Bekijk originele versie : AmsTeRDaM HeLeMaaL LijP
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
MoDaMsCrO
04-12-2002, 23:09
assalaamu alaikum mocrozz,
ik hoorde dat die boeren van het zuiden of westen of waar dan ook zeggen dat wij amsterdammerz kapsones hebben en ook nie slim zijn? wat komen jullie praten stomme boeren? ga ga. jullie zijn gewoon jaloers klaar! wij hebben hier tenminste leven klaar! er is alles hier wat je wil. guns, moskeeen, een leven hebben, party's, ook drugs haha voor die het willen tenminste, de beste straatvoetbal van de wereld, mooie meisjes maar ook veel hoertjes, veel allochtonen en dat is heel belangrijk! ik wil nie onder de nederlanders leven. ze zijn allemaal van die stijve dooie derrooge mensen die allen maar klagen over ons. hier hebben we dat nie! hier durven ze nie tenminste door de TE grote hoeveelheid allochtonen!! dus jullie boeren hebben geen leven klaar dat geval buiten amsterdam! ik zweer het hpe praten jullie wel? zelfs den haag en rotterdam praten echt zoals nederlanders tvooeee nie normaal. jullie zijn pas nie slim! ik doe havo 5 dus ik behoor tot de 40% slimste van hollland dus praat nie! gekke boeren! met die accent HAHHAA. wij hier leven in de straattaal en hier zijn we trots op ons volk en we verdedigen tegen andere culturen hier! jullie mensen kunnen beter met jullie tracktor rondjes gaan rijden!!!! klaar dats de waarheid dus kom nie praten. OK BESLAMAAA
MoDaMsCrO
04-12-2002, 23:22
Origineel gepost door Tnawie
:stout::hihi:
ey w8 ik ken jou volgens mij!! je komt echt bekend voor op die foto! was je naar die demonstratie toen een maand geleden van 'stop oorlog tegen irak'? volgens mij heb ik je daar gezien met een irakeze vlag zien zwaaien in een groepje ofnie? hahaha ja dnekt het wel want je komt echt bekend voor. ok ma'asalaamah
Military_Minded
04-12-2002, 23:29
Origineel gepost door MoDaMsCrO
ik hoorde dat die boeren van het zuiden of westen of waar dan ook zeggen dat wij amsterdammerz kapsones hebben en ook nie slim zijn? wat komen jullie praten stomme boeren? ga ga. jullie zijn gewoon jaloers klaar! wij hebben hier tenminste leven klaar! er is alles hier wat je wil. guns, moskeeen, een leven hebben, party's, ook drugs haha voor die het willen tenminste, de beste straatvoetbal van de wereld, mooie meisjes maar ook veel hoertjes, veel allochtonen en dat is heel belangrijk! ik wil nie onder de nederlanders leven. ze zijn allemaal van die stijve dooie derrooge mensen die allen maar klagen over ons. hier hebben we dat nie! hier durven ze nie tenminste door de TE grote hoeveelheid allochtonen!! dus jullie boeren hebben geen leven klaar dat geval buiten amsterdam! ik zweer het hpe praten jullie wel? zelfs den haag en rotterdam praten echt zoals nederlanders tvooeee nie normaal. jullie zijn pas nie slim! ik doe havo 5 dus ik behoor tot de 40% slimste van hollland dus praat nie! gekke boeren! met die accent HAHHAA. wij hier leven in de straattaal en hier zijn we trots op ons volk en we verdedigen tegen andere culturen hier! jullie mensen kunnen beter met jullie tracktor rondjes gaan rijden!!!! klaar dats de waarheid dus kom nie praten. OK BESLAMAAA
Damn.....Jij bent echt een F*ckin loser....shiettt!!!!
ey w8 ik ken jou volgens mij!! je komt echt bekend voor op die foto! was je naar die demonstratie toen een maand geleden van 'stop oorlog tegen irak'? volgens mij heb ik je daar gezien met een irakeze vlag zien zwaaien in een groepje ofnie? hahaha ja dnekt het wel want je komt echt bekend voor. ok ma'asalaamah
ik denk dat je gelijk hebt :p
kijk naar mn andere fotos op www.picturetrail.com/tnawie
dan weet je het zeker :D
Military_Minded
04-12-2002, 23:35
Origineel gepost door Kadir
Shiettttttttttt, echt een playahater he:ego:
shiett....kom op...lees dat stukje...die jongen doet wel erg hard zijn best om stoer over te komen......dat maakt hem al een F*ckin loser!!!
