Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nagaan waar iemand vast zit ?

Pagina's : [1] 2

Mesa87
06-04-2010, 02:50

Salaam Aleikum, Mijn broer zit vast maar ik kan er helaas niet achterkomen waar mijn broer vast zit, de politie wil verder helemaal niets vrijgeven. Maar ik wil mijn broer bezoeken ?. Weet iemand misschien hoe ik kan nagaan waar mijn broer vast zit, zodat ik hem kan bezoeken. Alvast bedankt !.

Meknesia_Liena
06-04-2010, 11:35
Salaam Aleikum, Mijn broer zit vast maar ik kan er helaas niet achterkomen waar mijn broer vast zit, de politie wil verder helemaal niets vrijgeven. Maar ik wil mijn broer bezoeken ?. Weet iemand misschien hoe ik kan nagaan waar mijn broer vast zit, zodat ik hem kan bezoeken. Alvast bedankt !. Via een advocaat,en waarom wil de politie niks zeggen??

hbibaa
06-04-2010, 14:55
Advocaat

Vivera
06-04-2010, 14:56
Via een advocaat,en waarom wil de politie niks zeggen?? Ik wil net zeggen.:maf:

N_and_S
06-04-2010, 16:11

advocaat is je enige optie!

miss-Dior
06-04-2010, 16:19
je ouders hebben wel recht om te weten waar hij is maar jij niet. dus je pa of ma moet naar het bureau gaan.

N_and_S
06-04-2010, 16:49
je ouders hebben wel recht om te weten waar hij is maar jij niet. dus je pa of ma moet naar het bureau gaan. als hij ouders is dan 18 krijg je dat niet te horen!

PlasaToro_Girl
06-04-2010, 18:33
Advocaat, weet je wie zijn advocaat is?

Anelka_is_back
06-04-2010, 19:22
jaja zeker je vriendje

hbibaa
06-04-2010, 21:05
jaja zeker je vriendje Ja, wat dan nog? Al is dat haar vriendje wa dan?:loser:

miss_onbekendjj
06-04-2010, 21:52
Huh? Je ouders MOETEN weten waar hij vastzit. Dat is echt onzin! zoals die andere al zeiden haal er een advocaat bij weet je het meteen.

Opzoek-meid
06-04-2010, 22:11
polite hoeft niks te zeggen tot ze klaar zijn met verhoringen enzo, als de persoon 18 jaar of ouder is is je enige weg via de advocaat. trouwens meestal is het zo dat je eerste 3 dagen zoiezo niet kan bezoeken wegens beperkingen.

VetStrak
07-04-2010, 00:49
Politie is verplicht te vertellen waar hij verblijft, dus dit klopt niet. En als ze jou dat misschien niet willen vertellen weten je ouders dat 100% zeker... dus ik vind het wel vaag. En mocht je 'broer' geen beperkingen hebben, dan zal die je wel bellen als hij het nodig vindt dat jij weet waar hij is. En zo niet, dan weet je ook genoeg.

Mesa87
07-04-2010, 02:59
Salaam Aleikum Bedankt allemaal morgen neem ik contact op met een Advocaat mijn vader spreekt de taal slecht daarom kan ik beter iets ondernemen. Maar ik weet niet welke advocaat mijn broer heeft, kan ik dat ook via een andere advocaat Ik weet al wel dat hij vast zit voor een overval maar weet iemand ook wat de gemiddelde straf daar voor is. Mijn broer heeft nog geen strafblad. Echt bedankt mensen !

Opzoek-meid
07-04-2010, 10:38

Salaam Aleikum Bedankt allemaal morgen neem ik contact op met een Advocaat mijn vader spreekt de taal slecht daarom kan ik beter iets ondernemen. Maar ik weet niet welke advocaat mijn broer heeft, kan ik dat ook via een andere advocaat Ik weet al wel dat hij vast zit voor een overval maar weet iemand ook wat de gemiddelde straf daar voor is. Mijn broer heeft nog geen strafblad. Echt bedankt mensen ! Meestal neemt de advocaat zelf contact met familie, maar alleen als je broer dat zelf heeft aangegeven. Ik neem aan dat hij pas een paar dagen opgepakt is, want meestal na 2-3 dagen hoor je pas iets. Het enige wat je nu kunt doen is afwachten tot je wat hoort, wat de straf betreft dat duurt denk ik nog wel even voordat het bekend is. Wordt eerst onderzoek gedaan, eerst moet blijken of hij het ook daadwerkelijk gedaan kan heeft. En of er ook geweld is gebruikt tijdens de overval, of ie helemaal alleen verantwoordelijk is voor de overval of ie mededadigers had. Kan wel tot een aantal jaar oplopen afhankelijk van hoe de overval is gepleegd.

Pagina's : [1] 2