Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : pas op voor deze meisjes als je wilt trouwen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

new
09-07-2004, 22:11

lees dit goed als je écht wilt trouwen met een meisje een meisje die te veel aandacht geeft aan haar uiterlijk kun je als man of jongen :rolleyes: beter vermijden want de rest van haar aandacht zal ze aan haar kledij schenken een meisje die teveel en overdreven over haar papa en mama vertelt is nog niet klaar om te trouwen ze is nog te gehecht aan haar ouders als je toch met haar trouwt moet je niet verrast staan kijken als zij haar ouders constant belt en vraagt voor hun goedkeuring over allerlei kleine of grote beslissingen de lijst is nog niet klaar :rolleyes:

maghrebgirl20
09-07-2004, 22:16
ik kan niet wachten op de rest van je lijstje :rolleyes:

new
09-07-2004, 22:19
kijk naar de hals oren en armen van het meisje draagt ze daar veel goud :rolleyes: dan weet je wat je mag verwachten je bent gewaarschuwd

EgYpTiAn_EyEs
09-07-2004, 22:21
hoezo wat is er mis met veel goud dragen?

Nassimatje
09-07-2004, 22:21

Je moet het spelletje wel eerlijk spelen. Meisjes willen ook een waarschuwen hebben voor jongens. Dus die wil ik ook lezen!!!!!!! :D

selmo
09-07-2004, 22:26
aaah zoals oppassen op: - jongens die te veel over hun mama vertellen, mijn ma zus en mijn ma zo - die vaak achter de pc zitten - die te vaak opgebeld worden door zielige meisjes(sletjes) of door hun vrienden die u op het slecht pad brengen - die te veel eet, want zo ga je koken nog beu worden eh - jongens die zich graag opmaken( zo extra parfum enzo je weet wel) wanneer ze het huis verlaten en ga zo voort :D

MocrowGirlBella
09-07-2004, 22:29
Ewa ga verder "new" :hihi:

MocrowGirlBella
09-07-2004, 22:29
Origineel gepost door selmo aaah zoals oppassen op: - jongens die te veel over hun mama vertellen, mijn ma zus en mijn ma zo - die vaak achter de pc zitten - die te vaak opgebeld worden door zielige meisjes(sletjes) of door hun vrienden die u op het slecht pad brengen - die te veel eet, want zo ga je koken nog beu worden eh - jongens die zich graag opmaken( zo extra parfum enzo je weet wel) wanneer ze het huis verlaten en ga zo voort :D :haha::haha: wallah ila helemaal met je eens :goedzo:

LadyF
09-07-2004, 22:31
Origineel gepost door selmo aaah zoals oppassen op: - jongens die te veel over hun mama vertellen, mijn ma zus en mijn ma zo - die vaak achter de pc zitten - die te vaak opgebeld worden door zielige meisjes(sletjes) of door hun vrienden die u op het slecht pad brengen - die te veel eet, want zo ga je koken nog beu worden eh - jongens die zich graag opmaken( zo extra parfum enzo je weet wel) wanneer ze het huis verlaten en ga zo voort :D -Jongens die meer van hun auto houden dan van hun vriendin -Jongens die zot zijn op shoppen ( 80% dat ze GaY zijn ) -Jongens die 2 gsm's hebben ( ze hebben wat te verbergen ) -Jongens die zeggen dat hun ideale vrouw de looks heeft van Jennifer Lopez, lichaam van Tyra Banks en brein van Einstein ---> zo'n vrouw bestaat niet dus je gaat nooit aan zijn ideaalbeeld voldoen

vlinderbuik
09-07-2004, 22:31
Weer een onzekere jongen ....hahahaha vooroordelen zullen nooit verdwijnen

MocrowGirlBella
09-07-2004, 22:37
Origineel gepost door LadyF -Jongens die meer van hun auto houden dan van hun vriendin -Jongens die zot zijn op shoppen ( 80% dat ze GaY zijn ) -Jongens die 2 gsm's hebben ( ze hebben wat te verbergen ) -Jongens die zeggen dat hun ideale vrouw de looks heeft van Jennifer Lopez, lichaam van Tyra Banks en brein van Einstein ---> zo'n vrouw bestaat niet dus je gaat nooit aan zijn ideaalbeeld voldoen :haha:....:goedzo:

new
09-07-2004, 22:41
de topic over jongens komt nog :rolleyes: deze gaat speciaal over meisjes ;) (de slimme meiden wisten dit al)

Nassimatje
09-07-2004, 22:44
Origineel gepost door new de topic over jongens komt nog :rolleyes: deze gaat speciaal over meisjes ;) (de slimme meiden wisten dit al) ze3ma de slimme meisjes wisten dit al :auw:. Je bedoelt zeker de verslaafde meisjes van Marokko.nl ( hé moet je daarvoor ook oppassen :idee: )

ladyfaya
09-07-2004, 22:48
Origineel gepost door new lees dit goed als je écht wilt trouwen met een meisje een meisje die te veel aandacht geeft aan haar uiterlijk kun je als man of jongen :rolleyes: beter vermijden want de rest van haar aandacht zal ze aan haar kledij schenken een meisje die teveel en overdreven over haar papa en mama vertelt is nog niet klaar om te trouwen ze is nog te gehecht aan haar ouders als je toch met haar trouwt moet je niet verrast staan kijken als zij haar ouders constant belt en vraagt voor hun goedkeuring over allerlei kleine of grote beslissingen de lijst is nog niet klaar :rolleyes: wat een praatjes.. ik bedoel ik besteed inderdaad veel aandacht aan mijn uiterlijk maar dat de ik voor mijn mannetje.. hij moet gewoon een mooi lekker meid naast zich hebben.. :rolleyes:

MocrowGirlBella
09-07-2004, 22:49

Origineel gepost door ladyfaya wat een praatjes.. ik bedoel ik besteed inderdaad veel aandacht aan mijn uiterlijk maar dat de ik voor mijn mannetje.. hij moet gewoon een mooi lekker meid naast zich hebben.. :rolleyes: Ewa yah.....Mannen zijn ZO DEBIEL :hihi::hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9