Military_Minded
04-12-2002, 23:39
Origineel gepost door Kadir
Ik heb t niet gelezen, heb wel wat beters te doen:ego: I Jus Know Amsterdam Is The Best :cool:
je moet het lezen...is echt grappig!!!
jullie zijn pas nie slim! ik doe havo 5 dus ik behoor tot de 40% slimste van hollland dus praat nie! gekke boeren! met die accent HAHHAA. OK BESLAMAAA
F*ck you vuile vieze gek! Havo 5? Is nie te zien aan de manier waarop je schrijft.
En trouwens hier zijn ook allochtonen genoeg, zeker nooit in Brabant geweest? En het is hier tenminste schoon, bij jullie ruiken alle straten naar de zeik!
BentDagilia
05-12-2002, 00:45
Leipe Mocro.. hahaha Dit is nou wat ik gewend ben... En ja het is een beetje strange maar ja Ik kan niet zonder dit gedrag.. Niet dat ik mezelf zo gedraag maar ja.. Amsterdam zonder zulke Marokkanen is geen Amsterdam.. en ja ik denk dta een paar mensen hier schrikken van de EERLijkheid ;)
Bent Dagilia
Origineel gepost door Bent Dagilia
Leipe Mocro.. hahaha Dit is nou wat ik gewend ben... En ja het is een beetje strange maar ja Ik kan niet zonder dit gedrag.. Niet dat ik mezelf zo gedraag maar ja.. Amsterdam zonder zulke Marokkanen is geen Amsterdam.. en ja ik denk dta een paar mensen hier schrikken van de EERLijkheid ;)
Bent Dagilia
wil je liefde kennen, moet je weten wat haat in houdt. Het gaat om het contrast.
wen zonder deze mensen die jij bedoelt is er geen contrast en dus ook geen lol :D
BentDagilia
05-12-2002, 01:05
Hahahaha... Tnawie dat is een goeie ;)
Bent Dagilia
Lady_moi
05-12-2002, 10:21
mensjes het is niet jullie fout dat ze amsterdammers dom noemen tis door die fromagekoppe.en oja ik persoonlijk beoordeel mensen niet met hun afkomst en woonplaats maar als een mens.Geen enkel mens is gelijk,niemand.
MoDaMsCrO
05-12-2002, 22:10
Origineel gepost door nehedar
F*ck you vuile vieze gek! Havo 5? Is nie te zien aan de manier waarop je schrijft.
En trouwens hier zijn ook allochtonen genoeg, zeker nooit in Brabant geweest? En het is hier tenminste schoon, bij jullie ruiken alle straten naar de zeik!
En wie moet jij zijn? aan de naam brabant al weet ik dat je een verkaaste mocro ben!! jullie allochtonen daar beschouw ik nie echt als een allochtoon! jullie zijn gewoon verkaast klaar! hoor hoe jullie praten HAHAHAH verbeter dat liever!
MoDaMsCrO
05-12-2002, 22:12
Origineel gepost door Tnawie
ik denk dat je gelijk hebt :p
kijk naar mn andere fotos op www.picturetrail.com/tnawie
dan weet je het zeker :D
ja jij bent het gewoon klaar ik weet het nu! ma'asalaamah ya agi!!
DieselGirly
05-12-2002, 22:13
HOEVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL TOPICISSSSSSSSSSSS
ZIJN ER WEL NIET OVER DIE ADAMMERS.........DAMN
MENSEN.........JULLIE WETEN DAT ROTTERDAM.......THE PLACE TO BE IS!!!
:giechel:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.