Bekijk originele versie : een serieuze vraag voor de heren en de dames
salamou 3alaikom..
ik lees vaak over heren die de dames afkatten en andersom. maar ieder van ons wil later een stabiel leven met een goede partner!!! of praat ik nu chinees?
daarom vraag ik me nou echt af, hoe ziet jullie ideale partner uit (realistische eisen waar jij en je ouders op zullen letten) en waar je nou echt van af knapt als die persoon deze eigenschappen heeft. geloof zullen we centraal vaststellen dus die eis hoef ik niet te horen, dat is vanzelf sprekend..
ik hoop informatieve, en leuke reacties van jullie te ontvangen..
ghizlen
lhouceimagirl1
10-07-2004, 00:13
-eerlijk
-te vertrouwen
-hart van goud hebben
-en geen verslaafde ofzo
-iemand die eerlijk zijn geld verdient
ik ben vast wel veel dingens vergeten maar de allerbelangerijkste heb ik opgenoemd :zwaai:
niet allemaal te gelijk he ik kan het niet verwerken :D :D :o
Origineel gepost door lhouceimagirl1
-eerlijk
-te vertrouwen
-hart van goud hebben
-en geen verslaafde ofzo
-iemand die eerlijk zijn geld verdient
ik ben vast wel veel dingens vergeten maar de allerbelangerijkste heb ik opgenoemd :zwaai:
en wat zijn de eisen van je ouders???
mouniamoslima
10-07-2004, 00:15
Salaam oe3aleykoum
Ik vindt dat een man eerlijk en betrouwbaar moet zijn, dus iemand die zijn beloftes nakomt. Hij moet moet iemand zijn die snel tevreden is met de dingen die hij heeft, dus niet hebberig zijn. En hij mag ook wel een beetje humor hebben. Dat was het wel zo'n beetje.
Ma3a salama
APPELHOOFD
10-07-2004, 00:16
Origineel gepost door ghizlen
salamou 3alaikom..
ik lees vaak over heren die de dames afkatten en andersom. maar ieder van ons wil later een stabiel leven met een goede partner!!! of praat ik nu chinees?
daarom vraag ik me nou echt af, hoe ziet jullie ideale partner uit (realistische eisen waar jij en je ouders op zullen letten) en waar je nou echt van af knapt als die persoon deze eigenschappen heeft. geloof zullen we centraal vaststellen dus die eis hoef ik niet te horen, dat is vanzelf sprekend..
ghizlen
goed afgericht..and ready to serve all my needs :cool:
maar wat is de criteria van je ouders.. ik neem aan dat zij ook een bepaalde verwachtingen hebben van je toekomstige partner!! mijn ouders wel tenminste ik hoor bijna elke dag wat hun ideale schoonzoon is!! maar die bestaat denk ik niet....
ooh zal dat t zijn ze willen gewoon niet dat ik ga trouwen :D :confused: :eek: :kwaad:
lhouceimagirl1
10-07-2004, 00:21
en wat zijn de eisen van je ouders???
van mijn ouders is:
-hij moet praktisierend zijn
-baan hebben
-huis hebben (geen koop ofzo)
-pappieren hebben
-en riffi
- en natuurlijk de allerbelangerijkste is dat die uit een L ASEL dus een goeie famillie komt :zwaai:
MissRomance
10-07-2004, 12:57
hij moet eerlijk zijn in alles..
ik moet op hem kunnen bouwen, wanneer ik hem nodig heb
moet hij er voor mij zijn..dus geen bangerik die ik een moeilijke
situatie de benen neemt. Hij mag wel zorgzaam zijn ..weten wanneer hij serieus moet zijn..maar een beetje humor op zn tijd kan geen kwaad.
Hij moet ook een prater zijn, we moete de rest van ons leven samen delen en het zal zonde zijn als we elkaar niets te vertellen hebben.
Misschien een cliché maar in een relatie is het geven en nemen..
voor wat ik geef, verwacht ik ook wel iets terug.:D
mijn ouders wensen natuurlijk dat het een goede rustige jongen is.
ze willen dat ie een goede VASTE baan heeft waar hij voor heeft gestudeerd, zodat ze er zeker van zijn dat ie altijd wel ergens anders een baan kan krijgen(zonder enkele diploma is dat moeilijk).
ZN FAMILIE..ook heeeeel belangrijk. Hoe zijn z'n ouders..zn zussen
want je trouwt toch ook een beetje met zijn familie.
hoe is het verleden van die jongen..heeft ie welleens het slechte pad bewandelt. maar boven alles vragen ze zich af..Kan hij haar gelukkig maken..en als hij dat kan..staan ze voor de volle honderd achter me.
tjaa dat was het eigelijk wel een beetje..of nou een beetje:D
salamou 3alaikom..
ghizlen
Alaikoem salaam
Het is zeker niet zo dat het geloof vanzelfsprekend is, aangezien de meeste Marokkaanse meiden er zo bijlopen (met uitzondering van gouden tand, maar dat is ook een afknapper):
Afknappers:
strakke/blote kleding
gouden tand
hard praten en lachen (aandacht vragen)
eyes_of_maroc
10-07-2004, 13:32
mijn verwachtingen van een man zijn::
-moslim
-eerlijk
-betrouwbaar
-zorgzaam
-beleefd
-respect hebben
-zijn ouders moeten ook wel oke zijn
-hij moet zich wel aan het geloof vast houden..
en de verwachtingen van mijn ouders zijn hetzelfde.. al verschillen de meningen van mijn moeder en vader.. maar ongeveer hetzelfde.
Poesycat
11-07-2004, 18:59
salamou 3alaikom..
ghizlen
van elkaar houden en elkaar trouwen
Poesycat
11-07-2004, 19:06
Origineel gepost door Zeepareltjuh
Dat kan ook
:D ik kom jou overal tegen he :D
Poesycat
11-07-2004, 19:10
Origineel gepost door Zeepareltjuh
Jij volgt mij leive schat en niet ik jou dus :ego:
je hebt gelijk.... ben helemaal verliefd op je naam Zeepareltjuh :hihi: ik ben een real kontelikker :hihi:
MissWildThing
11-07-2004, 19:10
hij moet goed in bed zijn :o kom niet schijnheilig doen want dat vinden we allemaal wel belangrijk
hij moet werk hebben (geen uitkering trekkende junk)
hij moet een huis hebben(geen huur flatje)
hij moet een leuke familie hebben(want daar zit je de rest van je leven mee opgescheept)
hij moet respect voor je hebben
hij moet praktiserende moslim zijn
me ouders eisen dat hij werkt,moslim is(dus hoef niet persé een marokkaan),beetje bij de tijd is(om problemen te voorkomen)
:o zo goed?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.