon bij de gemeenste inschreven staat op dat adres waar je neef woont, dan is er niks aan de hand. Staat zij ergens anders ingeschreven, dan heb je eigenlijk geen poot om op te staan. (zoiets is mij ook overkomen vroeger)
Nee, ze heeft een koopwoning elders.. Hmmm oke, dus in principe kan je weinig doen??
Yas4ever
06-04-2010, 12:22
Nope. Woonwinbouw verenigigingen werken samen met gemeente om onderhuur tegen te gaan. dus vandaar als de hoofdbewooner elders staat ingeschreven, dan is het eigenlijk exit.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.