Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie is er nou echt een terrorist????

LZN
10-07-2004, 01:02

De dief en de veroveraar "Een piraat was gevangen en werd voor Alexander de Grote gebracht. Alexander vroeg de piraat, "Hoe durf je de mensen lastig te vallen?" De piraat antwoordde, "En hoe durf jij dan de hele wereld lastig te vallen? Ik word een dief genoemd omdat ik het maar met een klein schip doe. Jij gebruikt een grote zeemacht en jij wordt een Keizer genoemd." Volgens dit scenario zijn de machteloze mensen die triviale handelingen verrichten de grote terroristen, terwijl de grote machten, die in vele delen van de wereld terrorisme plegen, geciviliseerde barbaren zijn..

loubna321
10-07-2004, 01:28
"op een dag liep Alexander de Grote op 1 van zijn vele veldtochten, die hem naar het einde van de wereld bracht, het grote legerkamp uit, om zich eens in de stilte terug te trekken! Hij liep een riviertje langs, en volgde de stroming terug; bij een meertje, waar klaarblijkelijk de rivier zijn oorsprong vond, knielde Alex bij de oever, en pakte een gedroogde vis, om die in het water te laten wellen! Plotseling ging de vis echter zwemmen, en leek geheel en al weer tot leven te zijn gekomen! Alex verbaasde zich over dit fenomeen, en bedacht toen, dat het water wel eens een wonderwater kon zijn, en snel dronk hij er iets van, en wreef het over zijn vermoeide gezicht! ik snap het moraal van dit verhaal niet :verdomme: