Bekijk originele versie : Je vind elkaar leuk
Maar op een dag wordt je gewoon op elkaars beste vriend/vriendin verliefd :(.
ware vriendschap tussen man en vrouw zonder gevoelens en bijbedoelingen bestaat niet... er komt altijd wel gevoelens bij mee kijken en believe me ik spreek uit ervaring!!! :zwaai:
Origineel gepost door Zeepareltjuh
Als je oppast komt er geen gevoel van uhem uhem als je doel is om onschuldig te blijven ( dus gewoon vrienden zijn en blijven ) dan blijf je dat gewoon
jah van jouw kant ja maar je kan niet garanderen dat de andere kant ook onschuldig blijft en ze gevoelens niet gaan spelen!!!
Soumayaa
10-07-2004, 00:15
Maar op een dag wordt je gewoon op elkaars beste vriend/vriendin verliefd :(
is dit soms de serie mooi en meedogenloos
where they all fall in love with eachother? :p
Als je dik en lelijk bent blijft het gewoon onschuldig
hihi ondanks het feit dat ik dik, lelijk, een oog, geen tanden, stinkadem, kreupel ben is hij toch voor mijn charmes gevallen....
Origineel gepost door ghizlen
hihi ondanks het feit dat ik dik, lelijk, een oog, geen tanden, stinkadem, kreupel ben is hij toch voor mijn charmes gevallen....
:stout:
salima23
10-07-2004, 10:47
Het is: JE VINDT ELKAAR LEUK. Sorry, moest gewoon even.
ANTILIAAN
10-07-2004, 11:14
Origineel gepost door salima23
Het is: JE VINDT ELKAAR LEUK. Sorry, moest gewoon even.
slimmerik wannabe :giechel:
je hebt het in hoofdletters
:jammer:
LayDseduction
10-07-2004, 11:52
Ik heb weleens gehad, dat een van mijn beste vriendinnen en mijn vriend elkaar leuk vonden... NOU DAN VOEL JE JE PAS GENAAIT
Poesycat
10-07-2004, 21:19
awilieeeeeee... noem je dat vrienden!!!!
bij mij is het vrienden en het blijft vrienden dusss geeenpersooonlijke liefde komt vooor!!!!
Poesycat
10-07-2004, 21:24
dat kan natuurlijk.,,,,,,, het is zelfs de beste in mij ogen!!!!!
Poesycat
10-07-2004, 21:28
Jazeker!!!!! ik wil het allle beste vooor mij vrienden!!!!!
Origineel gepost door LayDseduction
Ik heb weleens gehad, dat een van mijn beste vriendinnen en mijn vriend elkaar leuk vonden... NOU DAN VOEL JE JE PAS GENAAIT
hoezo voel jij je genaait? ik bedoel het zijn hun gevoelens en daar kunnen ze toch niet omheen? of moeten ze jou er ook bij betrekken?!!!
Ghizlen die * zogenaamde vriendin en vriend * van haar hebben haar voor de gek gehouden terwijl zij ze ging vertrouwen dus vandaar dat ze zich genaait voelt maar stel je eens voor heej dat jij het moet meemaken heej is toch niet leuk
lieverd ik zeg je eerlijk, als ik een gevoel voor iemand heb dan deel ik het met niemand pas als ik zeker weet dat het goed gaat komen tussen ons, en dat is dus ook bij hun neem ik aan. ik kan niet oordelen over hoe het bij hen is gegaan, maar kan begrijpen dat iemand het nog niet bekend wil maken pas als ze samen er zeker van zijn dat het waard is!
Schatjee
15-07-2004, 01:05
Maar op een dag wordt je gewoon op elkaars beste vriend/vriendin verliefd :(
Tja
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.